De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 22]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Rood witte stekker?

Ik heb zo'n kabel met inderdaad een rode en een witte tulp, die lopen dan naar een jack kabel toe. En twee kabels die naar de speakers lopen. Dat zit dan op zo'n sub geval 8)

Zit geen hoofdtelefoonaansluiting op, best gaar is dat zeg |:-

2. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die rood/witte tulp--> 3.5mm Jack kabeltje kan je in je speakers stopen. Maar dat kan dan met maar 1 bron (bijvoorbeeld je xbox als die niet via HDMI is aangesloten)

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik snap het niet :): :+

4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Die laatste begreep ik ook niet ;)

je kunt inderdaad een rood/wit tulpje naar 3.5mm minijack gebruiken als je deze laatste aansluiting op je speakers zit.
    Je hoort dan t geluid van de tv gewoon op je speakers.

Welke tv heb je eigenlijk?

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Aangezien ik geen vaste telefoonlijn in m'n nieuwe huisje heb wil ik andere mogelijkheden aanboren om zo goedkoop mogelijk snel te internetten (dus zonder vaste lijn), maar wat is de goedkoopste manier en hoe snel is dat dan? Kan ik dat ook nog splitsen naar PC, PS3 en Dreambox of is het daar echt te traag voor?

Bvd :thumbs:

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dan heb ik nog maar 1 mogelijkheid en dat is Kabel.
    Welke provider heb je in jouw nieuwe huisje ?

7. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Heb je echt geen vaste telefoonlijn in je huis of wil je gewoon geen vaste telefoon in je woning omdat je alles via je 06 doet?

Wij hebben namelijk adsl, maar omdat wij geen vaste telefoon hebben, betalen we €10 per maand aan kpn voor het gebruiken van hun lijn. Dit bedrag zit verwerkt in het abbo dat we toen hebben afgesloten bij Speedlinq (tegenwoordig telfort) voor de adsl.

Wij betalen €35 per maand voor een 9MB abbo. Eigenlijk kost die dus €25, maar we betalen dus een tientje extra.
    Ik heb er nog aan gedacht om alles via Ziggo te doen, maar ik vind hun internet nogal prijzig. Door hun laatste snelheidsverhoging zijn zij wel bijzonder snel geworden, maar op hun site zie ik nog steeds 5MB verbinding voor €29,95.

Als je bij Ziggo een Alles in 1 abbo doet, dan heb je digitale tv, telefoon èn een 10MB verbinding.
    Misschien moet ik dat zelf maar s doen. 's Even kijken wat dit kost met hd tv. (als het goed is 4 euro per maand extra)

Hoe snel is die verbinding van jou Melbuuln?
    En begrijp ik het nou goed? Jij betaald €16,95 bovenop je €16,25 voor het tv abbo en dus ongeveer 34 euro.

Laatst bewerkt: 2 jul 2009
  8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nu nog een Alles in 1 - Extra € 64,95
    De snelheid van mijn Internet-verbinding zou 50/5 moeten zijn.
    Kan er niet van genieten omdat ik nog steeds geen nieuwe kabelmodem heb :mad:
    4e kwartaal 2009 zou de verbinding gaan naar 80Mb/sec.

Ik heb helaas hier geen stabiele internet-verbinding merk dit vooral met het iTV gebeuren.
    Ze gaan vananacht weer bezig met de kabel hier in wijk en hoop dat de problemen een keer zijn opgelost.

9. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yeah net sinds 5 min @ ziggo heb ik nu:
    NL1 HD
    NL2 HD
    NL3 HD

:)

10. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen enkele Z3 abonnementen zijn geupgrade, maar nog lang niet allemaal. Mijn AIEplus ook nog niet... Het schijnt dat je -tussen 1 juli en 1 oktober geupgrade wordt afhankelijk van de 'soepelheid' van het upgraden... Je hebt dus nog even de tijd om een nieuwe modem te ontvangen... :{

Te triest eigenlijk: Januari/februari kondigt ziggo aan dat de snelheid in Q1 2009 omhoog gaan, toen werd het 1 juli (eind Q2) en nu is het dus al oktober voordat iedereen geupgrade is(Q4!). |:- Geloof er niks van dat het begin 2010 80mbit of sneller is... Maar we wachten af...

Doe het dan zoals bij UPC, kondig het een week van te voren aan en rond alles binnen een week af.
    Ik heb ook even gechecked en hier is het ook al doorgevoerd \o/. Nog niet zo heel erg veel verbetering, maar de logo's en ondertiteling is al wel veel scherper! Én er zit DD5.1 bij \o/ wel is waar nog neit helemaal goed gemuxed (stemmen komen in stereo ipv door de center) maar ze zijn in ieder geval op de goede weg! _O_

Ik ben weg, lekker Sesamstraat in HD en DD geluid kijken :+

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Vannacht zijn de hier met de kabel bezig geweest en ik heb nu weer een nieuwe ip-adress en ik heb ook een nieuwe domain gekregen van Ziggo.
    Was eerst hnglo1.ov.home.nl toen kreeg ik ensch1.ov.home.nl en sinds 6.00 vanmorgen heb ik bn1.ov.home.nl

Zal eerst de iTV decoder opnieuw moeten installeren dat ding is helemaal de kluts nu kwijt.

12. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Dat soort grappen houden me nog tegen, plus het feit dat ik weinig tv kijk en nog minder download.
    Ik koop binnenkort wel gewoon de samsung 360 hd decoder.

13. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    samsung? bleg. ook gehad maar gauw weggedaan voor humax 5050c.

14. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb mijn H360R nu 3 jaar en dat dat ding werkt perfect.
    Geen problemen met video en audio via de HDMI.

15. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had alleen maar last van sync issues, 3 van die dingen versleten maar steeds het zelfde kwaaltje. ook op hdmi. nu een humax en werkt als een zonnetje.:thumbs:

16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Vind het waardeloos dat Ziggo HD-zenders op kanaal 1 t/m 3 heeft gezet :mad:
    Had liever gezien dat je naast Discovery HD en NGC HD hadden gestaan.

Sommige programma's worden namelijk in 4:3 uitgezonden dan heb ik zwarte balken aan de linker- en rechterzijkant van het scherm.
    Uitrekken van het beeld heeft geen zin omdat de zenders logo in die zwarte balken staan.

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Jongens.. Ik heb een vraag over mijn setup en de aanschaf van een Home Cinema set.

Is het mogelijk om een Home Cinema set aan te sluiten via een HDMI kabel op een monitor? Is het ook mogelijk om een coax kabel (Voor kabeltelevisie) in de Home Cinema set te drukken om hem als soort van 'decoder' te gebruiken? (Niet als daadwerkelijke decoder, maar gewoon als ingangspunt van de kabel, aangezien deze niet op mijn monitor zit).

Zou iemand misschien een goede set weten voor pakweg 200 (tops 300) euro die over deze functies beschikt?

Bij voorbaat bedankt! :d

18. halo3master3

halo3master3 If it moves kill it

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je hier voor niet bij de topic surround sound zijn:confused:

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Een HSC setje met een HDMI-uit kan je altijd op een DVI-I of DVI-D aansluiten.
    HDMI is namelijk backwards-compatible met DVI.

EEn HCS setje met een tv-tuner ben ik nog niet tegen gekomen.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    _O_ ben ook nog steeds zeer tevreden over mijn 5050c

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina