Ondertussen er al 3,5 uur opzitten . Wat is deze game verslavend. Onbegrijpbaar dat de Europese release zolang op zich heeft laten wachten. Ik ga morgen verder, ben eigenlijk te moe om verder te gaan..
zelfde hier. Ga kapot van de hitte in mijn kamer en van de dorst maar dit spel is echt vet, blijf spelen Het verhaal, de dialoog en voice acting is echt goed. ook de "skit" stukjes zijn leuk waarbij je party members zomaar met elkaar kletsen. Veel humor. Vindt de omgevingen en kleuren ook mooi gedaan evenals de soundtrack. Vindt gleuid en beeld zelfs beter dan Eternal Sonata. Sowieso zijn de personages een stuk interessanter dan ES
Ik ben 2 uur onderweg en zit ook heerlijk te genieten van de game! De battles gaan ook veel sneller al nu ik wat combos onder de knie heb! Daarnaast zijn de graphics echt schitterend in HD, komt deels ook omdat ik van deze stijl hou, maar de scherpte is echt oogverblindend mooi! Daarnaast goede voice acting, vooral Estelle vind ik perfect gecast, geweldige muziek en hele mooi omgevingen! Kan niet wachten om verder te spelen
Shitshitshit! Wat is deze game GOED. Heb er wat uurtjes opzitten nu, en ik weet nu al dat Star Ocean blijft liggen tot ik deze klaar heb. In tegenstelling tot SO wordt ik meteen het verhaal ingezogen en wil ik door blijven spelen! Combat systeem is wel weer even wennen, maar goed dat is met bijna elke nieuwe game. Verbluffend mooie graphics (zéker mooier dan ES!) en goed uitgewerkte karakters waar je je meteen mee voelt betrokken. Dit is een top spel, en het wachten ZEKER waard!
Teller staat op 4 uur & heb nog steeds het gevoel dat ik in het begin zit. Ik weet nog steeds niet het "grote" verhaal in deze game. Ik ben nu level 15. Die Secret Mission achievements heb ik er nu 2 van & beide per ongeluk gehaald xD.
Ben pas begonnen aan de game, en vind het nu al een heel plezier dit spel te spelen! Vandaag maar lekker in dit regenachtige weer buiten even een dagje gamen. Al tijden niet meer gedaan!
mijn hemel waar heben jullie deze game vandaan?? langs de frs bartsmit dixons en weet ik nog wat ben ik allemaal geweest echter.... NIEts
Tja, wat kan ik nog zeggen na al deze positieve reacties. Gisteren 4,5 uur aan één stuk doorgespeeld, helemaal verslaafd aan Vesperia. Wat zijn die skids trouwens leuk gedaan zeg. Yuri met zijn synische blik op de wereld en de mensen die er in leven (dus ook de party members). Schijterige Karol die zich meer mans voordoet dan dat hij werkelijk is. Naieve Estelle die continue "vriendjes" met iedereen wil zijn. Wisten jullie trouwens al dat je ook kunt koken in het spoils of war scherm? Zodra je verschillende gerechten onder een hotkey zet (bv, richting naar boven + X), dan verschijnen de gerechten ook als optie vlak na een gevecht.
De characters die jij beschrijft zijn anders best wel standaard voor een JRPG Zodra ik wat meer te besteden heb koop ik 'm ook
Ik zit bijna op de 7 uur & nog steeds worden er dingen uitgelegd :|. Hoewel het maar 1 disc is, ben ik bang dat dit een gigantisch groot avontuur gaat worden .
ja maar de voice acting en dialogen zijn goed. Dus het komt niet zo overdreven over als bijvoorbeeld een Enchanted arms.
Ik heb er alweer 9:30 uur opzitten. Al weet ik nog steeds niet wat het "grote" verhaal is. Het spel is volgens mij gigantisch. Daarnaast wil ik nog even zeggen, hoe verder ik kom met deze game, hoe meer gelijkenissen ik zie met Tales of Symphonia. Ik vind de games bijna identiek op het verhaal na (Dus ook characters etc.). Maar de events etc. En dat maakt mij niet uit, want ik vond Tales of Symphonia echt briljant
Ik kom niet verder bij het monster Gatusso, heb er gewoon net nog een uur gegrind en nog krijg ik hem niet dood! Tips, welk lvl etc. zijn welkom
Daar kwam ik ook niet voorbij, maar ik heb toen een klein beetje gecheat . Even de battles op easy zetten en hij is zo klaar. Daarna weer op normal & je komt weer een heel stuk verder. Sindsdien heb ik geen problemen meer gehad op Normal.
Hij moet toch te doen zijn op normale moeilijkheidsgraad? Als ik hem straks tegenkom ga ik hem op dat niveau verslaan. Ik krijg sterk de indruk dat je iets speciaals moet doen voor dat gevecht...
ga eerst star ocean maar uitspelen voordat ik deze ga halen en bij star ocean zit ik ook nog maar op cd 1 zit nou liever buiten dan dat ik voor de tv zit
Lijkt het wat op Tales of Symphonia voor de gamecube? Die vond ik wel echt briljant Dan moet ik deze ook maar eens uitchecken
is dat de 2e boss in die ruine? gingen mijn chars ook aantal keer dood bij. Wel in 1 keer gehaald. Ben nu precies beland bij het stuk waar de demo begint.
Daar lijkt hij sprekend op. Alleen een ander verhaal, maar de gameplay etc. allemaal hetzelfde. Zelfs in het verhaal komen stukken naar voren die je doet denken aan Tales of Symphonia. Heel veel dingen komen terug. Denk aan de Sorceres' Ring, verstopte kokken, dat soort dingetjes. Alleen het verhaal is anders & hij is grafisch natuurlijk veel beter.