Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Geen filmpjes zoals
    wanneer je naar en op de boot gaat van Ragou en met Zagi gaat vechten.

2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat zijn ook geen filmpjes, maar gesprekken :eek:. En als je die skipped mis je het verhaal :/.

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja, alleen als je doodgaat bij een bossfight wil je als je een savegame laadt wel kunnen skippen omdat jet alles al een keer gezien/gelezen hebt.

Ook als je een nieuwe game wilt starten lijkt me dat handig

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar stel je hebt het al 5x moeten aanzien, wil je wel de mogelijkheid hebben om het te skippen.

Oh, en ik heb
    Zagi
    net verslagen. Echt op het nippertje.

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb nu 5 secret missions gehad, en 2 daarvan met geluk gehaald.

Die idioot van het schip afbumpen was toch wel de moeilijkste tot nu toe. Gast bleef gewoon niet lang staan op 1 punt!

Maareh....ligt het aan mij of is Rita into women? Vind de hints best wel opvallend!\o/

6. schiefol

schiefol Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dat is zoiets als een zak goud ruilen voor een zak stront=(

7. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben het hélémaal eens met bovenstaande.

Sowieso, eentonig? Wat is er eentonig aan? Ik heb mij geen moment verveeld.

Anime-stijl = te kiddy? Het is anime :eek:. Dat oogt altijd zo. De meest gruwelijke animes zien er ook zo uit. Maar goed.

Infinite Undiscovery vind ik kinderlijker dan Tales of Vesperia. Maar goed, het blijft een mening.

Ik vind deze game echt zo geweldig. Ik heb dit forum echt al helemaal volgepost met onzin xD.

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ben level 35 nu en heb problemen met een bossfight

Belius is echt taai. het verhaal begint nu wel super interessant te worden

Ben er inmiddels voorbij. Dacht net dat ik het totaalplaatje van het verhaal te zien zou krijgen maar toen kwamen er nog meer cliffhangers en vraagtekens bij.

Hoe verder je in het spel komt, hoe spannender het wordt. Het is echt onverwacht allemaal

Laatst bewerkt: 2 jul 2009
  9. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Even snel off topic voor Infinite Undiscovery...

Serieus? Dit spel is vandaag voor 12 euro te koop bij The Hut, en ik zit te twijfelen of ik m koop.... maar zelfs voor dat kleine bedrag nog niet de moeite waard?

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag al 5 uur gespeeld en level 17, heerlijk spel :b:\o/\o/... Qua graphix doet het mij verder veel aan Eternal Sonata denken. Wat geen probleem is omdat dat tot nu toe mijn favoriete rpg is van de laatste paar jaar :)

11. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, voor mij precies hetzelfde, alleen ben ik nog 16. :D
    Super spel, maar heb echt koppijn nu! :'-(

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet, wel heet en vermoeid, als je elk uur wat drinkt heb je gelukkig geen hoofdpijn :b:

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Infinite undiscovery is niet slecht hoor. Zeker wel leuke game. Maar vergeleken met TOV het niet waard

14. schiefol

schiefol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay is kut, Verhaal is kut, Voice acting is kut en de karakters zijn kut.

Kortom, Nee.

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha.. ik had ToV niet gekocht hoor... Ik had de game geleend.. Zal hem waarschijnlijk nog wel een keer lenen.

IU ken ik nog niet.. Kostte me geen roggel, dus boeie.. Als het niks is ruil ik hem wel weer voor wat anders ;) Wilde het gewoon een keer proberen.. Nu leuke kans. Moet er alleen nog steeds aan beginnen ^^

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    yes, eindelijk goed transport om snel te kunnen reizen

en Raven is een stuk beter nu. Hij heeft een instant heal spell. Estelle moet casten en kan onderbroken worden. Raven schiet zo'n pijl op je en je wordt meteen gehealed. Handi in bossfights

Laatst bewerkt: 2 jul 2009
  17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ben level 30 nu, en probeer de Secret Mission te halen waarbij je Raven moet gebruiken....

Beetje lastig; ga telkens dood, en dan blijft er 1 character over, die je niet kunt besturen...moet je gewoon toekijken hoe die ook afgemaakt wordt.|:-

Zou toch leuk zijn als je die ook kunt besturen als je eigen karakter dood is.

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Je bedoelt die...

Spin in het bos? Waarbij je een valstrik in een pool moet leggen?

Ik heb zojuist het eerste hoofdstuk uitgespeeld. Wat een verhaal zeg.

Yuri die de wet in eigen handen neemt en Ragout zelf een kopje kleiner maakt. Repede had het volgens mij goed door, maar hij zag er niet al te blij uit. Ik vraag me af hoe de relatie tussen die twee zich nu ontwikkelt.

Daarne weer een paar mooie animatie filmpjes... wat een dijk van een JRPG zeg.

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    je kunt een Moon selector synthesisen nadat je in Koi Woods (ofzoiets)

geweest bent. Daar vindt je de ingredienten. Als je de moonselector in bezit hebt (key item, hoef je niet te equippen)

kun je als je in een gevecht y drukt voor het menu met start wisselen tussen de characters

20. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren niet kunnen spelen ivm een bedrijfsfeestje. Nu moet ik werken met een halve kater. Ik hoop dat ik vanavond nog wat tijd kan vrijmaken en me wat beter voel.

Ik heb nu wel een achterstand opgelopen :mad:. Ik ga over deze game denk ik mijn eerste review ooit schrijven. Ik ben benieuwd of ik een beetje kan schrijven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina