Als je een beetje naar de screens kijkt kan je een goede indruk geven hoe je meubels kan plaatsen. die van dusky staan in de openings post. en een paar pagina's terug staan er ook nog screens van andere.
Je kunt voorwerpen 45 graden draaien en op de lijn tussen 2 vakjes zetten. Maar in de Sims 2 was er gewoon een code dat je alles kon plaatjes waar je wil (het raster helemaal weg), BoolProp...nogiets, dat was wel handig. Alleen soms kon je sim er dan niet meer door. Maar nog een paar screens: Woonkamer: Het gehele huis (screenshot genomen met de freecam - druk maar eens op tab): Huisje opnieuw ingericht (ofja, van alles de stijl veranderd). Nu is het van buiten nog steeds een blokhut, maar van binnen hypermodern:
Ziet er prima uit, maar zou oa. die keukenkastjes veranderen. Dat maakt het toch wat minder modern imo
Sinds vanmiddag ook weer wezen spelen Was verder gegaan met mijn laatste save game. Inmiddels heeft mijn personage een vrouw, zoon en dochter. Beide kids zijn nu peuters, verdomde lastig trouwens om vier van die personages het naar de zin te maken Twee stuks gaat makkelijk maar met vier wordt het opeens een stuk moeilijker. Ik had een standaard huis genomen, aan het strand. Daar is inmiddels een tweede etage boven op gebouwd maar ik denk er over om ze laten verhuizen en zelf iets te bouwen. Ideeën voor het nieuwe huis haal ik uit die van Juunanagou, ziet er gewoon super tof uit
Juist, ik heb het gevonden BoolProp snapObjectsToGrid false/true Dat dus op false zetten = plaatsen waar je wil. Werkt erg nice! lekker zelf weten waar je bank komt te staan
Ik moest dat huisje van Dusky ook in mijn game hebben dus zelf maar aan de slag gegaan en ook een huisje aan een meer gebouwd. Dus thnx Dusky voor het idee! Mijn volgend project gaat een boerderij worden. En een veld er naast ga ik een soort van zonnenbloemveld van proberen te maken.
Ja, weet alleen niet of het DLC is, want er zijn een hoop andere boerderij spullen gemarkeerd als DLC bij mij. (koeien, vogelverschrikker, voederbak etc)
WTF zeg Juun? Hoe kom je aan al die spullen dan? Ik heb gewoon de eindversie van het spel en ik heb geen koeien of zonnebloemen hoor. En ik DLC heb ik ook niet.
Op verzoek de binnenkant van het huis (mijn versie van Dusky's cottage): Spoiler De keuken + Eet gedeelte: Leefgedeelte + studie hoekje: De bar: Ingang + slaapkamer en stukje van de badkamer. Het schuurtje + fietsen en container. Steiger in het water: Het eilandje met schaakbord: Voor mensen die geintreseerd zijn in hoe sommige DLC eruit ziet: (ik weet niet meer welke pack wat is.) Spoiler De koeien: Jammer dat ze van karton zijn. Rare spongedude ding + Fanta koelkast: Vijver stuff: Wat andere stuff: Ik zie nu net dat ik de zonnebloem ben vergeten ben nja die doe ik andere keer wel.
En dat heb je op die Sims site gedownload met die punten die je kreeg toen je het kocht of wat? EDIT: Ik kan echt nergens op die sims store zoiets vinden zeg.
Echt heel tof hoor Juunanagou Waar in vredesnaam ligt de plek waar jij en dusky dat pracht huisje hebben gebouwd? Kan het nergens vinden op de map wanneer ik wil verhuizen, en je kan ook niet inzoomen op dat moment
Ik zal wel even een screenshot maken. EDIT: Alstu: Daar links bovenin dus. Wisten jullie trouwens al dat je van een openbaar kavel gewoon een woonkavel kan maken? Zo kan je bijvoorbeeld een huis op het strand bouwen.
Maybe dat het bij de stad riverview hoort of heb jij die al gedownload? Ik heb gekeken in de shop en kon ze ook niet vinden alleen de spongebobding-dingen. Ze staan trouwens bij Sort by Room > Outdoors > Lawn Ornaments. Als je via Sort by Function gaat staan ze alleen bij Decor > All. Edit: Weet trouwens bijna zeker dat de items komen als je riverview download, want heb gekeken bij huizen in die stad en daar staan de voorwerpen gewoon in de stad en bij de huizen. Maar ik kan er gewoon mee spelen in de andere stad dus dat moet niks uitmaken. Zonnenbloemen zittn er trouwens standaard in onder Build mode en dan bij de planten kosten iets van 13 Simoleon per stuk.
Mag ik vragen waarom je de game in het engels geinstalleerd hebt? EDIT: Ik ben de riverview add on nu aan het downloaden. Voor iedereen die hem ook wil, stuur me maar een pm met je msn adres, dan stuur ik hem (als me dat lukt op mn mac ) EDIT2: Ik heb hem nu binnen. Eens kijken of ik hem kan installeren. WTF: Dat kopje 'geinstalleerd materiaal' en nog zo'n andere staan er niet bij. Ik heb alleen 'welkom' en 'updates' in de launcher staan. Er is ook geen map 'downloads' in de map documenten > EA > De sims 3, dus die heb ik maar ff zelf aangemaakt, maar dat werkt dus niet. EDIT3: Het bestandje dubbelklikken was genoeg, nu staat ie er wel bij en ben ik hem via de launcher aan het installeren. EDIT4: Yeah het is gelukt! Ik hoop trouwens toch wel dat de modders op modthesims.info het toch snel lukt om de beveiliging van EA te omzeilen, zodat ze toch custom voorwerpen kunnen maken. Dat was nou juist leuk aan de Sims 2. En sowieso weiger ik om te betalen voor een computer in een game op mijn computer.
ik weiger sowieso te betalen voor extra game content. vind dat echt zo belachelijk. Je betaal al een hoop geld voor een game(heb dubbelen als je het vergelijkt met 6/7 jaar terug) en dan willen ze ook nog is dat je extra gaat betalen. Ook als je hier en daar leest hoeveel omzet zo'n gamedeveloper/uitgever maakt.
Vind het meestal cheesy als de game in het nederlands is. Mijn xbox heeft ook andere lokale zodat alle games altijd in het engels is. Maar dat is compleet mijn eigen mening. Maar ik denk dat het wel mogelijk moet zijn om extra content te maken voor modders. Want de officiele content kan je gewoon in de map downloads zetten en installeren via de launcher.