Ik draai alles op zn hoogst en opslaan duurt misschien 15 seconden Maar dat komt ook omdat ik nu een superklein huis had en eerst had ik een supergroot huis met een heel museum vol met gevonden en gevangen spullen erin. Maarja deze computer is ook wel 100 keer zo goed, dus daar heeft het waarschijnlijk ook mee te maken.
Maarja ik ben nu wel verwend, want eerst op de vorige pc duurde het ongeveer 5 minuten, het opslaan
@ Juun:
Het huisje is niet zo groot omdat ik niet meer geld had Maar ik heb nu weer iets van 38.000 ofzo, dus ik spaar door voor een groter huis. Toch probeer ik nog wel ff een vette stijl te behouden. Misschien gooi ik wel een ander huis plat op zo'n grote kavel (het huis van de buren), omdat ik dit te mooi vind Toch als ik superveel geld heb, bouw ik liever gewoon een superdik huis, zoals het ouderlijk huis waar mijn kerel vandaan komt.
Maar hoezo lukt het neerleggen van een vijver je niet (en een zwembad al helemaal ), dat is echt supersimpel, je pakt die tool, gooit een bak met water neer, en doet er wat zand omheen als je dat wilt.
Maar ff wtf, dat vrouwke waar mijn vorige kerel (de vader van mijn huidige kerel) mee is getrouwd is gewoon snel in het leger gegaan, nu ik niet meer met hun speel Maarja dat was ook supervaak een wens van haar. Eerst ook haar levenswens, alleen die heb ik toen veranderd.
Laatst bewerkt: 29 jun 2009