[PC] De Sims 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 9 mrt 2008.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wat me is opgevallen en ook wel een beetje tegenvalt is dat er geen weer elementen inzitten. Het regent/sneeuwt oid nooit. dat vind ik toch wel een groot gemis.

edit: Mijn sim heeft zojuist zn levenswens voltooid(int. super spion) Kan ik nu een nieuwe kiezen, en hoe doe je dat? ik heb gekeken bij die punten die je kan uitgeven alleen daar is de optie: change lifewish weg!

edit2: Heb voor 40.000 punten die collection helper gekocht. wat een handig ding is dat zeg:+
    heb zojuist ontslag genomen zodat ik alles kan gaan vinden.

Laatst bewerkt: 28 jun 2009
  2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, daar mag je dalijk weer 30 euro voor een uitbreiding voor apart zetten :+

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    uhu, ik ga 30 euro betalen voor een uitbreiding:+

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    En zo hebben ze veel meer uit deel 2 eruit gelaten, slaat nergens op :x. Krijg je straks ads van download nu de duikplank voor maar 100 sim points, moet niet gekker worden..

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Joh ik had de Sims 2 + alle uitbreidingssets. En ik durf rustig te zeggen dat daar zeker 10 a 15 keer zoveel voorwerpen en functies in zaten. Echt niet normaal. Stelletje uitzuigers. Maar daar zal ik ook echt niet voor betalen.

6. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Haha daar was ik bij de Sims 2 al achtergekomen. Heb alleen de sims 2 zelf en uitbreidingen heb ik maar geleend van andere. Aangezien precies het zelfde waren als de Sims 1 uitbreidingen. :+

Maar super tof huisje Dusky ik heb zelf ook geprobeerd zon berghuisje aan een meer te maken maar die is niet zo goed gelukt als die van jou. (Mijne is veelste groot geworden.)

En het neerleggen van een vijver/meer en zwembad lukt me nooit echt goed.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Nice huisje Dusky!

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag De Sims 3 geïnstalleerd. Was eerst bang dat m'n pc (stamt nog uit 2004) hem niet zou trekken. Nja, met alles op medium gaat het net. Afsluiten en opslaan duurt wel enorm lang, ong. een minuut:+. Maar moet zeggen dat ik weer helemaal verslaafd ben!

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mijn pc draait m met alles op vol, maar alsnog duurt ook echt heel lang voordat hij heeft opgeslagen en afsluit.

ff 2 vraagjes:
    -Mijn sim heeft zojuist zn levenswens voltooid(int. super spion) Kan ik nu een nieuwe kiezen, en hoe doe je dat? ik heb gekeken bij die punten die je kan uitgeven alleen daar is de optie: change lifewish weg!

-En hoe kom je van een geadopteerd kind af. wou die optie gewoon ff voor de lol uitzoeken en ineens liep er een kind over de vloer die schijt irritant is:9

10. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    ^
    Bij mij duurt het ook super lang om te saven en heb ook alles hoog staan dus ligt gewoon aan de game niet je computer. :)

En je kan je levenswens niet meer veranderen als je hem hebt voltooid deze word dat verzilverd en staat dan vast als voltooid.

En kan je de adoptie bureau niet opnieuw opbellen om je kind te laten ophalen? Anders zet je je kind in een kamer neer en wacht je tot deze zo ongelukkig is dat child services langs komt om hem/haar optehalen.

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hmm.. das jammer dat je geen nieuwe wens kan nemen dan.
    Nee je kan niet het adoptie bureau m niet laten ophalen. als je ze nog een keer belt willen ze nog een kind brengen.
    heb m maar afgesloten zonder op te slaan. dag dag 4 uur game tijd maargoed..
    vond dat kind schijt irritant:+

12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Opslaan en afsluiten duurt inderdaad érg lang, maar waarom in hemelsnaam :+

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Feit is wel dat jullie hem allemaal op high draaien, terwijl ik met brakke graphics speel en het hapert ook nog. Heb m'n GFX kaart nog een beetje veranderd met RivaTuner, maar hij blijft failen. Is namelijk een XFX AGP(!) 7600 GS..

