Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik las net ergens, dat jij niet gelijk met andere characters kan spelen.
    Zou iemand hier misschien licht op kunnen schijnen?

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat wat je daarboven vertelde bedoel ik.:thumbs:

Je begint met 1 personage (Yuri), en hoe verder je in het spel komt, hoe meer personages bij je zullen voegen.

3. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat Cable zegt inderdaad. Bovendien bedoelen ze misschien dat je niet in-battle van characters kan switchen tot je ongeveer in Dahngrest komt (en Keiv Moc, waar je een bepaald item kan halen - Insect Horn - die je nodig hebt om een Moon Switch te maken, waardoor je dit wel kan). Dit kan dus pas later.

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Maar je kan dus wel voor de battle switchen en met bijvoorbeeld Judith spelen?
    En wanneer is ongeveer dat je tijdens een gevecht kan switchen?

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik krijg hem dinsdag pas binnen. :mad:
    Kan niet wachten, vond het er echt heel mooi uitzien!

6. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah cool. De demo was echt crap, hoewel het vechten wel cool was. Ben blij te horen dan het uiteindelijke product een stuk mooier is :).
    By the way, als je ToV uit hebt wil ik die ook wel van je overkopen :+.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb net de review van Gametrailers gezien, ben er zeer over te spreken. Ben op het moment alleen druk bezig met andere games, waaronder de tijdrovende Lost Odyssey. Dus deze game koop ik wel wanneer hij rond de 30,- in de winkels ligt denk ik. :)

Hier de review, voor degenen die hem nog niet gezien hebben;
    [gt]39721[/gt]

8. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ben nu weer lekker uurtje bezig, en kwam er net ook achter dat er 4 download packs waren, die je wat bonus items en vaardigheden geven! Gratis op marketplace te downloaden, echt super! Tot nu toe ook helemaal verliefd op de game.

9. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Argh! Ben net lekker een paar uurtjes aan het spelen, loopt m'n Xbox vast. Ook net op een punt met bijna geen savepoints (al vind ik dat er heel weinig zijn in ToV over het algemeen), dus moet minstens 1.5 uur overnieuw doen! ARGH!

10. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TweaK, ja, daar kwam ik ook achter dat er amper savepoints zijn, maar thank god dat je op de map/kaart zelf (als je dus niet in een bepaald gebied zoals een stad zit) gewoon op elk punt je spel kan opslaan. EN dus geen savepoint nodig hebt.

11. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, da's op de world map, daar zit je niet altijd. En al helemaal niet als je op een deel bent met veel gebeurtenissen, zoals bij Dahngrest.

12. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    True, nja, wel aardig crap dan, als je xbox blijft hangen als je nog niet gesaved heb.. Maar vind naar m'n mening de aantal savepoints wel aardig, moet aan de ene kant niet te makkelijk worden.

13. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt geen kwestie van moeilijkheid, hoor. Het is een kwestie van niet 15 minuten aan filmpjes overnieuw hoeven te kijken als je doodgaat bij een baas die volgt na de 15 minuten aan filmpjes, vooral. Je zal het nog wel een keer goed merken. :)

Ik ben nu na 25 min alweer bijna waar ik was na dat anderhalf uur (wat maar een uur bleek te zijn na de laatste save). Komt omdat ik alle dialoog dit keer zo snel mogelijk kon doordrukken.

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wow, das balen! Maarf goed, beter laat dan nooit.:+

Heh, sorry, denk niet dat ik deze ga verkopen.
    Ik doe dat meestal wel, maar sommige games verkoop ik niet (zoals een Final Fantasy 7 en 8, Metal Gear games, Halo games. _O_). Die zijn voor mij zo goed dat ik dat zonde vind.

Haha, die had ik ook eergister gedownload....maar heb niet het idee dat ik dat nu ook allemaal heb .....:confused:

15. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat had ik ook, moet je in je item-menu even helemaal naar rechts gaan, zie je 4 ingepakte-kado'tjes, waarin dus de extra items/skills zitten :) Die moet je dus eerst uitpakken in-game!

Ik ben trouwens nu ook weer lekker bezig met de game, .. het is toch weer slecht weer hier.. Geen zon te bekennen, dan maar ToV! :)

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Thanks! Ga dat straks meteen effe checken!

Slecht weer? Het is hier (omgeving Eindhoven) best lekker. Zonnetje schijnt een beetje, en waait niet hard.

Net te warm om eigenlijk binnen te gamen.
    (zit nu buiten met de laptop en een :b:)

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En ik moet nog wachten tot vanavond voordat ik weer kan spelen :mad:

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    je kunt wisselen voor een gevecht. Dan moet je de part order veranderen. poppetje vooraan in de rij is player 1.

Lucky, ik zal die persona's nog proberen alleen mijn ps2 geeft laatste tijd soms zwart/wit beeld :mad:

En degene die zei dat verhaal langzaam op gang komt:

Er gebeurt heel veel in het verhaal, zowel qua gebeurtenissen als ontwikkeling van personages en hun achtergrond.

Het grote verschil is wel dat het lang duurt voordat je het grote geheel ziet. Ik weet nu nog niet wie de hoofd schurk is, en wat zijn plan is.

Dit vindt ik juist een sterk punt. Er gebeurt van alles en je wilt weten waarom dingen gebeuren. Dit maakt het spel zo spannend.

Vergelijk ik dit met ES of BD dan weet je vanaf het begin zo wat al wie de schurk is en gebeurt er bijna niks.

Bovendien ontwikkelen de personages zich amper.

In TOV zie je de characters zich echt ontwikkelen.

En wie de demo saai vond: Heeft iemand hier ooit weleens een RPG demo gespeeld die leuk was?

Behalve als er een nieuwe console is en je voor het eerst goede graphics ziet in een rpg op die console laat de demo een beetje een indruk achter.

Hoe kan het ook anders? Je begint in de demo midden in het verhaal, je weet dus het verhaal niet tot dan toe, je kent de characters niet. Ze komen dus altijd saai over.

Je hebt de opbouw van het battlesysteem niet meegemaakt met tutorials en kiest dus maar wat of doet altijd maar wat.

19. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker irritant die extra "enters" overal. Leest echt voor geen meter... =(

Ben het trouwens wel met je eens over demo's van rpg's. Ze zijn bijna altijd kut omdat je geen idee hebt wat je aan het doen bent. :)

Laatst bewerkt: 29 jun 2009
  20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    sorry begreep jij iets van het einde van ES?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina