Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139

ik bedoelde dan ook dan de enemy's in Oblivion constant met je mee levelen. Dat vond ik echt gaar

2. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat WAS ook gaar!

Heb vandaag Point Lookout gedownload en gelijk een stuk gespeeld. Wist niet eens dat hij uitkwam! Maar dit is tot nu toe de allerleukste en meest sfeervolle add-on van allen. Leuke nieuwe monsters, nieuwe (sterke) wapens, vage irritante beesten.
    Strontvervelend wel dat de meeste ontzettend sterk zijn!! Echt een groot verschil met alle gewone ghouls en mutantjes uit the wasteland, dus bereid je serieus voor! Mijn 20 stimpaks waren er in no-time doorheen en ben sinds lange tijd weer doodgegaan af en toe :confused:.
    Als je doubleloaded shotgun (ofzoiets) geheel upgrade komt ie boven een sterkte van 100 uit!! 8) !
    Anchorage vond ik echt het minste. Omgevingen inspiratieloos, kort van duur en suffe quests. The Pitt is wel grappig. Moet verder dus alleen nog Broken Steel spelen, maar meen dat je die pas krijgt na de laatste quest? Dacht al de hele tijd waar 'the message' bleef, maar die kwam dus niet. En omdat ik op een andere load zit laatste quest nog niet gedaan (met mn good karma personage alle standaard quest gedaan).

AUB koop Point Lookout en laat Anchorage liggen!!
    Trouwens, had Broken steel een half uur te vroeg gekocht, na middernacht was hij 30% korting :mad::mad: errug jammer

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Gisteren point look out gespeeld en wat hebben ze weer een coole download gemaakt zeg (vond anchorage het begin ook super en pitt was ook sterk, broken steel nog niet gespeeld)

Sfeertje is heerlijk weer zeg. geheel andere omgeving maar voor vele herkenbaar. Mainquest ben je wel weer redlijk snel doorheen maar dingen er omheen zijn weer uitgebreid. En weer een hoop questen!

alleen jammer van het Leverage Rifle. Heb me hele game .44 ammo gespraad zodat ik in de End Game me repeater kon gebruiken en nu komt er een even sterk wapen dat op 9mm ammo werkt. Beetje jammer.

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    In Broken Steel kun je zelf ammo maken, van andere ammo. As many as you'd like.

5. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Je bedoelt in de pitt...

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Kan je hem met Silver downloaden ? Ik weet namelijk niet of ik nog Gold heb :p
    25 juni dacht ik datie afliep.. Maarja, heb tot nu toe alle DLC's uitgespeeld en ga deze dus ook zeker halen. Ik heb nog 1200 MP op me account staan :D Ik heb er zin in om Fallout weer uit de kast te halen. Hopelijk kom ik nu ook weer dichter bij de lvl 30. Ik heb namelijk geen andere quests meer te doen en ben pas level 26..

7. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ja je kan hem met silver downloaden ;)

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem maar weer eens opgepakt :) Blijft een vette game, zo was ik een beetje aan het exploren waarna ik toevallig op een immens kerkhof kwam. Stond er zo'n huisje dus ik naar binnen, stond er in de kelder een soort shrine voor Abraham Lincoln 8)

Maar hoeveel kosten die expansions nou? En hoeveel zijn er al uit? Ben een beetje de tel kwijtgeraakt..

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    expansies kosten 800 microsoft points per stuk

uit zijn

Operation Anchorage --> gaat via simulatie terug in de tijd om Anchorage te bevrijden --> sommige zijn er weg van, andere vonden hem bagger. Als je de quest hebt uitgespeeld is er niks meer te doen (ik vond hem trouwens stoer)

The Pitt --> gaat naar Pittsburgh. Nieuwe stad met nieuwe ontdekkingen. Net een slagje groter dan anchorage en als je houdt van steel ignots zoeken en daardoor het gebied verkennen is het een leuke uitbreidingen

BRoken steel --> help mee met de Brotherhood om the enclave te vernietigen. Speelt zich af na de mainquest en level cap wordt geraised tot 30. Als je deze dus als eerste download kan je de exp van de andere DLC gebruiken om naar level 30 te komen. Let wel op dat sommige gebieden irritant worden door nieuwe vijanden (zoals vault 87 met alleen maar overlords...)

Point Lookout --> je gaat nar point look out. Quest duurt 2 a drie uur maar darnaast zijn er nog zo;n vier a vijf andere questen. Gebied is aardig groot en wel flink wat te ontdekken (31 lokaties)

btw binnenkort komt er een cd met eerste twee uitbreidingen uit maar daar raise je niet je level cap mee.

10. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Hmmm, is point lookout de moeite waard.

Heb net 2100 puntne kaart gekocht en ga zeker Broken steel kopen voor naar lvl 30 te kunnen enzo.

Die eerste 2 ga ik niet kopen ( lijkt me te bagger :9 )
    Maar point lookout heb ik nog niet echt veel van gehoord.

edit@ Heb net Broken steel gekocht. Maar hoe start je die DLC op?

Edit 2 @ Krijg net berichtje dat Broken steel geladen is.

Laatst bewerkt: 27 jun 2009
  11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Is die CD zonder Fallout 3 zelf? Dan wacht ik wel tot die uitkomt. Koop ik zelf Broken Steel wel met die punten.

12. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Dat zijn dan gewon de DLC's

Ik heb net Broken steel gedownload, heb laatste deel van fallout gespeeld, dus ben klaar met Main quest. Maar met Broken steel kon je toch door spelen na de mainquest? Dat lukt bij mij dus nu niet

Edit@ na 3x proberen lukt het nu ineens wel 8)

Laatst bewerkt: 27 jun 2009
  13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig voor de "Doesn't Play Well With Others" achievement(300 mensen vermoorden) maar ben er wel een beetje doorheen denk ik en ik moet er nog 40... heb Megaton, Rivet City, Arefu, Big Town, Oasis, Republic of Dave, Canterbury Commons en Girdershade al uitgemoord.. weet iemand nog plekken waar veel mensen zitten?

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Had eerste keer ook dat probleem. Dow load wat cotent. Zeker naar anchorage broken steel ben je binnen. Maar denk dat je het met Poiint look out en BS ook wel haalt.

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    The Pitt vond ik persoonlijk de leukste! Dus mocht je nog eens twijfelen, dan kun je die gaan dloaden.

Dan zou je toch wel aardig richting de 300 moeten lopen :/?.. Zeker als je de game uitgespeeld hebt, want er zijn ook heel veel raiders en andere humanoid enemy's.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Paradise Fall's!

Oh, ik ga trouwens even ene nieuwe topic openen.

Laatst bewerkt: 28 jun 2009
  17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Tja dacht ik ook ja. Maar dat valt blijkbaar nog tegen.
    Helaas ook al gehad. Tellen Ghouls trouwens niet mee? Dan kan ik the Underworld nog even in :+

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Fort van de brotherhood outcast al uitgemoord?

en wat dacht je van de brotherhood?

19. Votingwhacker

Votingwhacker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    miss dat kinder stadje ofzo?8)

of beetje door de wasteland heen en vanzelf kom je wel wat tegen ik weet niet hoeveel je er nog moet

20. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ga gewoon naar Bethesda Ruins en kill al die raiders. Dan wacht je een paar dagen tot ze respawnen en kill je ze weer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina