Team Flag All DLC Required. (Heroic/Legendary/Mythic) En details kan je terugvinden @ http://www.bungie.net/online/playlists.aspx
[yt]bxweNsAKpfw[/yt] Killtacular van mij in Team Snipers, die rendering functie van Bungie heeft goede kwaliteit
Wat filmpjes van mij [yt]-iiTvoc0ZaQ[/yt] Flying Warthog for the Double! [yt]ck32Uu06D3c[/yt] Plasma voor de Triple Kill! [yt]t0Jk386RaCA[/yt] Laser Overkill Jammer dat ik niet meer minuten heb, is leuk om filmpjes te maken!
Ik had in die laatste map een keer een Overkill met één rocket, ik pak de rocketlauncher, spring en schiet random en dan in één keer een overkill. Blijkbaar kwamen al die 4 gasten dicht bij elkaar net de heuvel oplopen .
Pff, is echt al veels te lang geleden dus heb hem niet meer . Maakte zelf ook nooit filmpjes met Halo 3. Weet wel dat we een keer tikkertje gingen doen, 2/3 man in Ghosts die de overblijfende gast met een Gravity Hammer moeten rammen. Waren mooie tijden op Sandtrap Custom .
Zat zonet in een team met ene Shinzukie, wat een gigantische lul. Ik sta tegenover een tegenstander die ik kill. Gaat die lul, die van totaal een andere kant komt, gewoon een paar granaten gooien naar mij zodat die tegenspeler een kill krijgt en mijn k/d ratio achteruit gaat. De grap was alleen dat ik blijkbaar dusdanig weinig gewond was door die tegenstander (die Shinzukie had ook 2 granaten nodig om me te betrayen) dat de game ook gewoon aangaf dat het een betrayal was. Dat verwachte hij niet waardoor er een hele zwakke "oh huh uhm... I didn't mean to betray you". Als je het in de theater bekijkt is het zo overduidelijk als wat. Zielig.
Yo mensen, Heb even een vraagje over die Halo 3 multiplayer types enzo. Ik kan nu alleen Lone Wolves ofzo doen(slayer met 6 man). Als ik iets anders wil doen moet ik waarschijnlijk mappen downloaden(ben ik nu ook aan het doen). Maar als ik ga naar Costum dinges, zie ik wel al die dingen staan(Team slayer, Oddball, King of the hill etc.) En als ik die wil spelen met andere mensen kom ik in mijn eentje erin. En hoe kan ik racen? Heb wel via bungie dat racing type gedownload maar ik snap er de ballen van. Max.
Iemand? Voor de duidelijkheid, het gaat dus om deze: Vidmaster Challenge: Annual After 9/25/08, complete Halo on 4-player Legendary LIVE co-op, with Iron, and everyone in Ghosts.
Je hebt inderdaad extra mappen nodig om bepaalde gametypes online te kunnen spelen, voor sommigen moet je zelfs betalen. Custom games is iets waaar jij een gametype instelt, de reeks gametypes die jij opnoemde zijn default gametypes. Custom games moet je mensne voor uitnodigen, en alleen mensen uit je vriendenlijst kunnen zine dat jij een custom game hebt aangemaakt en kunnne beslissen om jou te joinen of niet. Als je echt online wil spelen moet je Matchmaking kiezen, je bent beperkt in de gametypes die je kiest zolang je de mappen niet hebt.
Ik wil wel helpen, speel toch geregeld Halo, ik heb dit ook al 2 keer eerder gedaan. Alleen als je 3 andere mensen hebt gevonden die de achievement ook nog niet hebben, dan hoef ik niet mee te doen.