FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep,

    Anders kan ik niet tegen Volendam spelen?
     
  2. crazywarning

    crazywarning Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wacht ook al een hele tijd op de jupiler league. Wel alle 10e divisies van engeland maar een tweede divisie van nederland ho maar... ik vraag toch niet om iets raars denk ik? Maar goed... De zaterdag/zondag amateurs lijkt me ook wel grappig.... alleen dan moeten die wel -1 tot -5 sterren krijgen
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, zou wel leuk zijn voor ons Nederlanders. Maar ja, het buitenland zit daar natuurlijk totaal niet op te wachten en de KNVB zal wel weer te moeilijk doen :+
     
  4. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    nah geen sterren in de min gewoon geen sterren :+
     
  5. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, en waarom dan wel de nederlandse tweede divisie en niet de belgische of de griekse of de russische of de zweedse of de ...

    Zijn gewoon niet boeiend genoeg en genieten niet genoeg belangstelling.
     
  6. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Is er al iets bekend over een eventuele WK 2010 South Africa game? Net zoals EURO 2008 bedoel ik maar dan voor het WK van volgende zomer.
     
  7. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    EA zal de rechten wel hebben. Zal dan in het voorjaar uitkomen op de getweakte engine van FIFA 10. Eerst moeten de landen zich nog kwalificeren. En dat kan nog even duren. Daarnaast komen ze vermoedelijk niet met de aankondiging voordat FIFA 10 is gereleased.
     
  8. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    2e divisie, laat me niet lachen. Niemand maar dan ook NIEMAND gaat met zulke teams spelen.

    Doe mij maar de Oekraine, Griekse, Russische, Argentijnse competitie erin.
     
  9. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    komt op 19 augustus nu het spel in z n geheel uit? of alleen de demo?
     
  10. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Het spel in z'n geheel zowiezo niet.. Komt denk eerder eind september/begin oktober, zoals altijd. Maar hoe kom je aan die datum dan? Zelfs voor de demo vind ik het nog een beetje vroeg, meestal een week of 2 voor de release..

    Ik zie het al, je hebt het van de startpost. Er staat toch duidelijk dat het om de demo gaat.
    Echte spel moet je maar verwachten tussen 20 september en 10 oktober. Kijk welke donderdagen er dan zijn en een releasedatum is snel gegokt.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2009
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hadden jullie deze al gespot?
    [yt]KnO07wvolo4[/yt]
     
  12. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    De amateurs hoeven niet veel minder sterren te krijgen dan de teams uit de Jupiler league, want ik weet zeker dat er een aantal teams beter zijn. vandaar de invoering van de topklasse binnenkort :)
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854


    XBW is beter dan youtoep Dulle! :+
    En zie ik daar nu sneeuw, krijgen we eindelijk goede weer-effecten die je zelf kan aanzetten voor een wedstrijd begint ? Ik mag hopen van wel! :thumbs:
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar ik was eerder dan XBW! :cool:

    Wel jammer dat net nadat ik die had geupload de HD versie beschikbaar kwam. Ach ja, je kan niet alles hebben. :p
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2009
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Lijkt erop dat de keeper dit keer geen animaties heeft die hij MOET uitlopen. Lijkt erop alsof er één animatie gespeeld word om de beweging van een speler te stoppen ... maar als de speler besluit iets anders te doen schiet de animatie ineens naar een andere ;)


    Ziet er leuk uit!
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat denk ik ook.

    Grafisch niet echt verbeterd maar de animaties zien er idd mooi (of beter) uit
     
  17. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    De gameplay teaser:

    Het ziet er mooi uit idd. Maar als je dan toch een stukje gameplay laat zien, laat dan wel iets goeds zien.

    Op 13 seconden ongeveer, iemand kopt op de paal, bal komt terug en iemand komt aanglijden en met een sliding met zijn gezicht naar de goal, schiet ie hem helemaal hoog van de goal weg. Dat kan gewoon niet. en ik weet nu al dat deze game weer niks voor mij is.

    Je kan niet zo een bal weg schieten. Zeker niet zo hoog en hard als je zo komt aanglijden.
     
  18. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar ik heb het idee dat dat niet echt ingame is. En als het al ingame is merk je daar niet zoveel van als het je overkomt.
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hoezo zou dat niet kunnen? Probeer maar eens uit lukt makelijk en vergeet niet dat het ook professionele voetballers zijn, die kunnen harder schieten en beter mikken :+
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina