Ik heb vandaag mijn 120GB HDD binnen gekregen. Dus ik meteen alles overzetten en Gears of War 2 installeren. Nou heb ik het idee dat hij meer stutter (haperingen) heeft. Is hier iets over bekend? Overigens heb ik mijn HDD cache gecleaned vlak voordat ik hem installeerde, dus dat zal waarschijnlijk niet het punt zijn.
Ik heb er iig nooit last van gehad. Bij mij liep ie juist beter/sneller. edit: weer wat dingen toegevoegd. Guitar Hero: Smash Hits Ghostbusters Battlestation Pacific En nog wat crappy games.
Ik zie bij Tales of Vesperia 5,9 GB staan. Bij mij is dat 6,7GB. Misschien omdat ik de Europese release heb?
Weet iemand of er misschien een fix uit komt voor de halo 3 laadtijden? Ik speel redelijk veel halo en is wel handig als ie wat minder geluid maakt...
Volgens mij komt die niet. Dit is het laatste wat ik er over heb gehoord: The Bigs 2 en ehm... nog een game toegevoegd. Ben alweer vergeten welke.
Waarschijnlijk (lijkt me tenminste logisch) kan je de Halo ODST Multiplayer wel gewoon op de HDD installeren.
Vraagje, als je een RPG a la Blue Dragon installeert (alle discs), moet je dan alsnog de discs swappen in de 360 als hij erom vraagt? Of kan je van 1% ror 100% (uitspelen) 1 disc erin laten?
Zit bij de preview update en daar zijn de installaties van games kleiner geworden, Bad company was 6.1 gb en is nu 5.4 gb dus die hele lijst mag over gedaan worden
Dit klopt, ik ben er nu een artikel over aan het schrijven. Blijkt dat Left 4 Dead zelfs 26% minder schijfruimte in beslag neemt.