Maar wie beslist wat een toptitel is? Dan zegt een uitgever hij is 60 euro omdat wij vinden dat het een toptitel is.
ja daar heb je gelijk in, maja als je dit spel voor 60 euro zou verkopen zou niemand het kopen lijkt me.
Net ook even gespeeld. Niet heel best, maar ook niet heel slecht. Grafisch misschien niet hoogstaand, maar als ik eenmaal aan het racen ben, let ik daar amper op. Merkte tussen sunny en wet amper verschil. Baan moest misschien wat nat ogen en het is wat bewolkt, maar geen druppeltje regen gezien. Tussen arcade en simulation zit ook weinig verschil. Flink gassen en remmen. Enige wat ik merkte is dat je af en toe in bochten wat gaat glijden. Het rijdt in het begin wat vreemd, voelt op een of andere manier soms wat 'raar' aan, maar als je wat gereden hebt, en het als arcade racer ziet, wen je daar wel aan. Als laatste rijden de tegenstanders op easy ook wat vreemd. Ze rijden best hard, remmen vrij vroeg en hebben al snel flink de vaart erin, ok, zou kunnen, maar dat ze vlak na start/finish lijn ineens vol in de remmen gaan, weer even gassen en dan weer remmen voor de bocht. WTF. Dan schiet je ze daardoor allemaal voorbij. Geen game om voor de volle mep te kopen. Maar als budget titel zou ik hem nog wel eens een kans willen geven. Voor twee tientjes hoogstens ofzo. Net ook even achievements zitten bekijken, en zitten wel een paar gare, saaie tussen zeg. Win met A, win met B op track Y, win kampioenschap met C etc. Meesten zullen vast wel goed te doen zijn, hoogstens de legend/hard modes wat minder.
Krijgt op IG een 7+: http://www.insidegamer.nl/pc/superstarsv8racing/recensies/25683. Diepgang en realisme. De volledige game moet of gigantisch veel beter zijn dan de demo, of de review is niet goed, maar de demo geeft het tegenovergestelde gevoel bij die punten.
Lijkt mij een review gebaseerd op het verkooppraatje achterop het doosje van de game en niet op de game zelf... Maarja, we zullen het wel zien.
demo is hier ook weg .... zou er een nieuwe komen. of hebben de makers het misschien gedaan omdat de demo totaal een verkeerd beeld van de echte game geeft.. dan hoop ik op een herkansing!
geen force feedback geen pitstops onrealistische handling slechte engine sounds grafisch lelijk geen cockpit waarom zou ik hem moeten kopen?
Ben hem ook aan het spelen thuis. Wel aardig als een soort van tussendoortje maar meer ook niet. Spel is ook niet bijster moeilijk , op het moeilijkste niveau win je nog met gemak (simulation uit). Het spel is eigenlijk een kloon van de sbk game kwa challenges en indeling.
Ik vind de demo wel lekker spelen. Je kunt echter wel onbeperkt hard tegen dingen aanknallen en schade ho maar. Alleen je bumper valt eraf. De moeilijkheidsgraad ligt wel laag. Binnen een paar races zat ik al op legend en nog reed ik ze op 10 seconden.
ja das wel jammer dat legend niet erg moeilijk is, maar ben wel blij dat die wel tedoen is ben geen topper in racegames terwijl ik ze wel allemaal wil spelen . En dat tegen alles opbotsen zonder echte scahde heeft me al een paar x geholpen als ik dacht die bocht red ik nooit
Tja dat botsen is wel minder ja. Ik heb hoogstens dat ik een bocht wat te scherp neem en dan een 5sec penalty aan m'n broek krijg.