Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Real Racing vind ik best indrukwekkend. En ook met TouchGrind kan ik me prima vermaken.
     
  2. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Sway is ook een geniaal spel. Het maakt perfect gebruik van het touchscreen.
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Om alles een beetje overzichtelijk te houden , leek het mij het beste om een App Store thread in het leven te roepen.

    1 thread waar je al je vragen en opmerkingen kwijt kunt , met betrekking App's
    Apple App Store
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=131584
     
  4. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gedowngrade naar 2.2.1 en nog steeds geen wifi :mad:, denk dat ik morgen maar even langs de winkel ga
     
  5. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik kamp met een irritant probleem.

    Allereerst, kan ik niet direct muziek overzetten naar mijn iPhone. Als ik hem aansluit en muziek wil slepen, krijg ik een kruisje te zien. Ik moet dan eerst naar de instellingen van mijn iPhone, om aan te vinken dat ik muziek wil syncen.

    Nu is dit nog niet het grootste probleem. Het is vandaag al twee keer voorgekomen dat ik, nadat ik er nieuwe muziek op heb gezet, dat de muziek van mijn iPhone volledig eraf is gehaald. Nu staan enkel die albums erop die ik er als laatste had opgezet.

    Erg vreemd, want ik gebruik al jaren mijn iPod touch zonder problemen. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
     
  6. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Furies, het klinkt alsof de iPhone nog niet op handmatig beheer van de muziek staat. Jouw 'klachten' omschrijven precies het gedrag dat een iPod vertoond met automatisch synchroniseren.
     
  7. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik wil dus niet alle muziek dat in iTunes staat op m'n iPhone hebben. Misschien is het dan een idee om een afspeellijst te maken en die automatisch te laten syncen?
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dat is de bedoeling idd. Gewoon een afspeellijst iPhone maken. Zet bij je iPhone instellingen in iTunes die map dan aan voor syncen en klaar.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Afspeellijsten werken het simpelst.

    Heb 2 aparte afspeellijsten gemaakt voor iPhone en iPod Nano.
     
  10. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat ik daar pas vanmorgen op kwam, na 2 1/2 jaar al iPods te gebruiken. 8)

    De fotokwaliteit is trouwens erg goed van de 3GS. Het direct mailen van foto's werkt ook super. Tot nu toe erg tevreden met alles!
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Viel mij op dat op de oude 3G, de kwaliteit ook niet slecht is.
    Het zit softwarematig gewoon erg goed in elkaar, wat ook wel te verwachten was van Apple :)
     
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Je moest de camera alleen wel echt stil houden. Maar dat had je zo'n programma voor die dat voor je deed. Dat als je iets bewoog dat je dan opnieuw 5 sec de iPhone stil moest houden.
     
  13. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik heb een vraagje over het abonnement van T-mobile:
    Abonnementnaam: T Mobile Relax 300
    Actieprijs: van € 34,50 voor € 28,50
    Looptijd: 24 maanden
    Toestel: Apple iPhone 3GS 16GB T-Mobile :: € 0,-
    Web & walk (internet op je mobiel) web & walk plus € 14.95 (let op actie!) :: € 14,95
    p/mnd. ( actie: 2 jaar: 6 mnd € 4,50 korting, vanaf relax 300 en ho
    Verzend- en verzekeringskosten: € 9,95

    Is dat abonnement van €28,50 nou inclusief dat web & walk? of moet ik daar nog €15,00 extra voor betalen?

    Alvast bedankt:b:
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
  15. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    thx for the answer:)

    klopt die pagina heb ik ook gezien, maar dat abonnement waar ik het over heb komt van deze knakkers: http://www.belnu.nl/T-Mobile/Relax 300/24-maanden/Apple/iPhone 3GS 16GB T-Mobile.htm?bundel_3=9
    Je ziet op die pagina rechts dat de maandelijkse kosten €28,50 zijn, maar ik kan daar niet uit opmaken of dat nou inc web & walk is:confused:..
    (Ik word echt moe van die telecomboeren:x)
     
  16. Kremx

    Kremx Koen

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Relax Abbo in combinatie met web 'n walk kan ook. Alleen is je internet dan minder snel geloof ik. En die 15,- euro komt er nog eens bovenop ;). Dus in totaal €43,45 per maand. En als je een Relax abbo hebt vallen alle smsjes die je verstuurd ook nog eens onder de overige kosten. Dus dat tikt al snel aan. Ik denk dat je dan beter een I-300 abbo kan nemen
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2009
  17. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, met de gratis app "Darkroom" moet je je iPhone ongeveer 3 sec. stil houden voordat de foto gemaakt wordt.
     
  18. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thx, dan weet ik voorlopig weer even genoeg:). Wel jammer dat je in verhouding tot andere telefoons + abbo zo diep in de buidel moet voor een Iphone:'-(
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor de iPhone moet je een i abonnement hebben en dat om 2 redenen.
    1. Abonnement inclusief onbeperkt internet verbinding.
    2. 3G verbinding met 2Mbit/sec snelheid.
     
  20. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    En dat Relax 300 zijn alleen nog maar de belminuten. SMS is buiten het bundel dus moet je ook nog een sms pakket kopen. Dus ben je zeker wel als je ook nog web 'n walk wilt 40/50 euro per maand kwijt.

    EDIT: Wil volgende week de iPhone bestellen. Zit er ook een dock bij geleverd?
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina