Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Check deze link: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=8777215&postcount=567

moet je wel het zwarte vak selecteren om de spoiler weg te halen. Ik zou het niet beter kunnen uitleggen

Blijkbaar is de PS3 versie aangepast om meer duidelijkheid te geven

Laatst bewerkt: 29 jun 2009
  2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    over overkill gesproken... laat maar.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    :'-( Ik sip zijn. Loon hoogst waarschijnlijk al gestort voor vorige vrijdag.
    Dat is 28 euro minder, en die ging ik gebruiken om ToV te kopen. |:- Hele plan is in de soep!

Anyway, ik hoop dat er net zoals bij SO een 'geheime' reden is om ToV op nieuw te spelen. Ga ik toch wel doen, om andere poppetjes volop uit te proberen, maar toch.

Ik baal echt van die loon als het echt zo is.

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wow omg, ik wist dat er veel filosofie in zat en vergelijkingen etc. Maar dat het zo ver ging had ik niet door :x

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    is die link aan te raden voor mensen die de game krijgen maar nog moeten spelen :+

Eh trouwens wat zijn wat goeie tips als je wilt beginnen? Dingen waar je rekening mee kunt houden? Heb nooit veel zin in een tweede keer de game doen dus probeer er vaak in 1 keer alles uit te halen of ik moet zoveel missen dan wel :)

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    die link is voor Eternal Sonata.

En nee niet lezen. Het verhaal is wat warrig maar je wilt niet alle spoilers lezen. Dat is het complete verhaal plus uitleg van ES.

Als je Es nog moet spelen, speel hem maar. Het verhaal is vrij logisch tot de laatste 2 uur. Daarna lees je die link maar.

Als je niks wilt missen is enigste manier www.gamefaqs.com

Daar staan op het message board stickies. Soms zijn er wel spoilers. Walktroughs helpen ook, maar wederom pas op voor spoilers.

Ik wil TOV eerst zelf helemaal uitspelen zonder walkthrough. Daarna begin ik opnieuw met walkthrough om alles te halen

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel, ik heb eternal Sonata gehad maar zat op een gegeven moment vast op dat piraten boot en dan de eindbaas. Zonde achteraf gezien maar helaas.

Misschien ook wel verstandig eerst gewoon spelen en als ik het idee krijg dat ik toch niet goed gaat of teveel mis ga ik daarover op ;) dankjewel alvast!

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je ouders lief aankijken. :)

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je zou maar 52.50 contant in je portemonnee hebben en een iris cheque van 7,50, dan naar FRS gaan om te ontdekken dat je 5 euro te kort komt om ToV te kopen.|:-

Ik kon wel SO kopen, maar ik weet niet. Ik wil dankzij jullie echt graag ToV spelen. Stelletje ToV-leuk-vindende-besmettende mensen! :mad:

Misschien koop ik wel SO morgen, maar ik denk eerst nog aan dingen om die 5 euro te krijgen. Des noods vraag ik mijn moeder, of verkoop ik iets aan mijn broer. Maar ik wil gewoon ToV!

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    En je wou ze eerst beide kopen? Hoe wou je dat doen dan?:confused:

Anyway, wel balen!
    Ben je geen lid van de Power Unlimited? Krijg je 7,50 korting op die game bij de FRS!

Of probeer een andere winkel; Bij Media Markt is de game 55 (althans vorige week nog...misschien is ie nu lager).

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    55...was dat een actie of vaste prijs?
    En ja, ik ga ze ook beide kopen, maar 1 met deze maand's loon, de andere met volgende maand's loon ( Vakantiebaan!).
    Anyway, ik denk wel dat ik 5 euro kan krijgen. Desnoods leen ik het bij mijn moeder. :mad:

En lukt ToV al een beetje bij jou?

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Vaste prijs! Bij de MM zijn de games altijd goedkoper dan bij FRS.
    (ze waren eerst nog goedkoper, zo'n 10-15 euro, maar dat zie ik de laatste tijd helaas niet meer)

Ben nog niet zo heel ver, heb net
    Rita
    erbij gekregen in mijn party, maar het speelt echt heerlijk tot nu.:thumbs:

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga mijn iris cheque inruilen voor echt geld bij mijn moeder :mad:.
    Ik moet het nu gewoon hebben.
    Die
    Judith
    is de sh*t met haar
    moon beam
    .

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Of koop toch SO :)

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Want? :mad: Ik kom er net achter dat ie bij MM 55 euro is.
    Enige reden waarom ik SO eerder zou komen is dat er een reden is om meer dan 1x uit te spelen. Maar dankzij deze topic wil ik ToV nu zo graag.

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb SO nog niet, maar wil hem heel erg graag gaan kopen (heb momenteel alleen het geld en de tijd niet :mad:).

Maar hij lijkt me in alle opzichten kikser :)

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Kicke man. ^..^

18. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    ToV is zonder twijfel beter dan SO. ToV heeft alles wat je van een JRPG verwacht. Ik ben nu level 35 & ik begin het verhaal te snappen. Zit wel op de 18 uur. Koop serieus eerst ToV. Hij is echt veel beter.

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Dat kun je naar mijn mening niet zeggen. Je kunt ook niet zeggen dat SO beter is. Het is puur een kwestie van smaak :)

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    John_Petrucci heeft ze anders wel allebei al gespeeld en heeft JRPG ervaring (hij heeft o.a. ook Tales of Symphonia gedaan), dus dat mag je best wel meenemen in je overweging.

Alles is een kwestie van smaak. Volgens mij maakt het John ook niet uit of je nu SO speelt of Vesperia. Hij geeft simpelweg aan, op basis van zijn speelervaring, welke hij het beste vond.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina