Hoe lang duurt het meestal tot je iets van Gamehubs binnen krijgt via de normale post? edit//zal hier vast wel vaker gevraagd zijn maar heb geen zin om te zoeken
GH haat je gewoon. Heb je Ghostbusters inmiddels, of nog steeds niet? Laat ik het dan anders stellen : Officieel is het 7-14 dagen. Ik heb het 9 van de 10 keer op precies de 7e dag binnen gekregen.
Ik kreeg het volgens mij in iets van 8 á 9 dagen maar daar zat wel kerstmis & nieuwjaar tussen dacht ik (dus het kan ook een beetje aan TNT liggen).
Hoorde alleen maar gede verhalen over mymemory.co.uk maar wacht nu al 3 weken op mijn bestelling. Is dit vaker?
Dimensionplus: FN Round 4 besteld op zaterdagmiddag 15.00 en ik kreeg hem dinsdag bij de post. Lekker snel dus.
Damnit. Het begint steeds later te worden, en ik heb nog steeds geen verzendbevestiging van 12game.com Als ik em morgen niet heb kunnen ze een heel boos mailtje verwachten. Edit: \o/\o/
Voor de achievements enzo. En in real life ben ik niet zo goed in Zwerkbal. Ik probeer het, maar ik flikker iedere keer van mijn bezem af.