[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Word volgens mij automatisch geactiveerd zodra je online gaat me je account en je naam e.d registreerd. :)
     
  2. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke super, bedankt voor al je hulp! :thumbs:
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk een RPG game ála Castle Crashers? Dus datzelfde principe. Vrijheid, vechten maar óók XP krijgen & level systeem.

    En wat is een Xbox Original die veel gespeeld word, online modus heeft en ook nog eens een goeie verhaal heeft? (Tja, ik heb nog punten over he :+ )
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht lekker op Games on Demand? Denk niet dat iemand nog Xbox Originals online speelt namelijk :p.
     
  5. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ok ik heb een lijstje met games die ik graag zou willen maar ik weet niet welke ik nou moet nemen want ik kan ze niet allemaal nemen, hooguit 2:

    Fallout 3
    Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
    Arma II
    Call of Juarez: Bound in Blood
    Forza motorsports 3
    Fifa 10
     
  6. Jamesje007

    Jamesje007 Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de beste keus de andere games zijn inmiddels al een stuk goedkoper.
    Halo 3 kan je wel ergens voor €20 - €25 krijgen GTA 4 ook en COD is toch wel een toppertje! en tweedehands iets van €30-€35. Als je live wil bestellen kan je ook eens hier kijken: xbox360gold.nl Deze staat ook als gecontroleerd verkoper op marktplaats en stuk goedkoper! Veel plezier ermee!

    Bovenstaande post:
    Operation flashpoint, Forza 3 en Fifa 10 duren nog maanden! Fallout heb je voor ongeveer €25 tweedehands dus word call of juarez voor je! Deze lijkt mij ook erg gaaf! Amra 2 ken ik niet. Succes met de keuze.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2009
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Arma2 is ook nog niet uit voor de 360 toch...
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En komt ook niet. ;)
     
  9. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    ik weet dat de meeste nog uit moeten komen, maar ik dacht toch echt dat Arma II naar de xbox kwam... nja dan wordt het maar fallout;)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat dacht ik eerst ook, maar het is bijna zeker dat die niet komt.

    Tip voor Fallout. Het kan zijn dat je na een paar uur spelen het spel het spel niet leuk vind, omdat het spel je in het diepe gooit daar moet je even doorheen. Want daarna wordt het spel geweldig en de topper van 2009.
     
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Van de games die jij noemt is alleen fall out 3 en call of juarez op kortetermijn beschikbaar;)
    De anderen komen volgend jaar of het einde van dit jaar.
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik zoek een vette RPG die nog zo'n old school turn-based combat systeem gebruikt :cool:
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Lost Oddyssee
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Star wars: Knights of The old Republic(1&2). wellis waar een xb1 titel maar beide op de 360 te spelen en zijn gewoon super goede games die je gespeeld moet hebben. vond persoonlijk deel 1 iets leuker als deel 2.

    en voor de huidige xbox heb je Blue dragon. een spel met top verhaal dat echt giganitisch lang is. bestaat uit 3 dics en ik zit na 60 uur spelen net bij disc 2. Sfeer v/d game is ook echt geweldig. in het begin had ik zoiets van; mja.. weet niet of dit het wel helemaal is, maar eenmaal begonnen was ik al snel om!

    en je hebt dan nog lost oddyssee maar die heb ik zelf nog niet gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2009
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik twijfel tussen:

    Harry Potter 6 (sowieso denk ik)
    Red Faction Guearilla
    Prototype...
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, als je moet kiezen tussen Red Faction of Prototype zijn de verschillen best klein. Beide hebben een open wereld waarin je als speler keihard kont kan schoppen. Bij Red Faction ligt de nadruk meer op voertuigen en het vernietigen van je omgeving (overigens erg mooi om te zien), en zal je meer met vuurwapens schieten / omgaan. Je personage zelf is niet een superheld / onverslaanbaar of iets dergelijks. Je legt best vaak grote afstanden af.
    In Prototype heb je enkel een redelijk grote open stad om als een soort superheld (hoog springen en zweven, transformeren, tegen muren oplopen etc.) ook flink kont te schoppen. De afstanden zijn kleiner.

    Beide games zijn erg leuk en draaien meer om het plezier en simpelweg het spelen er van, dan om diepgang of moeite moeten doen enzo (hoewel dat per moeilijkheidsgraad wel verschilt!).
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Enchanted Arms ook, maar Lost Oddysey heb je meer aan denk ik.
     
  18. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanmiddag Topspin3 bij Free Record Shop voor 17.50 opgepikt. Maar weet niet helemaal of dit m'n ding is. Iemand een aanrader om morgen tegen te ruilen voor max. 30euro bij de FRS?
    Ik zag Pure liggen, leek me ook wel interessant..
     
  19. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Enchanted Arms, Lost Odyssey & Blue Dragon. Die zijn zeer old school. Beste game van die 3? Lost Odyssey. Meest toegankelijke game? Enchanted Arms.
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ok bedankt. da ga ik proberen aan Enchanted Arms én Lost Odyssey te komen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina