Battlefield 1943: Pacific

Discussie in 'Algemeen' gestart door Aernhem, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij heb je gewoon de normale vliegtuigen. Heb tot nu toe alleen maar 1 persoons gezien. 2 persoons was toen ook alleen maar leuk bij dogfights trouwens. En je hebt bombers die je kan inschakelen op een of ander manier. Maar die kun je maar voor heel even sturen (heel beperkt, ze blijven op hoogte vliegen je kan dus alleen beetje naar plek sturen waar je wil droppen) en dan carpet bomben en laat je een hele verwoesting achter.

2. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stfu ik speelde day of defeat al hoogstewaarschijnlijk voordat jij hem had.

En nog het is toch de fucking bedoeling dat ze echt lijken,kneus.

3. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    behoorlijk slecht :p heb beta gespeeld enzo vond het niet zoveel aan eerlijk gezegd infantry overleeft een shell van een tank direct hit wtf :p

4. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Daarom ook slechts een zoethouder.
    Wat dacht je van vliegtuigen die alleen maar kunne schieten en niet eens bommen kunnen droppen 8) vrijwel nutteloos.

5. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van vliegtuigen waar 2 mensen op de vleugels kunnen zitten?:emo:

6. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Die nauwelijks schade aan kunnen richten..
    Dat is wel leuke hint naar bf1942 trouwens.. Daar kon je ook op de vleugel "meelopen" als je het goed deed (wat natuurlijk nooit bedoeling toen was van de ontwikkelaar).. Soms gingen dan gewoon 20 lui op de vleugels van zo'n enorme bomber bij market garden en dan paratroopen \o/

7. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt. waardeloos!

8. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Puur voor vervoer van A naar B.

9. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Wanneer kunnen we een trial versie verwachten?
    Heb geen ervaring met arcade games.. komen die trials al eerder of pas op de release zelf?

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Samen met de volledige versie op de release. ;)

11. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze post zegt genoeg over je kennis van games _O_ lol

12. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EDGE geeft de game een 9. Maakt me toch nieuwsgierig.

13. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ohja verklaar je nader :)

14. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik doen.

Wat wil je hiermee zeggen? Kan best kloppen, maar wat dan nog? Blijkbaar zie jij niet dat de origins en de textures (en het model zelf) van sommige wapens in BF1943 sprekend lijken op die van DoD:confused:. Maak maar eens een screenshot van de K98 ingame, en leg deze naast een screenshot van de K98ZF in BF1943. De origins (manier hoe je het wapen op je scherm ziet, en de X en Y waarden, waar het wapen op je scherm begint (en eindigt)).

Nu maakt dit niet veel uit, maar toch lijkt het mij dat ze DoD:confused: als uitgangspunt hebben genomen voor de models en de wapens. Zo heeft het K98 model in DoD:confused: een paar kenmerken, die je niet vaak ziet bij K98s in andere games. Daarentegen komen ze ongeveer sprekend terug in BF1943.

Ik kan straks wel even wat plaatjes uploaden, waar je dit duidelijk ziet. Heel veel games hebben hun eigen, aparte models en origins voor wapens, en vaak ook textures.

Er zijn zoveel manieren om een wapen te texturen, en te modelen. In bepaalde games ziet een wapen er weer heel anders uit, terwijl het weldegelijk hetzelfde wapen moet voorstellen.

Een mooi voorbeeld zelf vind ik dit:

http://www.fpsbanana.com/skins/games/10

De community die zelf skins (textures) maakt voor de wapens. Sommige vinden weer dat een wapen op een bepaalde manier zo realistisch eruit zien, en weer andere vinden het zo. Nu is het niet echt dat de wapens in DoD:confused: realistisch lijken (een beetje richting makkelijk, cartoony qua textures, die in DoD:confused: zelf gebruikt worden). Het is gewoon een eigen style.

Nu lijken de wapens van BF1943 nou niet precies realistisch, maar eerder een beetje als DoD:confused:; makkelijk, een beetje cartoony. Dit is daarentegen vaak gewoon een style die bij de game past.

Al met al maakt het niet uit, maar ik vond het wel grappig dat sommige wapens erg op elkaar lijken. Voornamelijk de K98 (met springfield scope) en de Thompson.

Tevens bereik je niks met schelden in een soort discussie die hier een beetje start, naast dat het een zwakke vorm van argumenteren is (zie: persoonlijke aanval).

Edit: Ik merk nu trouwens op dat m'n vorige post ook een beetje een persoonlijke aanval was. Mijn excuses.

Laatst bewerkt: 2 jul 2009
  15. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    *Sigh* misschien vind je niet dat Hanzo tof reageert Dutch, maar PM hem dan dan de volgende keer. Ik hoef geen lame discussie te zien hier. :mad:

Kan zelf niet wachten op deze game! Moet nog wel even MP inkopen. :D

16. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
  17. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  18. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    In een weekje spelen heb je idd alle achievements (onbewust).

\o/ Beter!!!!! _O_
    EDGE altijd zeikmagazine en geven ze deze game een 9. Dan moet het wel goed zitten.
    Battlefield Bad Company gaven ze slechts een 7

Trouwens;
    Gamepro ook een 9; GamePro 08/01/09 Review 4.5 out of 5
    EDGE Conclusion:

Laatst bewerkt: 2 jul 2009
  19. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar komen!

20. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Mooi, Mooi, heb wel zin in deze game :) Al is het maar arcade, weet nog dat ik die demo van BF1942 ook helemaal kapot gespeeld heb :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina