Is dat die tutorial in Heliord, de stad waar je komt na Caer Bocram? Zo ja, daar ben ik ook dood gegaan en je moet dan inderdaad 10-15 min aan filmpjes en dialoog opnieuw kijken.... De truuk is dat je meteen die arte gebruikt die hij ook gebruikt (die dat je je zwaard in de grond steekt, Nogiets Eagle dacht ik), daarna houd je meteen A ingedrukt. Daarna moet je ze gewoon afmaken met de ouderwetse moves en dan is 't goed. Uiteraard niet doodgaan, dan moet je weer alles opnieuw doen. Ik moest ook nog 2x een Apple Gel gebruiken.
EDIT: Overigens, voor PowerLines, SO is inderdaad veel groter. Het duurt echter ook veel langer voor het verhaal je een beetje heeft opgeslokt en ik moet eerlijk zeggen dat ik SO4 maar ongeveer 2 uur heb gespeeld voor hij in de kast eindigde. Ik zal hem ongetwijfeld nog een keer uit de kast halen om hem te spelen, maar Tales of Vesperia aan de andere kant was vanaf het begin al heel vet. Bovendien zijn er aan het begin van ToV al redelijk wat fights en dergelijke, en bij SO4 heb je welgeteld 1 hele battle in het eerste uur ofzo...
Al met al is het natuurlijk alleen maar persoonlijke voorkeur. Ik zou zeggen bekijk op Gametrailers of een vergelijkbare site reviews van beide (het liefst in HD als je PC dat aankan, dan zie je goed hoe de graphics vergelijken) en baseer je oordeel daarop. Hoe dan ook zal je denk ik geen miskoop hebben.
EDIT2: Oh, ik zie nu pas dat je ze beide gaat kopen. Naja, alsnog geldt het bovenstaande
Laatst bewerkt: 28 jun 2009