Colintt. Met Glitch gedaan of anders moet ik je even vermelden dat als jeje team aanpast dat met ranked niet meer zo is
Ik heb vandaag geprobeerd met z'n 3en FIFA09 te spelen. Maar wanneer ik speel met de 3e Player loopt de console vast. (Misschien ligt het aan FIFA of de Console) Ga het zo proberen met een ander game. Is er over deze probleem meer bekend? Alvast bedankt!
Wat ze bij FIFA 10 ook wel mogen veranderen is de mogelijkheid om een onrealistische opstelling te maken, ik kom heel vaak mensen tegen die met een verdediger achter hun verdedigende linie heeft staan, dat is te verslaan maar alsnog irritant en onrealistisch..
Een echte laatste man zie je nog wel is in het amateur voetbal . Ze moeten die onmogelijk steekballen eruit halen. Kan je verdediger hem hebben doet ie niks. Dat is frustrerend! Valt nog wel een hoop te verbeteren!
Wat ze bij FIFA 10 ook wel mogen veranderen is de mogelijkheid om een onrealistische opstelling te maken, ik kom heel vaak mensen tegen die met een verdediger achter hun verdedigende linie heeft staan, dat is te verslaan maar alsnog irritant en onrealistisch.. Wat is onrealistisch. Ik zag volgens mij Chelsea in de Champions League nog 5(verd)-4 (vm)-0-1(st) spelen hoor
Zie dat nog best vaak bij Man. United gebeuren. Dat ze achter de verdediging Evra hebben staan... Epic fail
heb me xbox weer terug, gelijk 5 potjes online achter elkaar winst. wat ik wel jammer vind is dat Iaquinta weg is bij Inter... ben nu niveau 27..
Ik kan opeens niet meer online.. Er staat, ''om van de online functie gebruik te mogen maken moet je ingelogd zijn mer je xbox live account en EA'' Maar ik was online op live en ik had me nog ff ingelogd op easportsworld.com... Ik heb het nog niey eerder gezien en het is ook geen leeftijd bug.
Heb de fout ook wel is gehad, geen idee hoe het kwam, soms was het wel en soms niet. Maar nu al ruim een maand geen fifa gedaan dus weet niet hoe het nu is. Had het toen ook bij Need for Speed. Maar Mirror's Edge is ook EA toch? Daar heb ik er geen last van..
waar kan je je ranking vinden? ik heb nu 37 potjes gespeeld, maar als ik bij leaderboards kijk dan staat er achter mijn naam alleen streepjes.. - - - -. Moet ik iets activeren of kijk ik verkeerd? Groeten