[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik zal jullie allen een invite sturen :)

    Ik ook, TDM Hardcore :9 Maar als andere wat anders willen doen maakt mij dat niet uit hoor :+
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik speel voornamelijk TDM. Hardcore vind ik echt verschrikkelijk dus dat speel ik ook niet :)
     
  3. spooninside

    spooninside Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bijna me 360 controller tegen de muur gegooid toen ik Heat, Safe house en No fighting in the war room speelde op veteran difficult maar ik heb ze wel allemaal gehaald. *)
     
  4. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf CoD4 campaign alleen tof op veteran. Rest is te makkelijk imo. Veteran mag ook wel wat moeilijker (niveau mag wel op het niveau zitten van No Fighting In The War Room, behalve dat ik een hekel heb aan tijd. :lol: )
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Te makkelijk is ook weer een te groot woord. Achteraf gezien lijkt het allemaal erg makkelijk, maar ik kan me herinneren dat het nog redelijk pittig was.
     
  6. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde niet op Veteran hea. Maar de andere, die vrij makkelijk zijn. Veteran is inderdaad wel pittig zo nu en dan. Maar als ze het nog moeilijker maken zou ik het tof vinden. De enige echte moeilijke stukken vond ik wel No Fighting in the War Room (heb echt 1-2 uur vast gezeten in 1 zo'n kamer, omdat ik TELKENS dood ging daar). Ook het laatste stukje van dat 2e sniper level.. Tot ik een hele goede spot vond. En Mile High Club is meer luck based dan skill. Maar die had ik ook in een halfuurtje gehaald.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    O ok, sorry verkeerd gelezen.
    Easy is wel komisch makkelijk ja. Gewoon keihard rennen :cool:
     
  8. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, echt wtf. Net met domination 201 vs 200 gewonnen xD.
     
  9. Commander J

    Commander J Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog moeilijker zou ik ook niet erg vinden, maar dan moet het wel een stuk realistischer zijn en niet dat je elke seconde drie granaten naar je hoofd gegooid krijgt;)
     
  10. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ging net 88-13 op wetwork domination. 2e in mijn team had nog geeneens 10 kills *Zucht*

    Probleem in Call of duty (En dan veteran) is de oneindige reeks aan vijanden die alleen stoppen als jij naar voren gaat waardoor je meestal gedwongen word naar voren te gaan en dan kun je best met 1 schot worden neergemaaid. Daarom zijn levels zoals 'Heat - Safehouse - NoFITW' ook moeilijk. (Heb ze gelukkig wel allemaal)

    Tip voor de persoon die vast zat op Safehouse : Neem het eerste gebouw rechts, dan gaat jouw team bij het raam staan en komen er bij het brandende gebouw achter een soort van 'Hek' allemaal enemies. Knal die dood, en ren naar het brandende gebouw. Ga nu via de rechterkant van het gebouw door naar boven (Doe die chopper op het helemaal rechtse gebouw voor steun) en sprint als een gek. Nu kun je makkelijk van achteren alle gebouwen clearen en dan heb je Al-Asad.

    Bij No Fighting moet je ook een bepaald 'Pad' ontdekken en wanneer je dat eenmaal hebt valt het ook wel weer mee.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Wat is All Ghillied Up toch een vette missie _O_

    Maar heeft iemand tips voor het einde van de missie daarna?
     
  12. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel je op veteran direct? Of wil je die punten halen in de challenge!O-)

    Btw, grappig dat je op 1 april bent geregistreerd precies uitgekiend?:emo:
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Nee, ik speel op Hardened, maar daar is het ook een irritant stuk.
     
  14. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Wojjoooo, net HC HQ. Had airstrike, meteen de eerste keer BOEM alle 6 kapot. Ik keek zo naar die lijst wie er dood gingen en toen.. WTF!
     
  15. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik weet het, dit zal een beetje off-topic zijn maar, ik ga zodirect mijn nieuwe laptop halen, en ik zit eraan te denken COD 4 ervoor te kopen, doen of niet?
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Komt dadelijk vanzelf. Speelde eerst alleen Domination en nu alleen nog maar HC. HC gaat vele sneller en heb je niet van die noobs die alleen met killcam kills kunnen maken.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dadelijk? Ik zit in mijn 4de prestige en vind hardcore nog steeds verschrikkelijk :+ Dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat ik het na 1000+ potjes opeens wel tof ga vinden.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zat al veel verder en begon pas met HC toen ik CoD:WaW ging spelen. Daarvoor vond ik het ook niks. Eenmaal een paar gespeeld wilde ik niet anders meer.
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Zeesop al zegt, is het leuk om met kutte wapens te spelen. Is imo veeel leuker dan met bijv. een M16 Red Dot spelen, omdat het dan te makkelijk is. Zo blijft het een uitdaging
     
  20. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Ligt het aan mij of word COD4 meer gespeeld dan de recente(re) COD5?
     

Deel Deze Pagina