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik draai alles op zn hoogst en opslaan duurt misschien 15 seconden :+ Maar dat komt ook omdat ik nu een superklein huis had en eerst had ik een supergroot huis met een heel museum vol met gevonden en gevangen spullen erin. Maarja deze computer is ook wel 100 keer zo goed, dus daar heeft het waarschijnlijk ook mee te maken. :D

Maarja ik ben nu wel verwend, want eerst op de vorige pc duurde het ongeveer 5 minuten, het opslaan :p

@ Juun:

Het huisje is niet zo groot omdat ik niet meer geld had :+ Maar ik heb nu weer iets van 38.000 ofzo, dus ik spaar door voor een groter huis. Toch probeer ik nog wel ff een vette stijl te behouden. Misschien gooi ik wel een ander huis plat op zo'n grote kavel (het huis van de buren), omdat ik dit te mooi vind :+ Toch als ik superveel geld heb, bouw ik liever gewoon een superdik huis, zoals het ouderlijk huis waar mijn kerel vandaan komt.

Maar hoezo lukt het neerleggen van een vijver je niet (en een zwembad al helemaal 8)), dat is echt supersimpel, je pakt die tool, gooit een bak met water neer, en doet er wat zand omheen als je dat wilt.

Maar ff wtf, dat vrouwke waar mijn vorige kerel (de vader van mijn huidige kerel) mee is getrouwd is gewoon snel in het leger gegaan, nu ik niet meer met hun speel 8) Maarja dat was ook supervaak een wens van haar. Eerst ook haar levenswens, alleen die heb ik toen veranderd.

Laatst bewerkt: 29 jun 2009
  15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zo net weer gespeeld. Ik kreeg net ruim 54.000 Simdollar voor het voltooien van een kans 8) Ik moest tien schilderijen afleveren bij de kantoortorens en daar kreeg ik het van. Ik had al 6 schilderijen gemaakt (volgens mij de meerderheid geniale schilderijen) en daarna nog ff 3 kleine schilderijen gemaakt, waarvan 3 meesterwerken. Dat is wel ff lekker incashen :D

En ik maak nog ff de werkweek af (t/m zo. 12u. - ik ben schrijver), want dan ontvang ik mijn royalties en dan heb ik zo'n 180.000 Simdollar, dan ga ik verhuizen naar het kavel van de buren (ook 60x60) en zet ik ff een dik huis neer. Ik leef trouwens van woensdag t/m zondag echt alleen op koffie ipv slapen, want dat duurt te lang; hij moet schrijven :+

Het kostte even, maar als je eenmaal een volleerde schrijver & schilder hebt (en dan ook die levenswens), dan is het ook echt flink incashen :D

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb ook een volleerde schrijver en schilderaar(was ook levensdoel) en met die punten waar je die eigenschappen mee kan kopen heb ik extra creatief en die gewardeerde schrijver ofzo gekozen. nu nog ff zorgen dat ze heel veel romans heeft geschreven zodat het flink cashen gaat worden. kan mn man ook stoppen met werken:+

17. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het topic nog niet doorgespit, maar ik heb sims 1 en 2 ook gespeeld.
    Elke keer ben ik er naar een paar minuten zat van, simpelweg om het feit dat je alles maar 90 graden kan draaien en het ook nog eens per vakje verschuift! Daar komt bij dat de verhoudingen ook vaak brak eruit zien (sims 2 heb ik het dan over ''voorbeeld'' lacktafeltje ikea die hoger dan de bank is etc. Dit vind ik erg jammer.

Is er nu in dit deel eindelijk de mogelijkheid om alles te schuiven en draaien zoals je het zelf wilt?

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    je kan alles 45* draaien nu als dat je vraag is.

19. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Dat was idd 1 van mijn vragen!
    Helaas dus nog steeds niet ''traploos''
    verder verplaatst elk meubel ook per vakje zeker?
    Dus niet dat ik kan kiezen om bijvoorbeel een stoel echt onder
    de tafel te shuiven, of een tafeltje vlak bij de bank te zetten etc?

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Sims 3 is op dat gebeid zeker verbeterd. Vakjes heb je nog steeds maar je kan bijvoorbeeld een stoel van 1 vakje tussen 2 vakjes inzetten. Wanneer je een eetstoel bij een eettafel plaatst schuift de stoel automatisch een stukje onder de tafel. Een salon tafel kan je nu ook dichter bij een bank plaatsen en de bank blijft gewoon bereikbaar voor je sims.

Wel een maffe reden trouwens, sims niet leuk vinden omdat je meubelen in vakjes moet plaatsen. 8) Het komt in bijna alle games voor!

Deel Deze Pagina