Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Heb er nu zon 8 uurtjes opzitten, en het is lang geleden dat ik zo kan genieten tijdens het spelen van een game... Hij lijkt veel op Symphonia, maar alles lijkt net iets beter te zijn uitgewerkt...

2. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, 'tis zo'n soort draak in het bos.

Heb inmiddels bijna 6 uur erop, level 18. Heb tot nu toe bijna alleen nog maar met vrienden gespeeld (we wisselden dan af wie er Yuri bestuurde, en de ander of de andere 2 namen uiteraard gewoon party members op Manual). Dikke fun. :)

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kun je de game dan co-op spelen?

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ja met maximaal 4 spelers. Ieder bestuurt een character tijdens de battles in real time

5. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag net op Xbox Live dat er een demo uit is van ToV, maar de demo was best lelijk en er zat veel dialoog in. Is deze demo representatief voor de echte game? Of is de echte game een stuk mooier

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    pardon lelijk?

Het klopt dat er veel dialoog in zit maar de game is juist erg mooi.

En als je het verhaal van het begin volgt leef je meer mee met de characters. Verhaal en dialoog zijn erg goed

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lelijk? In HD zijn de gfx echt super mooi, gedetailleerde characters / enemys en sfeervolle omgevingen. Misschien is het op SD wat minder, maarja wie gamed er tegenwoordig dan nog in SD :+

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nou, ik moest ook heel goed kijken bij de Media Markt!
    Dacht eerst dat ze hem niet (meer) hadden, maar hij lag gewoon weggestopt ergens onder de stelling! Echt, een nieuw spel leg je daar toch niet neer?!?!?|:- Zeker niet als het zo'n topper is als dit, die verdient een mooi plekje!:thumbs:

Ik moet je eerlijk zeggen dat de demo mij ook een beetje deed schrikken, maar de game zelf is zeker erg mooi!
    Nog mooier dan Eternal Sonata, dus dan weet je straks wel wat ik bedoel.;)

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het echte product is veel beter.

Of het uiteindelijke spel nu mooier is durf ik niet te zeggen. Wel weet ik dat het demo level er een beetje flets uitziet, maar dat is ook de bedoeling van dat bos. M.a.w. in het echte spel ziet het er ongeveer ook zo uit, maar daarvoor en daarna zie je mooiere gebieden.

Er is veel dialoog, maar dat maakt het spel mooi zoals BigSyke al zei. Als je zo'n demo speelt doet het je weinig, maar het is allemaal leuker in het echte spel waar je veel meer achtergrond informatie krijgt.

Laatst bewerkt: 27 jun 2009
  10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ook belangrijk om te vertellen. Het combat systeem geeft veel mogelijkheden en moves.

In de demo weet je niet wat je allemaal kunt en het is knoppen rammen. In het volledige spel wordt stap voor stap alles uitgelegd. Met knoppen rammen kom je zeker niet ver

11. Thommisch

Thommisch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom, maar ik word bij de tutorial over burst artes drie keer achter elkaar genadeloos afgemaakt. Als je verliest telt het alsnog als game over en moet je elke keer die tien minuten weer spelen, omdat er verdomme geen savepoint in de buurt zit. Echt, ik snap niet wat ik fout doe, tot nu toe was het spel heel simpel, maar dat een tutorialbattle mij dan van de wijs doet brengen snap ik totaal niet.

12. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sla me alsjeblieft niet:'-(

13. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Level 25 & het verhaal wordt steeds iets duidelijker, gelukkig. Want hij komt echt heel langzaam op gang. Hoewel het niet saai is, mis je in het begin toch wel het hoofdverhaal.

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien een rare vraag, maar hoeveel verschillende personages kun je spelen?
    Alleen die ook in de demo waren of komen er nog meer 'vrij'?

15. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Er komen er meerdere vrij, maar ik weet niet hoeveel meer nog.

16. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Er zijn er in totaal zeven:
    Naast de vijf in de demo joinen Judith en Raven nog

Laatst bewerkt: 28 jun 2009
  17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het vechten ziet er niet al te...geweldig uit, maar bij GT zeiden ze wel dat er meer diepte in zit. Is het zo'n geval van 'meer dan de oog kan zien'?

En nog één vraag ( sorry voor al de vragen, maar ik heb al paar miskopen gedaan van 60 Euro, dus wil wel goed voorbereid zijn), zien de Artes/ magic er goed uit? Explosief, groot, of wat dan ook?

18. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    w00t, ik heb een 100G achievement bij. Gelukkig is die story-related :).

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik weet niet wat je bedoelt. Zoek anders op gamefaqs.com even.

En over de graphische effecten. De artes zien er niet altijd spectacluair uit. Het zijn vaak ook zwaard aanvallen of combo's. De spreuken zijn wel kleurrijk en zien er goed uit.

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, het staat vast. Ik ga ToV en SO:TLH kopen.
    Beide spreken mij wel aan. Ik heb nog geen enkele RPG in mijn collectie, dus ja. Gelijk maar groot aanpakken dan maar!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina