Tieme, Tieme, Tieme. Hoe hebben wij dat gehaald... Spoiler Gewoon hakken bij het leven BIATCH Wij hadden toch niet een bepaalde techniek?
Oow\o/ Spoiler Eerst gebruikte we dat lange touw weet je wel? Daar kochten we upgrade van ( weet niet hoe die heet, wel lvl 2) zodat je als je op B drukt dat je dan heel makkelijk helicopters kaapt enzo. Maar dat ging niet zo goed, dus gebruikte we de blade, alle upgrades die je kan kopen( meeste zijn stront duur) en dan gewoon iedereen neer maaie. Snap je een beetje?
Ja, wat ik wel zou gebruiken is dat je als je springt en dan X inhoudt, dat je dan zeg maar over een lichaam "Surft" kan volgens mij daarbij wel handig zijn
ja dat was ik, binnen een week na betaling maar nog geen blad gezien maar ik kom nu niet verder , ben bij het level dat je die hives moet beschermen en zelf moet je dan wat 'Gen' halen ofzo ? moet je dan die hunters 'opeten' of moet je zoveel mogelijk vd lichtballen halen ?
ok thanks ! ik heb het nog een x geprobeerd voordat ik weg ging maar dat lukte ook niet , het is wel veel hakken en als je met de ene tank bezig ben dan is de andere er al of die heli , aardig chaotisch dus. nog een tip voor welke power ofzo ik het beste kan gebruiken ? ik gebruik nu in het begin veel die Hammer want dan gaan de tanks snel kapot en de hunters ook wat sneller.
Ik gebruik maar 3 krachten: blade voor tanks en grote groepen, whipfist voor helikopters en mannetjes en muscle mass voor helikopters. Claws en hammer vind ik nutteloos. Daarnaast gebruik ik alleen Armor en heel soms thermal vision.
Blade en armor alleen maar, vooral die aanval dat je met je blade in de lucht springt, iemand target en dan Y inhoudt werkt zwaar goed. Voor de rest alleen maar voertuigen.
op hard is het net iets moeilijker als hakken, hakken, hakken en er komen een stuk of 3 super hunters 12 normale hunters nog een paar hydras... stront vervelend die gasten allemaal bij elkaar
Heb deze game 4 dagen binnen.......... wat onwijs vet en verslavend. Ben continue bezig missies te doen om alle upgrades te bemachtigen. Er wordt wel vaker de vergelijking gemaakt met Crackdown; ik vind terecht! Even grote funfactor. Het rennen, springen en vliegen is goed gedaan. Ook moet ik zeggen dat de stad met de vele mensen en voeruigen voor mijn gevoel genoeg leeft. Niet helemaal de ai van GTA4 maar voor deze game uitstekend gedaan.
Hij heeft nog geen Blade of Armor, en in het begin deed ik die missie ook met dat wapen. En darkie... Ik heb hem nog niet op hard gespeeld dus weet niet wat de beste tactiek is
HJB man \o/ Sinds wanneer ben jij zo vaak hier op het forum jonge Denk dat ik volgende week dit spel weer binnen krijg van PU zoniet.... Dan heb ik vreselijke pech Zolang ik hem maar voor de vakantie binnen heb vind ik het goed: