Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het zou nu wel leuk zijn geweest om een online co-op te hebben.
    Konden we met zijn 4-en iedereen afmaken.
    Het is zo weer tijd om verder te gaan.

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    dat werkt niet.

Laat ik het zo zeggen, niemand wil met een ander meespelen die verder in de game is dan hijzelf. Omdat je dan spoilers krijgt. Het had wel een leuke extra geweest maar zo'n online systeem kost ook geld voor Namco.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wat voel ik me, om het op zijn Star-Wars te zeggen, een Padawan tussen een stelletje Yoda's. :mad: Ik word slimmer met de minuut.:+

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Then use the force Luke!

Ik ga zo weer een uurtje of drie Vesperia doen! Het is alweer een tijd geleden dat ik zo uitkeek naar mijn gamingsessies. :cool:

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    een tip voor iedereen. Nadat je de 100 G achievement hebt gehaald in het verhaal wordt geld iets spaarzamer heb ik gemerkt.

Tegen die tijd kun je wapens krijgen met de skills:

happiness 1,2 en 3

Respectievelijk voor extra xp, LP en Gald

xp en LP krijg je genoeg. Sowieso gelden die alleen voor de character die de skill heeft.

Zet zoveel mogelijk happiness aan voor extra geld. Op die manier kun je de beste wapens en armor+ secondairy wapens krijgen. en dus de beste skills

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit momenteel voor mijn bureau niks te doen, en keek even in het rond.
    Mijn ogen vielen op de mooie boxart van ToV. Vergelijkend met andere, vind ik de boxart van Tales of Vesperia toch echt mooi. En ook het boekje ziet er meer uitgewerkt uit dan vele andere.

En jullie zijn even af van mijn gespam.O-)
    Ik ga even op bed liggen, want ik ben écht moe!
    Maar, ik ben straks wel terug hoor*)|:-.

Laatst bewerkt: 30 jun 2009
  7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, alleen als het echt nodig is maak ik een sorbet of een sandwich.

...ik kijk dat elke keer als ik het spel opstart. Heerlijk nummer, en mooie beelden.

Nou, dan lees je dit topic toch gewoon niet, en loop je een geweldige RPG mis. Wat jij wilt.:9

Quoted for truth!

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Geen Star Ocean gespeeld, gekkie.

9. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ohja, was ik vergeten, de boss battles waren dan weer frustrerend lastig. Ik had héél veel moeite met die Worm in het begin ergens.

10. schiefol

schiefol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb tot nu toe elke Tales game gespeeld (Zelfs de Japanse Tales of rebirth en Destiny remake) Maar heb ToV nog niet gespeeld, Heb nu eindelijk tijd. Hopelijk bevalt het

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Wow wat me net overkwam. Het staat in spoilertag aangezien je dit later in de game pas tegenkomt. Het is combat gerelateerd, en heeft niks met het verhaal te maken maar toch in spoilertags voor de zekerheid

Halverwege het spel kun je in een dungeon/grot Giga monsters tegenkomen. Ik ben de eerste tegengekomen. Hij was moeilijker dan de uiteindelijke boss van die grot. Daarna kon ik wel in een stuk van de grot waar een kist was met veel geld en een kist met een goed wapen.

En Ypuh, heb jij TOV al gespeeld? Iki probeer zelf SO via de xbazar te regelen. Het heeft geen haast wat ik ben wl even zoet met TOV. Maar ik ben ook erg benieuwd naar SO

even vraagje. Was TOV niet zo lang uitgesteld voor de vertalingen?

Ik heb geen enkele optie gezien om de taal te veranderen. Had wel graag de Japanse stemmen willen uitproberen

Laatst bewerkt: 1 jul 2009
  12. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer? Ik heb net het...
    Schip
    Kan ik deze wapens al krijgen? Met happiness erop.

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ja ongeveer. Je krijgt ze met synthesise en vindt ze in kisten. Kopen kan geloof ik niet

14. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Vanavond weer verder met deze game. Gisteren geen tijd gehad. Ik heb er eigenlijk nog meer zin in nu ik niet heb gespeeld. Over het combattant gedeelte. Na 10 - 12 uur krijg je nog steeds uitleg.

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit de uren op mn werk ook alweer af te tellen! Wat een machtige game! Zit ook pas iets van 10 uur in de game en krijg ook nog steeds info over het gevechtsgedeelte! Wanneer kan je eigenlijk de fatal strike doen? Komt die random of moet je er iets speciaals voor doen voordat je een fatal strike kan uitvoeren met de RT?

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Pfff, ik wou gisteren om 9 uur even op bed liggen, uurtje slapen, maar ik ben gelijk doorgeslapen tot 9 uur in de ochtend.

Vandaag ga ik maar eens lekker verder komen met ToV! Even de verloren tijd in halen.|:-

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen middag ga ik ermee beginnen, heb er echt veel zin in. Ik ga het lekker rustig spelen en ik ga proberen om er zoveel mogelijk uit te halen. Dit wordt mijn zomer toppertje :b:

18. schiefol

schiefol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er nu 3 uur in en wat is dit weer een meesterlijke Tales game. Vooral de graphics zijn geweldig. Momenteel is mijn top 5 Tales games:

1.Tales of Rebirth
    2.Tales of the Abyss
    3.Tales of Symphonia 2
    4.Tales of Symphonia 1
    5.Tales of phantasia.

Deze zomer komt Tales of Innonence (Voor de DS) ook in het engels uit

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    ToV ligt hier in mijn kast in seal. Wil eerst nog ff SO 'uitspelen' zodat ik die op de bazaar kan gooien. 2 RPG's door elkaar spelen lijkt me geen strak plan.

20. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het valt me btw op dat echt iedereen zeer te spreken is over Tales of Vesperia. Waar ik in de Star Ocean topic nog wel wat puntjes van kritiek zie, kom ik die hier amper tegen.

Het valt mij ook op dat het "zogenaamde" concurrenten zijn. Maar dit komt volgens mij alleen maar omdat het rond dezelfde tijd uitkwam. Ik vind SO anders dan ToV. Ik vind ze moeilijk vergelijkbaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina