[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    free roam past niet echt bij hitman...
    'Dat je dan naar verschillende locaties moet afreizen om een bepaalde target te achterhalen en neer te knallen.. dat zou tof zijn.
    Dat in free-roam dan he.' dan krijg je soort van GTA-game

khoop dat ze niet al te veel veranderen...blood money was geweldig

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met dead rising 2 zou een meer open wereld niet mis zijn.. aangezien dat toch allemaal in vegas is.

Maar met hitman reis je altijd de hele wereld over.. dan zit je weer in moscow, ergens in de jungle, mardi gras vieren in new orleans en dan zelfs naar rotterdam, etc.. en we gaan naar china of chinatown in de volgende hitman (zie einde bloodmoney).

In 1 open wereld gaat dat allemaal nooit passen inderdaad.. en het is ook niet echt de stijl van hitman.
    Vernieuwing is wat mij betreft alleen nodig in de game engine.. zoals de graphics, physics, framerate, etc.
    Maar vernieuwing hoeft van mij niet echt qua gameplay en opzet, als er 1 titel is die ze niet al te veel moeten veranderen is het wel hitman.

Mijn 2 centen.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nee, niet weer zo iets waar de hoofdrolspeler in een moeilijke tijd zit. Krijgen we straks 47 met een baard á la Splinter Cell en Max Payne. :'-(

Please Eidos, hou 47 en de game gewoon normaal.

4. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Ik sluit me hierbij aan.
    Eigenlijk waren die levels in Blood Money ook free-roam. Je had tal van mogelijkheden om een level te beëindigen.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ga hard lachen als je game onwijs dope vindt wanneer je hem speelt. (Max Payne :cool:
    Gotta love your Fantasy Patrick, helemaal gelijk. Zo'n vliegtuig zou erg tof zijn. Een missie binnen-in het witte huis zou ook vet zijn..
    Kom je Obama tegen.. ''Hey, you can't do this!'', ''Yes we can!'' 8)

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    IO Interactive moet meewerken aan Hitman 5. Hitman = IO Interactive, punt uit.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Opluchting?:p

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Yeah boy. _O_

9. marcsnak3y

marcsnak3y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yeah free roaming , k ben benieuwd wat voor free roaming, niet dat je alleen door t leveltje mag rennen. Blood money was wel vet. Maar eigenlijk is hitman nu wel uitgemolken net zon beetje als gta ( mijn mening )

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hitman uitgemolken na 4 delen. Dat vind ik no way uitmelken. Metal Gear Solid melken ze nu toch ook nog niet echt uit, Splinter Cell same. GTA kan je ook niet uitmelken noemen. Uitmelkers zijn ze daar at Activision die elk jaar 20 Guitar Hero games uitpoepen en elke jaar een nieuwe CoD.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je vergeet dat in de MGS-serie veel verandering heeft plaatsgevonden. Hitman is altijd het zelfde gebleven en sommige delen waren een beetje zwak.

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    True, maar Hitman is gewoon een game waarvan je weinig moet veranderen. Het is simpel, maar zo geniaal.

13. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat een game zoals guitar hero uitgemolken is.. in een zeer korte periode titels uitbrengen die niks beter worden en echt alleen maar zijn gemaakt om de consument uit te melken.

GTA loopt al vanaf 1997 en elke opvolgende titel ging er behoorlijk op vooruit..
    Hetzelfde geldt voor hitman, maar dan iets minder drastisch (van 2D naar 3D zoals van GTA2 naar GTA:cool:.

Ik snap je punt wel, hitman is wel steeds hetzelfde gebleven.. maar dat vindt ik nou juist zo mooi aan hitman... in welke andere game kun je verkleden en undercover de boel verkennen, je tijd nemen en vervolgens op zeer stijlvolle wijze mensen/targets om zeep helpen?

Wat mij betreft moet hitman nooit veranderen.. free roam zou op zich best wel kunnen werken, maar ik weet niet of het zoveel verschil zal maken aangezien de levels al groot waren in blood money.
    Plus, je kunt in 1 open wereld lang niet zo veel variatie stoppen dan als met gesloten levels.. dat haalt de sfeer eruit, want opeens kun je niet meer van peru naar moscow, of van het new orleans/mardi gras feest naar parijs... alles moet dan in 1 wereld gestopt worden en dat zal denk ik lang niet zo veel variatie geven zoals we gewend zijn (zie burnout paradise).

Maar goed.. eerst maar eens zien wanneer deze gaat komen... hopelijk mid/eind 2010.

14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    jammer dat het pas in 2010 uitkomt, ik kijk wel erg uit naar deze titel!!
    tot nu toe heeft elk nieuw hitman deel steedsnieuewew en vettere (en vrij grote) veranderingen meegemaakt.. ben echt benieuwd wat voor nieuwe opties er nu komen

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb door arkham asylum wel vertrouwen gekregen in deze studio!
    Hoop allen wel dat ze het geweldige sfeertje van de hitman reeks kunnen behouden.

16. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat niet door.. al gepost door dulle hierboven. :thumbs:

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    haha staat er idd precies de post onder:+
    Was te enthousiast om door te lezen.

+meestal negeer ik dulle

jk dull<3

Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    En ook niks bekend gemaakt op de VGA. GA NOU DOOD! Ik wil een klein beetje informatie. :'-(

19. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaan denk ik eerst die kane en lynch game pushen... wordt het nog later.

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Onbegrijpelijk, want Kane & Lynch flopte toch keihard? Het was ook echt geen geweldige game vond ik, genoeg potentieel maar heel veel dingen waren gewoon echt niet goed uitgewerkt.

Als ze al die fouten verbeteren in het tweede deel...ok....cool. Maar gvd zeg, het is echt fucking tijd voor een nieuwe Hitman nu. Met de graphics die tegenwoordig mogelijk zijn en de echte unieke Hitman gameplay, de mogelijkheden, de sfeer...het hoge bad-ass gehalte...komt dat helemaal goed.

Maar nee hoor :mad:

FAIL!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina