Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    De link die je stuurde was ook een gebruikte. Ik heb zelf een nieuwe uit Hongkong gekocht, voor 25E inclusief dus. Was ook een echte, nog in ongeopende verpakking. En als het toch een namaak mocht zijn, is ie wel heel goed nagemaakt.
     
  2. sten333

    sten333 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had btw een vraagje, waarom zijn sommige games, zoals gears of war 1. nu in een grijze verpakking (classic). enig verschil qua game, of..?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dan hebben zoveel aantallen verkocht dan is het een Xbox Classic geworden en gaat de prijs omlaag, en heeft die dus een andere verpakking. Dus geen verschil in de game. :)
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat ik elke random usb 2.0 toetsenbord aan kan sluiten op de 360 en die gebruiken maar kan dit ook met een toetsenbord waar je software voor moet installeren? Zag laatst een cheapass ding van Trust liggen in de Mediamarkt maar er werd bepaalde software bijgeleverd (Geen idee of je die perse moet installeren).
     
  6. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Neuh, dat zal wel software zijn voor extra knoppen oid. De basisknoppen werken in principe altijd.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    En dat is maar goed ook, anders gaat het navigeren in je bios op je PC zo lastig :+
     
  8. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand als je dit najaar een xbox koopt een nieuwe samen met forza 3 of iets je een goeie xbox hebt met een nieuw iets dat je geen rod meer krijgt?
     
  9. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Een RROD kan altijd voorkomen, al is de kans wel kleiner met de huidige generatie xboxen.
     
  10. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Vreemd

    ik heb 2 id's op mijn xbox

    1tje had ik per ongeluk aangemaakt (niet gekoppeld aan mijn GS etc) dus had ik een tweede gemaakt

    nu als ik inlog op xbox.com met mijn goede 2e account kan ik geen apparaat registereren

    maar als ik met de eerste inlog, die verkeerde, kan dat wel?

    wtf??


    (ik heb de console nooit eerder geregistreerd ofzo)
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2009
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik vraag het me serieus af. Mn launchbox ging langer mee dan mn hdmi xbox, terwijl ik de launchbox in mn vorige woning had en daar was het bloedheet in tegenstelling tot mn huidige woning.

    Als ik lees hoeveel mensen een rrod hebben, dan schrik ik daar wel van hoor.

    (ik blijf voorspellen: volgend jaar komt de nieuwe xbox)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je in deze thread kijkt lijkt het veel ja. Maar vergelijk het met hoeveel mensen een xbox hebben. Weet nog toen de Xbox er net was hoe deze thread overliep van de reacties over RROD.

    Mijn Launch xbox heeft het 3 jaar gedaan.
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Mn launchbox ging 2 keer kapot en mn arcade hdmi 1 keer en zo zijner meerdere mensen.
    Let wel: ik ben zeer zuinig op mn spullen en mn xboxxen staan goed geventileerd.
     
  14. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg meer zon idee dat of je hebt een goeie xbox of gewoon 1 die uiteindelijk stuk gaat. Want vorige keer heb ik ook alles gedaan om te verkomen dat hij te warm werd en ging hij vrij snel stuk en nu hebi k hem gewoon op de vloerbedekking staan en heb ik pas na bijna 2 jaar de rod.
     
  15. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Is het normaal dat je discs zo heet worden na het spelen van een game?
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe lang speel je? Als ik een behoorlijke tijd speel is hij meestal wel een beetje warm, en vooral met dit weer moet je niet raar kijken als hij warm is. ;)
     
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja, is volkomen normaal.
     
  18. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Een uurtje:+
     
  19. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardstikke normaal!
     
  20. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, vaag zeg. Ik heb zeker 2-3 maanden terug een Play and Charge kit van een vriend overgekocht voor 8 euro, hij heeft het altijd goed gedaan tot een paar weken terug. Als ik de kabel in de controller stop dan is het lampje na een paar seconden al groen, en als ik dan de kabel er uit trek dan valt de controller uit.

    Kan ik naar MS bellen om een nieuwe te krijgen? Of moet ik een nieuwe Accu kopen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina