Fight Night: Round 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door MM90, 10 jan 2009.

  1. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel raar dat zij m wel hebben/verkopen en de grotere zaken niet, maar ik wacht geduldig tot de postbode m in de bus duwt. Kheb toch tentamenweek, dus miss is t wel beter als ik m nog niet heb :9.

    FF wat anders, de knoppen komen wss weer terug :confused:. Dit is iets wat ik echt niet leuk vind en dan doel ik vnl op online play. Bij FNR 3, gooiden ze ook achter mekaar hooks door op X+B (meen ik) te drukken om de beurt. Ik vond de stick eigenlijk juist leuk, maar ja das mijn mening :emo:. Ik las dat ook op dit forum mensen liever de knoppen hebben, ook ik had dat bij FNR 3 liever, maar dat was omdat naar mijn mening het pookje nog niet echt goed reageerde. Nu daarentegen vind ik het pookje echt lkkr soepel werken.

    Hieronder het artikel:
    Fight Night Round 4 might get button mapping via DLC

    by Griffin McElroy { Jun 28th 2009 at 8:00PM } Xbox PlayStation

    Okay, we're going to have to step very lightly here to avoid inciting a full-on boycott/panic/riot. A subtle piece of information slipped under the radar during a mid-June IGN interview with Fight Night Round 4's producers. The tidbit came in response to a query which asked whether the game would allow face button punching controls (it doesn't) -- a query which producer Brian Hayes answered with, "there is no option for face button punching in the final version, but we are investigating providing the option via DLC."

    Now, we're somewhat confused as to why the button-mapping options featured in previous Fight Night titles aren't already present in the most recent iteration of the sweetly scientific sim -- not everyone appreciates the stick-based punching control scheme. More importantly, if the folks at EA Sports are thinking about charging for this option -- and we're not saying they definitely are -- then they are high on pot.

    We've contacted EA Sports to find out what the deal is.
     
  2. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag moeten we hem toch wel ergens kunnen vinden hoop ik,
    ga vanmiddag maar ff kijken bij de Freerecordshop,music store,bart smit en dixons.
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Lijkt mij wel. Inderdaad raar dat Dimension het spel wel al verkoopt en de rest niet. Vraag mij af wat hiervan de reden is, spel bij Dimension is volledig Engels, misschien is dit bij de versies van Bart Smit, FRS, enz anders.

    Mijn ranking gaat wel hard op landsniveau, kennelijk hebben zoveel mensen het spel nog niet...
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2009
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Bijna niemand hier heeft het spel. Hij is alleen maar bij Dimensionplus te verkrijgen. Ik heb hem vandaag ontvangen bij de post waarschijnlijk.

    Ik denk wel dat hij vandaag in de winkels ligt.
     
  5. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    jij ben zeker nu nummer 1 van Nederland
     
  6. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Nou hier ligt hij nog niet in de winkels. Ben bij de MM, Bart smit, dixons en free record shop geweest, maar nergens te bekennen. Helaas!
     
  7. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga rond 2 uur want dan hebben ze altijd de post binnen en daar zit tie vaak bij
     
  8. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    waar ga je kijken, ik heb in Sneek gekeken. Hier was noppes!
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De releasedatum staat op vrijdag. Meestal liggen de games die niet zo'n zware releasedatum hebben toch wel op woensdag in de meeste winkels. De MediaMarkt krijgt vandaag vracht dacht ik, in Almere wel in ieder geval. Vaak leggen ze hem dan in de avond wel in de schappen.

    Ik had hem maar besteld bij Dimensionplus, dus ik heb hem hoogstwaarschijnlijk vanavond wel thuis liggen.
     
  10. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem !!!! bij de bart smit
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    De postbode moet nog langskomen, dus ik hoop dat hij hier ook binnen komt vallen :p

    Alhoewel ik nog geen verzendbevestiging heb...
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik wel, gisteren kreeg ik een mailtje dat hij was verzonden en dat hij de volgende dag op mijn deurmat zal liggen. Vandaag dus :thumbs:
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Aj, de releasedate staat op 02-07-2009 bij de shop waar ik hem heb besteld.

    Nou jah, 2 daagjes langer wachten is geen probleem :p

    Maare, mensen die het spel al hebben, ERVARINGEN!? Ben best wel nieuwsgierig naar jullie meningen.
     
  14. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    hier in Sneek nog steeds niet. Als ik nu bij dimensions besteld, heb ik hem dan morgen in de bus???????
     
  15. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Heb hem maar besteld bij dimensions plus, hopen dat hij morgen in de bus valt??
     
  16. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    heb em sinds vrijdag. overigens niet via de winkel maar via mn werk.
    Ik ben iig zwaar verslaafd aan de game! De pookjes werken naar behoren en alles ziet er gewoon waanzinnig uit. Het vechten voelt en oogt soepeler dan bij deel 3.

    Heb wel twee klachten over de game:
    1.De gameface optie via easportsworld werkt bij mij niet (en bij vele anderen als je de ea fora nakijkt) maar de vision camera-optie ziet er ook gewoon goed uit dus voorlopig moet ik het hierop houden.
    2. Ander dingetje zijn de training games in de game tijdens legacy mode. ook hiervoor ben ik gaan zoeken online en blijkt het op de eafora een bekend probleem. Er zijn 6 verschillende oefeningen maar op de normale difficulty zijn er 4 gewoon echt niet te doen om goede punten te scoren voor je vechter. Problematisch wordt het dan als je de rankings beklimt en de overall ratings van jouw speler en de cpu nogal veel in je nadeel gaan uitvallen en je echt geen kans meer maakt op de pro-moeilijkheidsgraad tegen de cpu-tegenstander.

    Ben benieuwd wat anderen hiervan vinden.
     
  17. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Heb net een mailtje gekregen van dimensions plus, ze hebben hem verstuurd en hopenlijk valt hij morgen op de mat. Kan niet wachten, FN3 helemaal kaput gespeeld en deze waarschijnlijk ook. Degene die hem hebben, kunnen jullie een kleine review maken??
     
  18. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    FN eerste indruk

    Heb em nu een uurtje gespeeld, mijn eerste indruk:

    Pro's:

    + Grafisch pareltje.
    + "Legacy" mode .
    - Veel uitgebreider dan vorige "career" mode.
    - Deze keer moet je zelf gevechten vastleggen op datums naar keuze, en kan je ook eender wanneer uitgenodigd worden voor een challenge.
    - Je kan deelnemen aan tournaments.
    - Er is een duidelijk ranking-systeem toegepast deze keer.
    + Besturingssysteem werkt goed en punchen met het pookje werkt vrij nauwkeurig.
    + Spelers zijn veel beweeglijker, oa schijnbewegingen en counter-punches zijn wat uitgebreider.
    + Ritme van het gevecht verloopt niet TE snel (zoals ik vreesde na het bekijken van enkele filmpjes).
    + Je kan goed afblokken en dus uitstekend verdedigen.
    + Replay systeem als iemand KO slaagt is verbeterd. Het speelt nu standaard 1x en je kan zelf nog onbeperkt pressen op "B" om de KO vanuit andere hoeken te bekijken.
    + "Create a boxer" mode is redelijk uitgebreid en eigen gezicht importeren lijkt ook aardig te lukken... niet zoals bv bij PES het geval is. Ook het kunnen downloaden van "created boxers" van andere gebruikers is een leuke toevoeging.

    Con's:
    - Mogelijkheid om met buttons te spelen niet aanwezig.
    - Max punten uit enkele van de Training-programma's in legacy mode lijken onhaalbaar.
    - Nieuwe herstel-systeem in de ring lijkt iets te ver gezocht.



    Tegen mijn verwachtingen in lijkt het er dus op dat deze game zijn voorganger gemakkelijk zal overtreffen. (qua spelverslaving belooft dit niet veel goeds...:{)

    Dit is het voorlopig, hopelijk hebben jullie er wat aan! :thumbs:*)
     
  19. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je! mooi overzicht... denk dat ik em nu wel ga halen...:thumbs:
     
  20. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Bedankt voor de review, kan niet wachten om hem zelf te spelen. Hopenlijk bezorgt de post hem vandaag.
     

Deel Deze Pagina