Fight Night: Round 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door MM90, 10 jan 2009.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gisteren lag het spel dus op mijn deurmat. Heerlijk zo na een dag werken.

    Ik ben het eigenlijk compleet eens met de pluspunten van KiVaNo. Ik heb nu meer het gevoel dat ik aan het boksen ben dan het geval was in FN3. Ik ging met Iron Mike tegen Lennox Lewis. Ik moest dus ook echt naar binnen komen om het te kunnen raken. Hij wilde mij op afstand houden en ik moest dichtbij komen. Size does matter dus.

    Wat mij ook opviel is dat je nu iemand met 1 rake klap kan KO'en. Dus niet eerst duizelig en wankelen maar gewoon liggen, zoals in het echt ook gebeurt. Je kunt dus echt aan de verliezende hand zijn maar in de 10de ronde die ene klap uitdelen. Boksers kunnen ook gewoon blijven liggen als ze laat in het gevecht een keer KO gaan. Het is natuurlijk gaar als je elkaar 14 rondes afmat en in de 15de de ander neerslaat en dat die vervolgens na 3 seconden opstaat. Gelukkig is dat hier niet het geval.

    Ik snap alleen niet wat KiVaNo bedoelt met herstel systeem in de ring is vergezocht?
     
  2. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0

    Misschien bedoelt hij de tussen de rondes door, waar je punten moet spenderen om jezelf weer wat stamina en dergelijke te geven.

    Dit vind ik best goed gedaan overigens. Zo kan je strategisch je punten bewaren voor later in de rondes. Ook het feit dat het aantal punten dat je krijgt afhangt met hoe je presteerd tijdens de round. Als je beter dan de tegenstander presteerd heb(meer klappen etc) krijg je dus ook meer punten waardoor je ook beter kunt herstellen.

    In FNR3 had je die mini game tussedoor waarbij je heen en weer moest bewegen. Was daar niet zo een liefhebber van.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind dat systeem ook niet echt vergezocht eigenlijk. Minder realistisch misschien dan in FN3 maar goed. Ik vind het wel een goed systeem eigenlijk.
     
  4. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    WOooooeeee, Hij is binnen van play-asia, heeft precies een week geduurd. Wát een zaak:thumbs:_O_

    Nou nog ff die klote opdracht maken voor keuzevak en dan kan het beginnen:cool:
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2009
  5. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat is jou probleem dan precies Apoc met dat face createn?
    Misschien kan ik je wel helpen!:b:
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Lachen,

    Bij de zwaargewichten kwam ik dus Tommy Morrison tegen. Die naam zei me helemaal niets verder, maar toen zag ik die kop. Ik zag meteen dat het die bokser uit Rocky V was. Ik heb nooit geweten dat hij een echte bokser was dus ik was nogal pissed dat ze een gast uit een Rocky film in de game hadden gestopt.

    Nu blijkt die gast een bokser te zijn geweest en nog een goede ook. Diverse titelgevechten gedaan (verloren volgens mij) 3 losses en 1 draw en 44 wins ofzo. Best wel grappig dat ik hem meteen herkende. Ik heb hem met Tyson wel flink pijn gedaan.
     
  7. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0

    48 wins 3 losses 1 draw.

    Morrison had veel meer uit zijn carriere kunnen halen als bij hem in 1996 niet, bleek later, onterecht HIV positief was getest. Hij moest stoppen met professioneel boksen tot hij in 2006 bij 4 nieuwe tests negatief bleek te zijn. Lekker genaait dus.

    Morrison heeft diverse kampioenspartijen gebokst, waaronder 1 tegen George Foreman. Wie hij won (vraag niet hoe...).

    Heb Fight Night nog steeds niet, moet maar weer de stad in om te kijken...
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, leuk om te horen over die Tommy, wist ook niet dat het een echte bokser was.

    Morgen zou FN bij mij op de mat moeten vallen.

    Heb er nu toch wel veel zin in om heel eerlijk te zijn :p

    Kom op mensen, meer ervaringen! \o/
     
  9. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier krijgt Tommy Morrison een gigantisch brute KO van Mercer.
    Die scheids had niet veel later in moeten grijpen:x
    Gelukkig ziet Mercer dat na afloop ook-> 'The guy could've been killed right there'
     
  10. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Vergezocht is idd niet de juiste omschrijving....Een beetje onnodig zo'n puntensysteem vind ik.. in FN3 was dit voor mij persoonlijk wat overzichtelijker/ beter om toe te passen..
    Maar gelukkig kun je het ook op auto-recovery zetten.
    Boa... misschien is het idd gewoon effe gewoon worden.
    Cheers! :b:
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nou online? ik hoorde dat je handdoek in de ring kan gooien tijdens een online potje en je zo geen "loss" krijgt?
    Dat betekend dus dat je, zodra je weet dat je gaat verliezen, je snel kunt stoppen en zo een verlies omzeild, nietwaar?
     
