[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    In de battle aanwezig = 1.
    Corporal (rank1) = 2.
    FL (rank 2) = 3.

@ Deoxis: wie wat waar? IKKE WILLE NIEUWE!

@ Daan: Ik heb zelf genoeg UI's gemaakt, elke keer weer met een ander doel. Had voor tanken, DPS, PvP elke keer een andere, tot ik Photek tegenkwam.
    Daarbij ben ik door Photek echt met keybinds gaan spelen. Althans, alles meer dan 1-5. Ineens werden shift en ctrl ook belangrijk 8)..
    En dat terwijl je vroeger als warrior maar 4 knoppen nodig had :+

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Whahaha, ik ben een freakin noob en haal in minder dan 48 uur tijd, incl 18 uur slapen. alle achievements van Midsummer Festival. Dit alles in mijn eentje; achteraf te easy.

Dat van die toortsen moet je tijdens late uren, dat vangen dan.

Die 40 achter elkaar even in een eenzaam plekje in Dalaran: Tip is Epic Mount, maar ik deed het zonder. Tip 2 is Hotkey 1 en een vaste hand; gewoon hard rammen dan op de 1 en linker muisknop.

Ik ben nu Flame Warden tegenover heel wat 80'ers in mijn FL. ;)

Misschien niet echt boeiend, maar had het van mezelf totaal niet verwacht.

Ook die steden vlammen jatten was te easy, alleen in Ogrimmar ging ik een keer dood. Jammer, anders perfecte score. ;)

3. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een map waar op staat waar alle flammetjes zijn in de horde steden :) ? die moet ik ook nog doen :c

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Orgrimmar - Next to Mannoroth's armor in the Valley of Wisdom [46, 38]
    Thunder Bluff - On the Spirit Rise 21, 25]
    Undercity - In the courtyard, just inside [68, 7]
    Silvermoon City - Court of the Sun, inside, in the back Horde [68, 41]

Zo goed?

Edit: Google, dat heb ik ook gedaan

5. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn server zitten weinig allys. Ben gewoon half naakt via de maingate in Stormwind gegaan, flame gepakt en snel naar de tram. Onderweg nog wat lowbies gekillt xD

6. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0

http://www.wowinterface.com/downloads/info11779-PhotekUI.html

:cool:

Ik gebruik 'm al weer, hij is relaxed.

7. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Ga em nu testen, lijken nogal weinig buttons beschikbaar ;)
    Gebruik ze normaal allemaal..

8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Lijkt een beetje op mijn UI. :{

9. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Ja, behalve dat Photek al jaren deze layout gebruikt :+

10. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe lay-out heeft precies hetzelfde aantal bars, alleen staan ze nu op andere plaatsen!

11. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou ook die photek UI uitproberen. (deze link: http://www.wowinterface.com/downloads/info11779-PhotekUI.html)

Maar als ik hem download staat in dat tekstbestandje: Type /bar and at the bottom on the left you will see Profiles. From Existing Profiles select the "Marduke - Kazzak" profile and the action bars will be loaded.

Nu doe ik dat maar staat dat profile er helemaal niet bij...

Iemand die een oplossing weet?

12. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Je hebt je oude UI niet volledig verwijderd?

Heb je bij het verplaatsen van de WTF-folder wel de accountnaam/servernaam/charnaam aangepast?

13. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me oude UI geback-upped. (schrijf je vast niet zo) Als: Interface_Oud en WTF_oud.

Ik ga wel proberen als ik het helemaal verwijder. En ik had de namen aangepast ja.

EDIT- Ik heb het gefixt, bedankt voor de hulp :)

Laatst bewerkt: 29 jun 2009
  14. Daan03

Daan03 Cry Before You Die

Leuk Bevonden:
    0
    Al die addons hebben een functie, maar je ideale UI is natuurlijk zo schoon mogelijk maar tegelijkertijd ook uitgebreid. Als ik pvp(zeker op hoge rating) of pve(zeker op een lastige boss, njah die bestaan niet meer |:- ) heb ik een heleboel informatie nodig om zo goed mogelijk te spelen! En inderdaad in het begin word je er wakkie wakkie van ^^, maar daarom begin je ook op level 1 en speel je vanaf het begin met alles van die class en de UI van dat personage zodat als je 80 bent je gewend bent aan de hotkeys, UI, spells, rol in de groep/in het team etc.

UI staat voor User Interface
    Dit is natuurlijk voor elke user anders, en elk persoon heeft andere voorkeuren. Natuurlijk kan ik ook wel goed met de gewone UI maar als je veel World Of Warcraft speelt, wat ik (en vele anderen) wel gedaan hebben wil je natuurlijk 'n zo mooi en goed mogelijke interface.

Vergelijk het met een shooter als CoD waar je toch ook al je perks en wapens (en de strategie niet te vergeten) aan jou voorkeur aanpast? Misschien speel jij altijd wel met de standaard sets, wie weet.

*edit + het ligt natuurlijk aan je beeldscherm ik speelde op een 23" dus het scheelt dan ook als ik de belangrijkste info in het midden van m'n scherm heb ipv de hele tijd naar linksboven (mezelf + target) moet kijken voor hp, mana etc.

Tjah als Photek de perfecte voor jou maakt, lekker houden zo! Al is voor mij het gekloot met m'n UI net zo leuk als ermee spelen! \o/
    Over je keybinds, ik weet nog wel dat ik net 50 was toen TBC uitkwam en m'n eerste class hunter was. Keybinds? Nee joh onhandig gewoon lekker klikken... Njah dat heb ik wel afgeleerd om het zo maar te zeggen :+. Op 70 een hele klus om dan nog keybindings voor die class aan te leren.

Er is altijd discussie over klikken of keybinds en als je het aan durft om op Youtube een "klik-filmpje" te plaatsen durf je dat 10 minuten later nooit meer.
    Ik ben echter van mening dat keybinds wel degelijk sneller zijn, ik bedoel niet je reactiesnelheid maar gewoon feitelijk. Het is gewoon sneller om een key in te drukken waar je vinger op ligt of max 3 cm vanaf dan om je muis te verplaatsen naar de andere kant van je scherm. Bij classes als paladin is het misschien niet zo belangrijk (holy zeker niet, 3 button healing ftw?!), maar bij een aantal juist wel.

Zelf gebruik ik ALTIJD keybinds vanaf m'n hunter :+. En het bevalt me prima, soms gebruik ik zelf keybinds om te targetten (via x-perl kon je keybinds instellen om een persoon te selecteren in je raid-unitframes) of gebruikte ik m'n muis een hele fight niet (bijv als mainhealer op een aantal bosses waar je niet hoefte te lopen) en healde gewoon de maintank en mezelf met Alt - zelfheal, Shift+Alt - focusheal. Maar in pvp gebruik ik wel altijd me muis om te lopen zodat ik Q en E vrij heb voor m'n binds + je kan makkelijker kiten/wegrennen :p.

_0/
    Owjah 4 knoppen, njah vroegah was het tenminste een uitdaging, nu is pve een pot nat en pvp is onbalanced :'-(. Gelukkig is het maar een spelletje ;).

Btw, mooie regionale finales van Arena Tournament 2009 iemand gezien? Al vind ik dat de Amerikanen iets mooier (en beter, oeh gevaarlijk om te zeggen) spelen. Echt mooi van die potjes van nog geen 3 minuten met 250K healing, en dan die Dk's en Locks die er geweldig veel dps uitpersen. Prachtig!:thumbs:

Laatst bewerkt: 29 jun 2009
  15. Daan03

Daan03 Cry Before You Die

Leuk Bevonden:
    0
  16. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  17. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even over die nieuwe photek UI. Daar heb je niet die balk in waar normaal je LFG en je personal tab en spellbook instaat. Dat is niet erg en hebben allemaal hokeys. Maar dat pvp tabje heeft geen hotkey. En zo kan je dus niet vanuit overal de BG in. Ieman d daar een oplossing voor?

18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    'H' staat bij mij nog altijd als PvP-tab. vandaaruit kun je toch naar BG;s?

Anders even in je Keybindings kijken. Zoek naar "PvP Pane". Dat is de hotkey :)

19. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Oja thnx. Bij mij stond hij niet gehotkeyd. Weet ook niet waar. Maar bedankt voor de hulp Ik ben nu bezig aan te passen, dat hij helemaal bij me past. En dan heb ik een super UI :D

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb iedereen keer na inloggen, doodgaan of flightpad dat mijn pet weer in stealth gaat. Ik zet die en cower altijd uit, maar dus iedereen gaan ze weer aan. Iemand een idee hoe ik dat verhelp. Had ik ongeveer een jaar geleden ook en dacht dat het wel gefixed zou zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina