[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik begrijp deze game prima maar het levelen gaat nog steeds traag :cool: Hoewel ik me niet eens wil bedenken hoe het geweest was bij Vanilla WoW..
    Zodra mijn broertje thuiskomt ding 30 in 16 uur

2. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    VROEGER, toen Epics nog voor echte raiders waren. Nu heeft iedereen ze..

Ik weet nog wel dat ik m'n Nightslayer Bracelets kreeg. Purrrr... M'n Legionnaire set van level 58, niemand heeft die set nog. Good ol' memories. Full Shadowcraft, wat toen al echt als 'goed' werd gezien.

Nu heeft iedereen dezelfde gear, leuk. Maar, daarom ben ik persoonlijk gestopt. Ieder z'n ding.

3. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ze moeten dan een speciale server maken voor de hardcore people en voor casuel players :p

4. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Like that'll work, niet verkeerd bedoelt maar heel veel casual players 'get carried along'.. Een raid van alleen maar casuals werkt vaak (LET OP; NIET ALTIJD) slecht.

5. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook niet over de gear, maar over dat je zo van Alliance naar Horde kunt switchen en andersom. Dat soort functionaliteiten.

Neeeee, over de gear kan ik mij wel voorstellen dat je iets exclusiefs wilt hebben, omdat je heel veel tijd in een game steekt. Dat kan ik mij wel voorstellen.

6. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat sommige mensen (lees zo'n beetje degene met wel veel characters) erg veel moeite hebben gedaan om all hun characters te levelen/gearen op beide factions bijvoorbeeld.

7. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd jammer dat er zo weinig exclusiefe gear is. Het is wel vet om bv thunderfury en die warglaves te halen (die dingen van illidan) en dan een beetje stoer doen in je main city :p

En ik zat net in in VoA 25 man en ik met wat andere tsjaps hadden rond de 4K dps. En de volgende had zeg maar 2K en er waren zelfs slackers die onder de tank stonden :mad: . Het is wel gelukt maar het duurde echt te lang.

En in me arena potjes gister kwam ik de hele tijd tegen een pally en warlock. 2vs2 tegen mij (retri pally) en een holy priest. Maar het leek een beetje alsof ze hun accountjes van ebay hadden. Een warlock die niet feared, en een holy pally die niet bubbled of holy shocked (hij spamde alleen flash of light) Heel raar. wat is de lol dan voor jezelf vraag ik me af.

8. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zitten ze op elkaars account :)

9. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Of misschien werden ze ondertusse in hun ass geraped. Ik zal het nooit weten.

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Of de paladin was stiekem prot :+

Of bezopen :>

11. Daan03

Daan03 Cry Before You Die

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, of stoned raiden?:thumbs:

12. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Prot lijkt mij inderdaad :+

13. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Prot palla met 16K mana... Ik ga nu proberen ze gay naam te herrineren en ze armory te kijken :)

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Prot paladin in holy gear is op het moment beter dan een holy paladin ;)

15. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Sad but true :emo:

16. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Meh, laat 3.2 maar snel komen.
    Inclusief de nieuwe 2v2 ratingsystemen etc. Ik vind het uiteindelijk wel goed, misschien wordt 2v2 nog leuker om te spelen ook.

Erger me dood aan het feit dat rogues met een klein beetje hulp me in een stunlock dood hebben. Heb 1120 resilience, 22.1k HP en bijna 2k healing. Rogues en warriors lopen gewoon over me heen, zo verrot. Mja, hopelijk lost 3.2 wat op, en met een klein beetje gear kan ik naar res-cap. pfff :F

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    I rape y0 buttz.

:+

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat moet een Prot Pala met 16k mana ><

19. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Cheap ass tier 9 looks. Priest/Warlock/Mage hebben dezelfde models.

klik

20. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Ik vind het sowieso lame dat de laatste tier sets allemaal zo op elkaar lijken. De eersten verschilden tenminste enorm van elkaar, en waren allemaal vet op hun eigen manier(of niet 8) )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina