[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    En Star Trek "trekt" andere mensen weer niet. Films waarin personages met puntige oren en hilarische wenkbrauwen voorkomen vallen nu ook niet onder het kopje "realistisch." Och, dat komt zeker omdat het bewoners uit sterrenstelsel nr. 431 zijn? Dan vind ik de gigantische fanbase van Star Trek bijv. ook vreemd omdat het totaal onzinnig voor mij persoonlijk is.

Nu vind ik Transformers die straattaal uitkramen, met een wandelstokje rondlopen en het arsenaal op de kleine vriend hebben zitten ook bullshit, want dat is typisch Hollywood "humor," maar het is zoals jij zei een film waarin auto's in robots veranderen. Wat verwacht je dan, een 2001 verhaallijn?

Anyway, let maar niet op mij, ik verveel me op deze saaie zondagmiddag.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    mensen niet zeuren, transformers 2 is echt fucking bruut. Ik snap niet dat als je deel 1 leuk vond, deel 2 kut vindt. Het is gewoon transformers 1 maar dan gewoon méér. Tuurlijk is het geen hoogstaand verhaal, maar dat had Transformers 1 ook niet. Nu is het gewoon weer een standaard verhaal (althans standaard, niet heel diep uitgewerkt) met meer actie. En daar kom je toch voor?

@matrix: heb nog gelet op die broek van megan fox en die is de volgende scene dat ze hem aanheeft al helemaal vies dus klopt niet helemaal ;)

En over die transformer met de stok (die oude). In de tekenfilm was dit ook al zo;)

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The Hangover

Snap de "hype" er niet over. Leuke film beter dan een gemiddelde comedy.
    Maar verder niet echt speciaal, heb eigenlijk geen een keer echt dubbel gelegen.

7,5/10

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Heb ook The Hangover gezien, briljant _O_

Tijger in de badkamer, kindje en de telefoon en daarna kindje en de tazer, gast die ze op het dak zijn vergeten, die chinees enz enz.

Het is soms wat flauw maar ik heb een paar keer echt goed dubbel gelegen. Ik vond het een erg toffe film :cool:

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb nergens het woord 'realistisch' in de mond genomen, dat is niet eens aan de orde. Een goed verhaal kun je immers in elk genre vertellen en spanning kun je zelfs zonder een goed verhaal overbrengen. Ik heb ook nergens gezegd dat ik een diepgaand verhaal verwachtte, maar Revenge of the Fallen slaat gewoon zo nergens op dat het storend wordt.
    No offense overigens, als mensen het een top film vinden, vind ik dat prima. Ik vond zelf alleen de actie ook niet denderend genoeg om de film nog te redden.

Ik heb het opgezocht en je hebt gelijk! Bij deze neem ik mijn mening terug over Jetfire. Als dat letterlijk uit de originele tekenfilm komt, dan ga ik de film daar niet op beoordelen. :)

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Is Transformers 2 het btw waard om in IMAX te kijken?

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Volgens mij heeft alleen Fiasco hem in IMAX gezien. Dus eigenlijk kan ik er niet over oordelen, maar ik denk van wel! Het is allemaal veel te gedetailleerd om goed te kunnen volgen. Ik denk daarom dat het op een grotere resolutie beter tot zijn recht komt.
    Ik weet alleen niet hoeveel duurder een IMAX kaartje is?

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Nah, ik ben nog niet eens geweest. Ben wel van plan om hem in IMAX te zien. Maar het is me allemaal te benauwd om naar de bios te gaan. :+ IMAX is trouwens 11,80 volgens Pathé en volgens de site draait hij nog maar 17 dagen in Pathé!

Laatst bewerkt: 28 jun 2009
  9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    11,80 voor een kaartje :eek: Dat is meer dan het dubbele van wat ik voor een kaartje in een normale bioscoop moet betalen

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Serieus? Hier was het altijd al minstens €6,50. En in Harderwijk is het een kut biosje.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ben 1x in die bios geweest met lotr 1 8)

maar pathe is inderdaad achterlijk duur, prijs is nu al weer voor een normaal kaartje 9,50 8)

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bij Cinestar in Enschede heb je een zogenaamd 5 sterren ticket waar mee je 5 keer voor €28 naar een film kunt

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    bij pathe moet je eigenlijk als je vaker dan 2x per maand naar de bios gaat pathe unlimited halen, 18 euro per maand en onbeperkt naar de film. Wel goedkoop als je vergelijkt dat 2 kaartjes al 19 euro kosten.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar je mocht er wel altijd roken ,.. .toch?

15. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, ik moet hier voor een 'normale' kaartje al €10 neerleggen. De film was trouwens uitverkocht en we waren vergeten te reserveren dus dat word ergens volgende week ofzo :mad:.

16. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Net Tropic Thunder gezien, heerlijk vermaak! :D
    Vond alleen Jack Black een beetje mager in deze film.

(iig blij dat ik er niet voor niks om half 12 voor naar de MM ben gereden) :lol:

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    jack black mager?

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    JetFire was één van de eerste Autobots die kon vliegen. Bezoek het Teletraan Wikia maar. Hij was oud, maar niet zoals in de film. Ik vond het er wel bij passen :) Zijn veel dingen die overeen komen met de tekenfilm en andere totaal niet. Ach, ieder heeft een eigen mening!

19. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Qua performance, denk ik ;)

20. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, je maakt er ook geen melding van dat je een realistisch verhaal had verwacht, maar bijna iedere leek weet dat de Transformers van Cybertron komen en op Aarde met elkaar gaan vechten. Dat is het verhaal en dat verhaal verteld Revenge of the Fallen volgens mij ook gewoon.

I know.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina