Heb je echt geen vaste telefoonlijn in je huis of wil je gewoon geen vaste telefoon in je woning omdat je alles via je 06 doet?
Wij hebben namelijk adsl, maar omdat wij geen vaste telefoon hebben, betalen we €10 per maand aan kpn voor het gebruiken van hun lijn. Dit bedrag zit verwerkt in het abbo dat we toen hebben afgesloten bij Speedlinq (tegenwoordig telfort) voor de adsl.
Wij betalen €35 per maand voor een 9MB abbo. Eigenlijk kost die dus €25, maar we betalen dus een tientje extra.
Ik heb er nog aan gedacht om alles via Ziggo te doen, maar ik vind hun internet nogal prijzig. Door hun laatste snelheidsverhoging zijn zij wel bijzonder snel geworden, maar op hun site zie ik nog steeds 5MB verbinding voor €29,95.
Als je bij Ziggo een Alles in 1 abbo doet, dan heb je digitale tv, telefoon èn een 10MB verbinding.
Misschien moet ik dat zelf maar s doen. 's Even kijken wat dit kost met hd tv. (als het goed is 4 euro per maand extra)
Hoe snel is die verbinding van jou Melbuuln?
En begrijp ik het nou goed? Jij betaald €16,95 bovenop je €16,25 voor het tv abbo en dus ongeveer 34 euro.
Laatst bewerkt: 2 jul 2009