Ja, maar met een matige tracklist is imo een musicgame ook matig. Tot nu toe spreken maar een paar tracks me aan.
DJ Hero heeft dacht ik 100+ songs, waarvan er 80+ originele mixes zijn. Moeilijk dus om die voor de release te beoordelen.
[ign]14280894&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/997/997496/e3live_DJhero_pt1_flvlowwide.flv[/ign] [ign]14280894&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/997/997496/e3live_DJhero_pt2_flvlowwide.flv[/ign] Die SE klinkt wel vet, maar ik denk dat ie zo ook al duur genoeg gaat worden.
ik vind het zo nep dat veel dj hero tracks geen dance/house/trance nummers zijn. Gewoon geen club muziek en wat draaien djs nou meestal..
maar dan zijn ze voor een veel minder grote markt intressant, ze moeten ook een beetje aan de verkoopcijfers denken.
Wat screens van een of andere Grandmaster Flash. Geen idee wie dat is, maar de graphics zien er nice uit. Spoiler
Dan heb je dat verkeerd gelezen of hebben zij het verkeerd vertaal, want de game gaat 120 POND kosten. Over eurootjes is zover ik weet nog niks bekend Ik verwacht nog steeds dat de prijs gewoon hetzelfde zal worden als GH. En een tientje meer zal me eigenlijk niet zoveel boeien.
DJ Hero, dat geleverd wordt met een draaitafelcontroller, zal in Nederland 119 euro gaan kosten. Dat heeft Activision bekendgemaakt. Gisteren werd al bekend dat Britten omgerekend 126 euro moeten betalen en nu is dus duidelijk dat DJ Hero in Nederland een vergelijkbaar prijskaartje krijgt. In de VS kost de game 120 dollar, wat neerkomt op 85 euro. Naar verwachting ligt DJ Hero eind dit jaar in de winkels.
Ah, dan heb ik dat bericht gemist. Stomme warmte ook. Had alleen die van de ponden gelezen Adviesprijs dus 119... Mediamarkt ed. zullen het dus voor wat minder gaan aanbieden, doen ze ook altijd met GH
Dan koop ik hem toch maar bij MM denk ik, want ik geloof best dat gamehubs snel levert en goedkoop is, maar ik wil toch liever met een Nederlander kunnen praten als er iets mis is
GH levert sowieso nooit games met peripherals Alleen game-only versies, wat dus met DJ Hero onmogelijk is. Ik blijf iig ook uitkijken naar een mooie pre-order, want ik verwacht dat er weer tekorten zullen zijn. Activision levert nooit genoeg bundels.
Misschien een special editie met de game, draaitafel, mooie face plate voor erover en een speciale code voor bonus tracks
Er komen iig Jay-Z en Eminem bundels als ik het goed heb. Ligt er aan hoeveel duurder dat wordt maar misschien koop ik die, want je krijgt er ook een tafeltje/koffertje bij.
Nee, dat koffertje boeit niks, het is leuke is dat je het kan uitklappen in een tafel. EEN TAFELtje! Is iig beter dan dat ding op mijn schoot te zetten.