Xbox LIVE Arcade Games [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    800 punten voor weer een 2D fighter, ik denk dat weinig mensen daar warm voor lopen. Als er mensen interesse hebben in een 2D fighter, dan hebben ze vast al Super Street Fighter binnen gehengeld. En er zijn al best veel 2D fighters op Arcade. Naast SF heb ik ook Mortal Kombat, vind ik wel genoeg. Een fighter is leuk op een gegeven moment, maar ik vind het altijd te snel saai worden. Vooral omdat je de nodige uren in zo'n spel moet steken om een beetje goed te worden. Ik kan niet voor anderen spreken, maar zelf heb ik daar nooit zin in.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je kan bij options zelf een gamemode samenstellen en alle wapens kiezen (dan zie je pas hoe veel het er eigenlijk zijn dit keer). Daar staat hij dan tussen. Op die manier kan je hem online en in een local match gebruiken.
     
  3. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Hoe is de multiplayer in Worms 2?
    Echt niemand in mijn friendslist die dit heeft, dus nog niet gespeeld. |:-
     
  4. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand hoor je over KOF omdat Garou een slechte netcode heeft en KOF waarschijnlijk dezelfde gebruikt... Verder vind ik het persoonlijk nogal makkelijk om een oude game op arcade te flikkeren zonder hem een "HD Remix" te geven.
     
  5. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik snap dus Mission 30 bij Worms 2 niet. Kan iemand me die in spoiler uitleggen? :)
     
  6. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Arcade release van volgende week is in ieder geval dus Battlefield 1943 :thumbs:
     
  7. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Mission 30 gehaald, na "30" pogingen ofzo.
    Je krijgt aan het einde 1000punten om te besteden. Dus daarna kan je makkelijk nog 500 gebruiken voor de overige 31/35 Missions die je moet kopen. :thumbs:
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Moielijk om de campaign uit te spelen?
     
  9. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Komt veel meer tactiek bij kijken. Je bent tevaak in de minderheid.
    Maar hij is nog wel te doen. Gewoon slimmer zijn dan die scherpschutters (de AI). :p

    Denk dat de multiplayer het leukste is, maar dat moet ik nog doen.
     
  10. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    de Multiplayer is echt lachen. vooral om dat gewone mensen ook wat vaker foutjes maken bij het mikken dan de feilloze AI. Is gewoon grappiger als er wat meer gestunteld word.
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel interessant om te zien dat het bij het online spelen vooral lijkt aan te komen op dingen als "wie is het handigste met rope" eerder dan wie kan het beste schieten / gooien. Verder euhm ja, speel wel eens een match tegen een gast en dan gooien we alleen maar met grenades enzo. Das echt heerlijk :b:
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Garou en KOF98 zijn beide goede fighters... maar ook allebei niet de sterkste conversies naar XBL als je het mij vraagt.

    Live werkt niet lekker, maar ook grafisch vind ik allemaal een beetje tegenvallen. Ook het geluid is lang niet zo scherp als ik mij herinner bij deze twee games, al doet KOF98 het beduidend beter.

    Jammer, maar deze twee klassiekers verdienen beter.
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    BlazBlue: Calamity Trigger moet wel een extreem goede fightergame zijn.
    Alleen geen XBLA game maar tis een mogelijkheid.
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Bij Worms2 als ik wapens koop in de winkel kan ik ze nergens terug vinden...

    Iemand?
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bij options even een gamemode maken en daar de wapens selecteren.
     
  16. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je tegen mensen speelt met een goede ping is het een heerlijke fighter. Slechte netcode m'n reet. Mensen die dat rondbazuinen sporen niet. Speel je tegen iemand met een ping van 160 of lager dan kun je er goed mee uit de voeten.

    Maar je hebt altijd van die zelf benoemde 'puristen' die altijd wel iets te zeiken hebben. Vooral in de fighterscene. Blijf je daar uit de buurt (het is ook maar een handje vol mensen) dan kun je erg genieten van dit soort fighters.

    De versie heeft ook wat nieuwe characters. En de graphics zijn misschien gedateerd (duh), maar het is wel SCHERP! Sluit je oude consoles maar eens aan op je HDTV met een scart of erger. Dan ziet het er pas niet uit. Ik ben blij dat ze deze games zo uitbrengen. Dit is pure cult.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben ik wel met je eens. Maar vooral bij snelle games moet iedereen een goede ping hebben. Daarom waarschijnlijk het commentaar. Probeer eens Smash Bros tegen iemand te spelen die niet uit Nederland komt. Dan is het al niet meer te doen ><
     
  18. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    WTF is de bedoeling bij die SAM & MAX demo 8)

    Heb alles aangeklikt wat je aan kan klikken, maar wat de bedoeling is... :9
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2009
  19. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Kaas pakken uit de kast pakken, met geweer gaten in de kaas schieten, en dan voor dat muizenhol leggen, dan kun je weer verder :+

    Daarna beetje praten en de rest gaat vanzelf..
     
  20. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    WTF.. .Danku vaag maar toch leuk spel8) Soort kinderachtige CSI :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina