[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, het was geen officiële waarschuwing, want dan had je wel een pm gekregen. Daarnaast kun je je eigen waarschuwingen zien door een tellertje links onder je avatar. Als daar geen teller staat, dan ben je nog "clean".

2. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    ok bedankt. zo'n waarschuwing kan ik wel begrijpen, dus het blijft bij een vraagje.

3. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wel vreemd dat er massaal met joden en getinte mensen wordt gespot zonder OW, maar als er "who cares" in het MJ topic wordt geplaatst een ban of OW wordt gegeven. M.a.w. die moppen zijn minder kwetsend en mogen ook gewoon blijven staan, terwijl duidelijk in de regels staat dat dat niet getolereerd wordt. Vreemd beleid.

Laatst bewerkt: 30 jun 2009
  4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76

:<

Stomme admins, nooit naar mij willen luisteren enzo. Ik al hele verhalen ophangen over hoe oneerlijk het wel niet is dat zo'n jongen direct gebanned wordt, maar naar mij luisteren? Ho maar. Nee, dit kan zo niet langer, net een dictatuur hier, wij members kunnen nergens over stemmen!

Af en toe beetje schelden op elkaar moet kunnen toch? Gewoon, even iemand door de zeik halen, een keertje overheen pissen, en daarna afvegen met een gebruikt zakdoekje. Daar worden we hard van, kunnen we best hebben. Lijkt wel het leger hier, met die rangen enzo, pffff. Dat dit in het echte leven werkt wil niet zeggen dat het ook zo moet zijn op een forum :mad:

Stomme stommerds!

Dus...

*zucht*

RAWR, DE MEMBERS ZIJN AAN ZET!

5. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik neem aan dat dit geen reactie op mijn post is, want dan snap je de essentie van mijn verhaal niet.
    Of die ban terecht of niet is oordeel ik ook niet over.
    Wat ik misselijkmakend vind is dat dergelijke racistische opmerkingen wel ongestraft blijven omdat ze in een moppentopic worden geplaatst en dat er al enkele keren is gewaarschuwd in het verleden dat dergelijke kwetsende opmerkingen niet kunnen en mogen. En als ik dat dan vergelijk met als voorbeeld die opmerking over MJ, dan valt die opmerking in het niet bij dat andere, dat bedoel ik dus met vreemd beleid en meten met twee maten.

Laatst bewerkt: 30 jun 2009
  6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Gaan we vanaf nu elke modereer-actie toetsen aan de weekban die is uitgedeeld in de MJ thread? 8) Hij heeft toch een waarschuwing gekregen van Orcrist? De volgende keer kan hij een OW en/of ban verwachten. In zo'n moppen thread tolereren we over het algemeen iets meer.

7. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat dergelijke kwetsende moppen zelfs niet verwijderd worden zegt genoeg over hoe ernstig de crew dit soort dingen vindt, verdere discussie hierover lijkt me daarom ook overbodig.

8. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15

Wat wil je nu; eerst is de actie in het MJ Topic te streng. Wordt er minder hard gestraft, is het weer niet goed?:+

9. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb niet gezegd dat ie te streng is. Ik oordeel daar niet over.

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, laat ik ze verwijderen, zodat niemand weet wat wel en niet daar is toegestaan. Dat is effectief. 8)

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je trekt echt veels te snel conclusies. Dat wij dergelijke berichten niet verwijderen wil niet zeggen dat we zulke dingen niet ernstig vinden? :confused: Berichten proberen we zoveel mogelijk te laten staan, zodat andere mensen ook kunnen lezen wat er is gebeurd. Is meteen een herinnering voor de rest wat we wel of niet toestaan.

12. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gebitch hier de laatste tijd :+
    Laat de mods lekker hun werk doen en het beleid dat zij opgesteld hebben volgen, staat het je niet aan ga dan lekker naar een ander forum. Vind dat ze goed handelen tot nu toe. En waarom is er gelijk een hele discussie nodig als een modereeractie niet in jou straatje valt ?

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Omdat dit topic daarvoor bedoeld is? :+

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Kom nou, laten we Mastat gelijk geven. Zo kan ik iedereen die iets slecht over Belgen zegt of er een grapje over maakt bannen }:].

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou dan grijp ik snel nog me kans. :+

Waarom neemt een belg een fruit mand mee naar bed?

Om zijn vrouw te bevruchten.

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dat verdient een permaban hybje ;)

17. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Racist...:{

:+

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Sorry hoor, maar om het even bot te zeggen: Flikker toch op man (sorry hoor maar ik kan zo slecht tegen dit soort reacties). Je klinkt als een extreme "gelover". Als je niet houdt van kwetsende moppen dan kijk je er niet _0/ Moppen zijn er in mijn ogen juist om pijnlijke zaken te relativeren.

We komen er allemaal wel weer bovenop hoor. Bovendien komt iedereen wel een keer aan bod dus iedereen word wel eens voor gek gezet in een mop. Zijn het nou Belgen, Marokkanen, Nederlanders of Katholieken.

Enfin je snapt mijn punt hopelijk. Als je het er niet mee eens bent raad ik je anders gewoon nogmaals aan om niet meer te kijken in dat topic.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    het is toch harstikke normaal dat wouw5 niet meteen een OW of ban krijgt (ja tenzei hij bekend staat als een racist en al eerder waarschuwingen heeft gekregen voor zijn opmerkingen). Zou nogal lullig zijn he Mastat als wouw5 meteen een OW kreeg voor een mop die hij ergens heeft gehoord en hier dumpt 8)

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Voor iemand die hier zoveel waarde aan hecht had je beter een ander moment kunnen kiezen om dit te posten, of met iemand anders je laatste goede deal kunnen afronden:

Dit kan immers kwetsend zijn!! :eek:

Deel Deze Pagina