Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. El Jazzaff

El Jazzaff Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag ook RROD... Helaas. Maar nog wel Gears 2 kunnen uitspelen een paar uur later!

Wat ik even niet snap is dat iedereen belt met Ms. Ik kreeg direct een bandje met de mededeling dat als het een RROD betrof of E74, dan moest ik via de support site van xbox een aanvraag voor reparatie doen. Verder nog niets... Ik neem aan dat alles dan via mail contact gaat?

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het gewoon gelijk via xbox.com gemeld en alles verliep via de mail :).

3. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klote kutding!!!

Heb ik weer de RROD, ik kan niet iedere 3 maanden 100 euro toveren ofzo! Xbox heeft nu al emer dan 600 excl Xbox Live!! VOor dat geld kon ik rustig een Ps3 halen en kon ik levenslang gratis online spelen!!

Hoeveel kost een reparatie? Ik heb het al een keertje verstuurd, nu moet ik zeker weer betalen hé???

Ik ga hem omruilen met een PS3, opgerot met die dooie Microsoft. Ze flashen je alleen maar. Hoe kun je nou een product op de markt brengen met de boodschap da thet vroeg of laat toch wel stuk gaat, opgerot met hun.

Ze mogen die hele Xbox en hun Xbox 30 met al die Xbox live pasjes en hun headsets in hun ************************** steken. Zogenaamd familie vriendelijk, nu gaat dei laden nieteens open en zit mijn FIFA van 60 euro erin!!

Laatst bewerkt: 27 jun 2009
  4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap dat je boos bent, maar hou je alsjeblieft een beetje in. Wij kunnen er ook niks aan doen.

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Gast, kalmeer eens even. Je garantie vervalt niet na een reparatie. Sterker nog, dan wordt hij zelfs met een jaar verlengd. Waarschijnlijk kun je hem dus nog gewoon opsturen en is er niks aan de hand.
    Waar staat je Xbox als ik vragen mag?

6. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik word gewoon boos. Dit is oplichterij. Hoe zouden zij het vinden als wij onze Xbox na een tidjej terug mochten brengen en zij 100 euro erbovenop moesten betalen aan ons?

Mijn Xbox staat naast mijn TV-kast, met de achterkant de 'open' ruimte in. Het is stofvrij etc, en ik stof het ook nog iedere dag af. Ik verzorg dat ding alsof het van goud is.

Weet je trouwens zeker dat ik nog gewoon garantie heb? Zou super zijn.

7. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Als jij er niks aan gedaan hebt, is alles gewoon garantiewerk. Of het moet echt een oudje zijn. Hoe oud is hij?

8. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ongeveer 1.5 jaar.

9. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Je hebt 2 jaar normale garantie, en 3 jaar voor RROD en E74. Ben je de originele eigenaar?

10. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarop slaat die normale garantie?

Ja ik ben de originele eigenaar, morgen meteen maar ff versturen.

11. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Normale garantie is over het algemeen problemen die zijn ontstaan tijdens normaal gebruik.

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je hebt standaard 2 jaar garantie, voor alle mogelijke deffecten behalve de beruchte 3 rode lampjes. Voor zo'n RROD krijg je een jaar extra, omdat het zo veel voorkomt.

13. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt jongens!

Nu doet mijn Xbox het weer:confused:?!!?1

De lampjes knipperden en het beeld schoot opeens uit, kan het aan de temperatuur ofzo liggen? Mijn kamer is idd warm.

14. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Is het heel toevallig een Samsung DVD drive? Die hebben nog weleens problemen met versleten elastiekjes waardoor de eject niet meer helemaal lekker werkt.

Of je belt gewoon morgen even de helpdesk en laat hun hem fixen :+

15. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet het weer, een muurtje was ervoor, zag het niet tussen m'n woede8)8)
    Waarom doet hij het nu wel weer?

Morgen idd weer ff bellen.

16. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    *Pakt glazen bol :+.

Geen idee waarom hij nu weer wel werkt. Temperatuurverschillen? Xbox ongesteld? Wie weet. Het blijft natuurlijk gemaakt door mensen.

17. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben ik over 30 jaar:+

Bedankt voor je hulp:thumbs:

18. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik ben bang dat het tijdelijk is, maar ik hoop dat die het blijft doen Lincoln.

Ik begrijp je vorige post trouwens niet helemaal. Deze xbox heb je al een keertje opgestuurd en toen heb je betaald? Dat kan toch niet, aangezien het allemaal gratis wordt gemaakt en opgestuurd?

Toch ben ik het deels met hem eens: de xbox heeft nu meerdere updates gehad tegen RROD probleem, denk aan 64nm procedé, extra koelvinnen, andere fans, maar ik heb absoluut niet het idee dat het probleem minder wordt.

Nogmaals: het zou handig zijn als er een poll gemaakt kan worden, waarbij iedereen kan stemmen hoe vaak zn xbox kapot is gegaan en misschien zelfs erbij vermelden of t een launch of hdmi versie betreft.

Let op mijn woorden: die nieuwe xbox (720?) komt in 2010. Die reparaties zijn veels te duur en schadelijk voor het imago.

19. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn bevroren beeld is overgegaan in een RROD, dus ik naar xbox.com om mijn 360 te registreren en zo een reparatie aan te vragen... Maar het zal wel aan mij liggen, maar waar staat reparatie aanvragen? Ik krijg bij apparaatbeheer een schermpje met o.a. : standaardgarantie verlopen, voor 3 rode lampjes klik op nieuwe reparatie aanvragen... maar dat staat nergens?!
    Weet iemand dit?

20. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je naar www.xbox..nl/support gaat staat er meteen rechts een banner met "je console registren/ repareren". Heb ik net ook moeten omdat bij opstarten de console niet verder kwam dan een red ring of death. Helaas buiten de garantie, dus 87 euro.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina