Ik vond je laatste ''info post'' over Mass Effect juist precies een goede facts<--->spoiler verhouding hebben Mijn Mass effect hype is nu weer aangewakkerd Kijk echt uit naar de Character RPG elementen, wie kies je om te blijven leven en wie niet, egt heel vet Tegen die tijd maar Mass Effect 1 nog een keer spelen, en dan de juiste beslissingen nemen, met idee voor het vervolg, welke characters laat ik leven en welke niet. ( ik heb 2 savegames waarbij ik Wrex neer maaide en eentje waarbij ik hem liet leven ) Kijk er egt naar uit nu
Cool, zet mn phone even aan, download ik em meteen. Ga ik em wel even stiekem spelen onder mn stage, krijgen jullie zo wel even een korte impressie Edit: Dang, hijs 130 mb, wil ie niet over 3G binnen halen. Download em vanavond thuis wel even over wifi, horen jullie het dan. De Game kost hier btw 3,99 euro.
Nice, dat is mooi om te horen die I-Pod versie. Gelukkig nu ook bericht dat we binnenkort meer nieuws mogen verwachten over de nieuwe DLC van deel I.
Dat moet echt aansluiten op deel 2 vind ik. Zo niet, dan hebben ze maar een demo te maken. DLC hopelijk minimaal 3x beter dan BDTS
Mass Effect Galaxy is nice Ziet er goed uit, hele cartoon stijl is mooi gedaan, de hele Mass Effect sfeer zit er in, maar dat wat minder grimmig. Alle geluiden etc precies hetzelfde. Actie is wel leuk gedaan en de dialogen etc ook. Voor een telefoon game erg leuk gedaan en een aanrader voor alle mensen met een iPhone en die van Mass Effect houden. Je hebt ook nog extra's, oa trailer die volgens mij net even wat langer is dan die op internet staat en als ik de game uitspeel krijg ik een reward voor Mass Effect 2 stond er. Je kan inloggen dan met je EA account en je reward ophalen. Wat en hoe weet ik niet, eerst de game dan maar uitspelen
^Alleen jammer dat ME 2 nog niet uit is. Ben wel heel benieuwd wat die reward is. Ingame iets voor ME 2? Of een stomme wallpaer ofzo?
Natuurlijk, We replaced that feature with playing after you were done Ook prima Zelfs nog beter eigenlijk!
Jammer, maar begrijp wel dat het anders ten koste van de game gaat. Goed zo, maar dan wens ik geen Insanity achievement.
Bah, je keuzes van ME2 (en ME1?) hebben effect in ME3. Langs de ene kant is dat zeer mooi maar aan de andere kant vind ik het niet zo goed. Straks moeten we heel de trilogie terug spelen om iets te veranderen in deel 3 .
neem aan dat je deel 3 ook kan spelen zonder 1 en 2 te hebben gespeeld. Dus waarschijnlijk krijg je als je deel 3 start (zonder mannetje mee te nemen) een hoop keuze mogelijkheden over hoe de wereld er nu uit ziet. (keuzes die je in 1 en 2 hebt gemaakt dus). Net zoals de vraag in KOTOR II of Raven een man of vrouw was in het begin. Ik denk dat ze wel wat extra'tjes in deel 3 (en 2? ) stoppen voor mensen die wel 1 en 2 hebben gespeeld.
1 + 2 + 3 = 180 euro, katsjing. Ik heb het er wel voor over hoor, maar denk dat hij het misschien niet heeft. Dan vind ik hem ook geen echte gamer, want die kopen alles wat ze leuk vinden en van goede kwaliteit qua smaak enz is.
Mass Effect Insanity Explained, May not be Locked in ME2 One gripe among hardcore Mass Effect players is that its toughest difficulty was an unlockable - after playing through the game twice. A design lead explains why, and "insanity" may not be locked in ME2. On the Mass Effect forums, Christina Norman, lead system designer, said that Insanity difficulty was made unlockable, because it was so difficult a player needed the experience of already playing through the game in order to complete it. So, what about the top difficulty level for Mass Effect 2? Norman said the team is considering "additional dimensions" to the difficulty system in Mass Effect 2, details that will make the game harder in the sense that it is more challenging, not simply "tougher." Once Bioware has its difficulty levels built out, then they will consider whether the top difficulty should be an unlockable. Norman said that decision has not been made yet. She is "totally open" to having insanity available from the get-go, "unless it means we have to make it 'easier'. Regardless of how you feel about unlockable difficulty, Norman's reasoning makes plenty of sense, and gamers should really appreciate such transparency in their design process. This is a great example of meaningful gamer outreach. Hats off to her and to Bioware.
^Toch had ik het liever zoals ME 1 gezien met een aantal aanpassingen. Je gaat nu niet zo snel nog es een playthrough doen als je helemaal alles opnieuw moet doen lijkt me. Bovendien zal het hele level systeem op de schop moeten als je de eerste keer al je max level moet halen aangezien je niks meenemeemt voor een 2e playthrough. Toch jammer.
Je zal dus gelijk het spel systematisch moeten uitkammen en dus ook alle mineralen, sloten etc. handmatig opsporen/openen voor de volledige experience. Ik denk dat veel mensen de neiging hebben om de mainquest te rushen en de talloze zijmissies te laten liggen