  12. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel vanmiddag gekocht bij bart smit in Nijmegen. ga hem zo maar eens proberen :)


    edit:

    Zo even een paar potjes online gespeeld.. wat een drama!!! .. Het is gewoon een kwestie van zo snel mogelijk rammen en niet meer stoppen!
    Bij fight night r3 had je dat geweldige parry defence. werkte erg goed tegen button smashers. Maar aangezien dat er in deel 4 niet meer in zit, is er zo echt niks tactisch meer aan.
    Maby moet ik het nog ff onder de knie krijgen maar heb met FNR3 toch zo'n 500 potjes online gespeeld dus ben niet erg nieuw met de gameplay.

    edit2:

    Zojuist wat SP tijd achter de rug. Bevalt een stuk beter dan MP moet ik zeggen.
    Ik ben nu de Legacy mode gestart met Mike Tyson en die headmovements zien er goed uit
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2009
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Is allemaal oefenen. Er zit veel meer taktiek in dan bij FN3 en die heb ik ook 500 potjes online gespeeld 8) Ik heb FN4 nu al aardig wat uren gespeeld, ook tegen vrienden. Je kunt verschrikkelijk lekker counteren, gewoon op het juiste moment de blok maken of de schijnbeweging. Met Iron Mike deed ik dat ook, de schijnbeweging, vervolgens de klap ontvangen en met de special move (de linkse korte klap) eroverheen gaan. Die vriend ging prachtig in een keer neer. Heerlijk.
     
  14. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ben ik nou echt de enige die dit spel gewoon k*t vind?
    Ik heb FN3 echt grijs gespeeld, bij deze kap ik er steeds halverwege een potje mee. En heb het echt wel paar keer geprobeerd.. Maar ik vind het te snel gaan, het speelt niet lekker met die sticks. Alles komt zo "gehaast" over. Dit spel pakt me niet (nog|)
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk niet dat je de enige bent hoor. Maar het overgrote deel van de gamers vinden het spel wel tof vermoed ik. Ik vind het iig een vette game, en leuker dan FN 3.
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hij viel net op de mat, eens even lekker uitproberen dan maar \o/

    Edit:

    Wat een vette game is dit, het werkt allemaal 10 keer zo goed als FNR3 en het pookje werkt super!

    Als je iemand goed raakt dan staat hij soms na 1 slag al te wankelen, soms wankelen ze niet eens meer maar gaan ze gelijk plat. Het puntensysteem in de rust (recover punten) werkt ook lekker.
    Ik heb nu ook veel meer het gevoel dat IK de andere bokser neermep, bijvoorbeeld het plaatsen van een slag, het werkt echt fijn.
    Alleen die training games zijn wat moeilijk als je ze niet snapt, maar dat wordt hopelijk ook wel beter.

    Vraagje:

    Weet iemand of het ook mogelijk is om iemand in 1 keer K.O. te meppen? Dus niet dat hij eerst weer opstaat.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2009
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Lees berichten van mensen die de gameplay te snel vinden of online niet helemaal tevreden zijn. Volgens mij is het kwestie van oefenen en investeren. Ik kom online ook mensen tegen die gelijk beginnen te rammen en niet meer lijken te stoppen. Gewoon blokken en toeslaan als zijn stamina laag is. Juist leuk om je hierin te onderscheiden, misschien handig om eerst tegen wat vrienden te spelen of te " trainen " in de single player, voordat je het online gaat proberen.
     
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Mjah, ik ga zelf de legacy mode en andere modes nog even spelen, dan kijk ik wel online. In singleplayer merk ik ook dat als je te snel in mept op een tegenstander die constant blokt, je binnen no-time moe bent en vervolgens komen alle klappen extra hard aan.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja,

    Dat is mogelijk. Ik heb het een keer of 3 gehad in een potje of 60 (ja, ik vind het een leuke game 8)). Ik heb het 1x in de eerste ronde gehad (Lennox Lewis) en 2x toen ik wat verder in de rondes was.

    Dat vind ik dus ook zo vet, soms ben je aan de verliezende hand en kun je met een enkele klap alles omdraaien.
     
  20. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb hem sinds gister ook. Mike Tyson en Ali op G.O.A.T. verslagen etc. etc. maar zo geweldig vind ik de game niet; en dat komt vooral door Legacy mode. Ik had eerst een eigen gastje gemaakt naar mijn gelijkenis. Lengte 1,85 gewicht rond 200 lbs en gebouwd op snelheid. Krijg ik allemaal 1,96 + gasten tegenover me waar ik dus niks tegen in kan brengen. Ben dus meteen gestopt en ben met Ali maar een carriere gestart. Gaat opzich goed, sta 16(6)-0-0, maar zoals je ziet maar 6 (!?!?!?!?) gevechten op KO gewonnen. Dit komt gewoon omdat de traininggames nagenoeg onmogelijk zijn om goede scores te halen en als je het op auto zet maar 50% van de maximale punten kunt halen. Dus beter worden gaat moeilijk en mijn overall skills staan nog maar op 69. Op de ranking sta ik momenteel 16e, maar al die gasten waar ik nu tegen moet zijn overall 82 + of zo. Dus daar sta ik dan, elk gevecht van afstand te jabben en zo continu 10 rondes te boksen. 't Is gewoon fuckin' saai om elke keer maar je tegenstander te raken en er gaat nog geen milimeter van z'n health af. Echt bullshit.

    Die pookjes ruk ik ook nog een keer de controller uit. Wat een misstap van EA om niet bij de launch een button configuratie erin te stoppen. De pookjes zijn gewoon te kut om vloeiende 4-5 hit combo's mee uit te voeren. Ja misschien 5 jabs achter elkaar, of met geluk 4 jabs en 1 hook; onbedoeld. Bah.
     

Deel Deze Pagina