Playstation koopjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Michael_T, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Silent Hill Homecoming 15 euro bij MM R'dam centrum

2. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    FUEL 30 euro
    Mercenaries 2 14 euro
    Shaun White 20 euro
    Pure 20 euro

Gamehubs

3. Vadinho

Vadinho Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Rick!
    Zijn erg mooie prijzen! :)

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Little Big Planet 19,99 bij Intertoys.

6. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Wheelman 20 euro bij Gamehubs

7. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een ps3 kopen dus keek ik even naar marktplaats en ik zag daar een advertentie van 244,50 euro ongeveer 1100 mensen hebben gekeken. Maar ik betwijfel of het wel waar is. Ik heb al een paar berichten gestuurd en ook gehad maar toch wilde ik dit even kwijt. Misschien dat iemand deze persoon of personen kent. Ik weet niet of ik de link mag plaatsen dus ik hou het nog even voor me. Maar het gaat hier over een ps3 40GB+2de controller gratis 1 jaar garantie wordt alleen verstuurd. persoon heet A vd velde.

8. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik persoonlijk zou zelf hier geen bod op uit brengen of kopen, hij wilt hem alleen versturen, daarnaast kan het zo zijn dat je gewoon opgelicht wordt of een kapotte PS3 krijgt.

Je kan niet zien of hij werkt want als ik zoiets koop voor veel geld wil ik eerst zien dat hij het goed doet voordat ik hem koop, daarnaast gaat het ook om een aardig bedrag.

9. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het , daar denk ik dus ook aan. Alleen wat me opvalt is dat als ik ip of de naam schrijf op google dat er niks negatiefs/positiefs over de persoon komt.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  11. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja heel erg mooi :p maar ik zie de naam en e-mail niet tussen staan.

Ik geef de link toch maar even door
    http://link.marktplaats.nl/258139821

Laatst bewerkt: 30 jun 2009
  12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom het risico nemen voor die paar euro winst die je eventueel kan halen? Ik zou het niet vertrouwen, dan betaal ik liever wat meer voor iets wat wel te vertrouwen is.

13. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    tussen 244,50 en 399,- zit er wel heel wat verschil. Je hebt ook wel gelijk. maar voor een mooie prijs viind ik het wel mooi meegenomen toch?

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
  15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Als het te mooi is om waar te zijn is het meestal ook zo.

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Daarbij, waarom zou je uberhaupt niet mogen ophalen :p.

Is ze bang dat ze met een Fenerbache-fan te maken krijgt haha. Nee, maar ik zou het niet doen. Je bent echt gek als je het gaat doen.

Laatst bewerkt: 30 jun 2009
  17. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    blijkbaar haha :p ik ga het ook niet meer doen ben afgehaakt haha, maar toch wil ik een ps3 voor ongeveer 250 misschien iemand die me eraan kan helpen ?:p

18. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    In de herfst word de PS3 verlaagd in prijs dan kan je hem beter kopen,
    nu even weer koopjes.
    Resident Evi,FUEL,Damnation en nog wat andere titels voor 19 euro bij Saturn R'dam

Laatst bewerkt: 1 jul 2009
  19. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    uit welk bron heb je dat ?

20. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    als je goed op marktplaats zoekt kan je wel een 2e handse ps3 vinden voor €250
    meestal wel zonder spellen en 1 controller en garantie is dan wel meestal verlopen.

Op aanbiedingen die te mooi zijn om waar te zijn moet je niet ingaan. Ook als de adverteerder aangeeft dat hij het product alleen kan verzenden en jou niet laat ophalen moet je achterdochtig zijn. Welke smoes hij ook gebruikt. Het gaat dan 10 van de 10 keer om een oplichter. Daar zijn er 100-en van op marktplaats en het gaat maar door omdat de politie vrijwel niet optreed tegen dit soort mensen. Pas als de oplichter voor tienduizenden euro's heeft opgelicht en hij op Tros radar komt dan pas komt de politie in actie :'-(

Ik ben zelf zeer voorzichtig, maar ben ook een keer opgelicht op marktplaats. Ik zag een mooie advertentie van een man die psp's verkocht voor een mooi prijsje. Met een 2 andere vrienden wilde we dus 3 stuks halen, echter vertrouwde we het niet, omdat het zo goedkoop was. Ik besloot de man eerst te bellen. Hij klonk echt heel legitiem aan de telefoon. Ik vroeg of we het konden ophalen, maar hij zei dat het niet kon. Het vertelde dat de psps, en andere dure elektronica, in een loods lagen en hij was bang dat hij beroofd zou worden als hij vreemde mensen daar meebracht! |:-
    Na een tijdje wist ik hem toch over te halen om de psps op te halen, echter wilde hij wel een voorschot op het bedrag van 50% zodat hij mijn rekening nummer had en wist dat IK te vertrouwen was. Daar gingen we niet mee akkoord en ik zei dat als we een bedrag van €10 overboekte hij ook mijn gegevens had toch. Ik ging ervan uit dat €10 een te laag bedrag was om iemand op te lichten. Hij ging hiermee akkoord en ik maakte het bedrag over. De volgende dag zouden we een afspraak maken op de psps te halen. Echter de volgende dag bleek het nummer van hem niet meer bereikbaar. Nou dus ben ik voor €10 opgelicht. Echt ongelooflijk |:- Achteraf had ik beter moeten weten, er waren duidelijke signalen dat het een oplichter was. Echter deze negeerde ik vanwege het "mooie aanbod". Gelukkig heb ik hiervan geleerd en ben ik maar €10 kwijtgeraakt.

Laatst bewerkt: 1 jul 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina