Straks ff inschrijven. Gold installeren. Krijg CoJ binnen dus hopelijk wordt dat wat, en nog Oblivion en GTA. Weer een leuk excuus om te gamen, deze maand 0 uur gespeeld
Ik doe ook weer mee, ook al heb ik precies tentamenweek dan.. Dus waarschijnlijk zal ik niet veel punten scoren!
Is het eigenlijk toegestaan om Games for Windows te spelen? Die pc games met achievements? Niet dat ik het ga doen maar vroeg het me gewoon af.
Naja, zo streng ben ik nou ook weer niet ! Maar het is een beetje raar om op de PC games te gaan spelen tijdens een XBOXworld challenge, niet? !
Dat heb ik niet gezegd, of wel? Aan de andere kant, met Avatar kan iemand ook in 30 seconden 1000G halen...
Hmz...das wel easy (maybe ook maar eens halen voor de PC dan )! Maja...ik kan nou wel zeggen, nee mag niet! En dan? Doet iemand t toch? Kan m dan niet meer uit de challenge kicken, hooguit niet meer toelaten tot komende challenges.... Maar nogmaals, het is geen gamesaven, er zit gewoon een foutje in het spel waardoor je makkelijk de achievements kunt halen, zonder iets illegaals te hoeven doen! Gaat trouwens wel lkkr met het aantal deelnemers!! Zitten al op 28, het record van vorige keer! Dus als het zo doorgaat, hebben we deze challenge weer een record aantal deelnemers!!
Jij zou de Challenge van Juli toch gaan winnen? . Heb zelf trouwens als nieuwe game Spiderman: Web of Shadows maar wil daar niet mee rushen.