Bij deze bied ik alvast mijn excusses aan voor wat hieronder gaat komen... Ik moet even mijn frustraties kwijt en gelijk ook even checken of het iedereen dit probleem heeft en er dus niets is wat ik kan doen om het te verhelpen... Het probleem:.... het xbox live menu... het is zoooo traag... als je bijvoorbeeld een demo wil downloaden dan duurt het echt minuten voordat je daatwerkenlijk aan het downloaden bent. Het binnen halven van de informatie... (tekst, screenshot ed) duurt zo ongelooflijk lang.. het is gewoon niet leuk meer... Het erge vind ik nog dat als je bijvoorbeeld meerdere stappen hebt moeten nemen om ergens te komen en je gaat vervolgens 1 stap terug dat hij deze data opnieuw binnen moet halen????!!! Dit ergerde al een hele tijd... nu zat ik toevallig vanochted via mijn usa xbox live silver account ff te checken wat ze daar hebben (usa xbox live is zoiezo veel cooler dan de europese) en ik val zowat stijl achterover... de menus schieten voorbij.. alsof het niets is... Waarom loopt het daar zo lekker en heb ik hier het gevoel alsof ik weer achter een 4.86 pc uit het jaar 0 zit... (goed dat moest er ff uit) nu vraag ik me af of iedereen dit heeft.. zo niet... iemand een idee wat hier aan te doen is... behalve een klaag brief naar microsoft schrijven _0/
Hmmm ga ik zo gelijk even proberen... maar dat zou dus betekenen dat hij de cach gegevens per user bijhoud....? want zoals ik al vermeld had... met mijn usa account ging het super snel.. anyway.. ik ga het proberen... ik laat zo nog ff weten of het gewerkt heeft... Thanks voor je reply! _0/
Zou best kunnen, mischien staat er heel weinig USA troep in je Cache ofzo... Als het opschonen niet werkt, dan zou ik niet weten waar het aan kan liggen
Ligt met name aan het aantal achievements en dergelijke. Dan word je account nmlk. groter, terwijl je wss op het US account bijna niks gedownload hebt en dergelijk, dan is het nog een klein account, en dat gaat nou eenmaal soepeler werken. Maar maak je geen zorgen, in Augustus komt er een Performance update (ook nieuwe features maar dat terzijde), en dat gaat o.a. zorgen voor de snelheid van de Dashboard.
Hoe dan ook.... de tip van jepzel heeft in iedergeval iets geholpen... mijn eigen account loopt in iedergeval weer een stuk sneller... zal wel wat nieuwe game updates moeten downloaden geloof ik.. maargoed dat zien we dan wel weer... mijn ergernis is in iedergeval een stukje kleiner geworden.... Thanks!
Het dashboard is de laatste tijd ook niet zo heel snel meer. Hopelijk word het met die Augustus Update allemaal wat soepeler.
Gewoon ook ff proberen je cach te legen zoals jepzel aangaf.. bij heeft het in iedergeval een redenlijk verschil gemaakt
Bij mij maakt dat helemaal geen verschil.. en dt is op een redelijke nieuwe HDD met nog meeeer dan genoeg gigabytes over. Het is een bekend probleem trouwens: http://www.examiner.com/examiner/x-...2009m6d22-Xbox-360-guide-to-get-a-speed-boost Dus cache leeghalen doet maar zoveel.. het is gewoon de guide en live die sinds de laatste updates (NXE denk ik zelf) heel wat trager is geworden.
Dit is al genoeg keer aan bod gekomen. Ook in dit topic. Deze gaat dan ook dicht, aangezien dit niks met live gaming te maken heeft.