Ik ga vanavond beginnen met harry potter, daarna effe Ao2 uitspelen en dan weer verder met harry potter (deel 5 voor de duidelijkheid).
En anders gewoon even vragen als VanDen en ik allebei online zijn, hoef je er denk nog maar twee. Scheelt uurtje saai alleen rondrijden. Ga paar kleine achievements met Skate halen en eentje met Burnout Revenge. Wellicht dat Skate me weer weet vast te houden om die wat langer en serieuzer te spelen. Anders misschien nog wat anders, verder met Kameo of FlatOut ofzo.
Fuuuu at Dulle met je Harry Plopper easy achievement game! Dan maar nog even voor die 40GS gaan bij Ghostbusters en dan even proberen snel wat te halen bij Fantastic 4
Sorry. Kan er nog 390 G halen, en dan is het grotendeels voorbij voor mij. Misschien nog wat GH achievements. Prototype hoor ik ook nog binnen te krijgen, maar daar reken ik niet op.
Hmm, achievements halen of Dubbel XP weekend @ Cod5 & Gow2. Achja, ik heb ook nog Viking: Battle for Asgard liggen dus die speel ik wel als ik niet hoef te werken.
Bijna Sam & Max uit Dat zijn dan 150 puntjes voor mij voor vandaag. Vanavond proberen Star Ocean en Prince Of Persia uit te spelen. En dan later deze week ook nog even Halo 3 uitspelen voor een leuk aantal GS.
Iedereen al lkkr wat puntjes aan t halen, of toch nog maar ff genieten van t weer? Ik zit helaas in een vies benauwde trein nou ! Kan jullie ook alvast melden dat de Challenge Scout het flink mis heeft deze keer! Iig voor mij ! 3de ga ik namelijk absoluut niet worden! Heb mn xbox al 3 dagen niet meer aan gehad, ga morgen lkkr naar Sensation en heb komende week denk ik ook niet echt veel zin om te gamen! Maybe ff zoeken of ik nog wat easy achievements kan halen zodat ik iig niet laatste wordt !
Ik hoop zelf voor een plek in de top 10. Top 5 sluit ik nu al uit. Tenzij 24 andere deelnemers ook weinig punten zullen halen.
ik heb ook pas 20 puntjes te pakken en verwacht er niet veel meer te halen. misschien vanacht beginnen met stranglehold die ik vandaag binnen kreeg, maar ik weet niet of die snel veel punten oplevert. moet iig wachten tot half 1, want ik moet oppassen.