[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38

Vreemd, had dat eerst ook met mijn pet. Na een tijdje klikte ik weer op cower om het weer uit te zetten en had toen nergens last meer van :confused:

Heb je cower ook eens verwijderd uit je pet balk? Misschien dat dat helpt?

2. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hetzelfde probleem, vlak na WotlK had ik dat ook en het was even verholpen toen. Ik weet ook niet wat ik er tegen kan doen :9

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
  4. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Haha, het spel wordt met de maand lachwekkender. Ben blij dat ik nu alweer 3 à 4 maanden gestopt ben.

5. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net even 60 dagen playtime gekocht en ga straks weer verder met mijn lvl 70 hunter.:)

6. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je nu gewoon simpel kan overstappen. In plaats van dat je gewoon overnieuw moet gaan lvlen. Zou me niks verbazen als ze binnenkort ook met class veranderen komen.

En ik bedoelde niet alleen dit. Het is gewoon de laatste jaren alleen maar simpeler geworden met de badges en de raids in het algemeen. Ik speel liever iets wat uitdagend is, kon ik maar terug in de tijd naar de AQ / Naxx dagen waar je nog moeite moest doen om goede items te krijgen.

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik vind de Hard Modes anders best wel uitdagend hoor :+ en Algalon zeker
    Ik zie ook het hele probleem niet in de Faction-change.

9. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet, hoewel ik liever een racial change had gezien (in je eigen faction) dan dit.
    Enigste probleem dat ik kan zien is Horde/Alliance imbalances maar dat kan weer opgelost worden door er een limiet op te zetten natuurlijk.

10. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf horde op spinebreaker, ratio is daar 70 horde 30 alliance denk ik. Nu denk ik juist eerder dat er meer alliance naar de horde gaat i.p.v andersom

11. Daan03

Daan03 Cry Before You Die

Leuk Bevonden:
    0
  12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    En dat kan waarschijnlijk dus niet :)

Nah, dit gaat wel werken. Het is gewoon nice als je hardcore wil, dat je bij elke guild mogelijk zou kunnen. Goed nieuws voor de hardcore mensen dus.

13. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Dat alle moeilijkheid van wow af is vind ik eigelijk helemaal niet waar. De latere bosses in ulduar zijn toch best pittig. En als je een hoge arena rating will moet je ook wel wat skillz tonen. Het hele horde alliance switchen boeit me in pricipe geen reet. Waarschijnlijk op servers waar nu bv altijd horde wint in BG's gaan veel alliance naar horde kant. En klopt de verhouding niet.

Racial change zou ik wel fijn vinden. Durf ik eindelijjk weer op me gnome mage te spelen :p. Class change mag van mij ook best :) Lekker free kills in BG en arena :) Ik hoop eigelijk dat ze voor elke class zoon DK begin maken. Dat je niet meer heel azeroth door hoeft maar dat je lekker in outland begint.

14. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Racial change zou erg vet zijn inderdaad, baal er nog steeds van dat ik destijds een gayelf heb gekozen, had veel liever een orc/troll gehad.:confused:

15. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Of fotm rollen :emo:

16. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ook natuurlijk. Of een face roll class rollen :) (*kuch* retri pally *kuch*)

17. Daan03

Daan03 Cry Before You Die

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm sorry maar ik vind de latere bosses in Ulduar totaal niet moeilijk, het is de eerste keer moeilijk totdat er een tactic is. Die lees je door of je verzint er één zelf die werkt en iedereen focussen... Klaar!

Een hoge arena-rating is daarintegen wel moeilijk, nou ja alléén voor sommige classes dan. Erg jammer dat de balance uit de arena is, maar hopelijk word het weer iets beter als ze de resilience fixen.

En die horde<->alliance-switch, jammer maar ik snap waar het vandaan komt vanuit blizzards oogpunt en het kan me ook voorstellen dat mensen het tof vinden alléén ik vind dat je op deze manier het hele "RPG-idee" weghaald.

18. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Maar niet iedereen heeft heel veel tijd, zoals ik, en juist voor die mensen is dit juist interessant. Ik moet er niet aan denken om weer helemaal opnieuw te beginnen, omdat ik wil switchen naar de andere kant ofzo.

Ben overigens beginnend wow speler en heb nu een lvl 14 human paladin. Ik vind dat het lvlen nu al hartstikke langzaam gaat en ben al een ruime week bezig.

19. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat je een beginnende speler bent :) Die speed van het levelen gaat vanzelf omhoog naarmate je meer van de game begint te begrijpen.

20. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee, want word geholpen door een vriendje die 4 lvl 80 chars heeft, maar wat ik zeg, je moet wel tijd hebben. Snap niet waarom mensen dit soort nieuwe functionaliteiten kut vinden. Net of die 12 miljoen abonnees allemaal hardcore wowers zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina