Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    hmm, je hoeft niet speciefiek te levelen ofzo. Ik speel eerst playthrough op normal, maar op Hard kan het best nodig zijn. Als je gewoon de battles doet die je tegenkomt in dungeons etc en op de worldmap nog wat enemies verslaat haal je het wel volgens mij (of miss wil je gewoon levelen :p )

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb hem toch maar weer even meegenomen.. Eigenlijk door het enthousiasme van jullie :+ Ik loop nu door een bos en opeens kom ik bij zo'n draak achtig ding (catusso ofzo?) en die hufter heeft me nu 3 x op rij geslacht..

Ik heb geprobeerd terug te gaan om m'n inventory wat uit te breiden, maar ik kan niet terug om die guards nog naar je aan het zoeken zijn..

Iemand tips voor dit stuk? (ben lvl 18 geloof ik)

3. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het valt op dat iedereen daar problemen heeft gehad. Een eerdere tip die ik gaf is deze battle even op easy te zetten en daarna weer op normal.

Let wel dat je hem weer terugzet. Als je hem op easy laat staan krijg je geen grade punten meer. En die zijn nodig als je de game hebt uitgespeeld (Ik weet dat toevallig van Tales of Symphonia). Als je de game natuurlijk nog een keer gaat spelen.

4. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ok thanks. :)

//edit; jezus wat een verschil.. Op easy wals je er gelijk overheen :/

Thanks voor de tip tho, ik ga gelijk weer verder op normal en zorg gewoon voor de volgende battle dat ik beter voorbereid ben^^

5. schiefol

schiefol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je met Infinite Undiscovery gedaan?:+

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje level verslaafd, maar ik weet dat 't bij dit soort traditionele jpr'gs altijd belangrijk is dat je level hoog genoeg is. Daarom vroeg ik 't me af, meestal zie ik 't als een goed teken als ik een boss kill zonder dat ik een level omhoog ga. Dan ben ik sterk genoeg :b:

7. schiefol

schiefol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk wel dat ToV echt veel sidequests heeft en die erg makkelijk te missen zijn. Ik denk dat ik eerst normaal door het spel heen speel en dan nog een keer voor de sidequests

8. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Klopt. Vooral backtracken (gewoon steden enzo nog een keer bezoeken) laat je wel een deel spelen, maar een tweede playthrough is sowieso aan te raden want deze game is vettt!!! :p

Yeah ik ken het :D Bij turnbased jrpg's word ik soms wel moe van al dat levelen, maar juist in ToV gaan battles lekker snel en blijven ze erg leuk. Tot nu toe lig ik altijd wel een paar levels voor op het gamefaq's gestelde level. Wil alleen niet te sterk worden want nadenken hoe ideaal een boss te veslaan is stukken uitdagender en interessanter.

9. schiefol

schiefol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad jullie ook aan om de andere tales games te proberen.

Vooral Tales of the abyss is een aanrader

10. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Heb alleen Tales of Symphonia gespeeld op de gamecube. Heb nog een stoffige ps 2 staan, maar welke andere delen (en voor welke systemen) raad je dan aan?

11. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Die ligt nog in z'n doos.. Maar ook ik vind het niet leuk om dit door elkaar te gaan spelen.. Wie weet, misschien maak ik ToV toch nog wel af. :+

IU loopt niet weg. ^^

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Noem es wat dan? Ben bang dat ik wat mis ofzo :p Zit pas 10 uur in het spel dus misschien komen ze nog?

Laatst bewerkt: 3 jul 2009
  13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Jammer, je had hem ook op normal difficulty kunnen verslaan!

(Inclusief manual modus!)

Ondanks dat toch leuk dat je weer begonnen bent!

Dat zegt wel veel, de enige afhaker van deze game die hem toch weer een poging geeft. ;)

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Schaamtevol, ik heb 2 bazen op easy gedaan.
    Als ik volgende keer weer overnieuw speel, wat zeker gaat gebeuren, ga ik echt op 1 mode spelen!

15. schiefol

schiefol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn allemaal aanraders van goed naar minder goed:
    1.Tales of the Abyss(Ps2)
    2.Tales of Rebirth (Psp/Ps2) Is japans maar op gamefaqs staat het hele gamescript vertaald inclusief skits
    3.Tales of Destiny remake (Ps2) Is ook Japans maar heeft zeker het beste battlesystem van alle Tales en is ook volledig vertaald op gamefaqs
    4.Tales of Phantasia (Snes/Gba/Psp/Psx) De psp is de beste versie maar helemaal in Japans. De Psx versie is naar 100% engels te vertalen dmv een patch
    5.Tales of symphonia (Gamecube en ps2 maar is japans voor de ps2)
    6.Tales of symphonia 2 (Wii) De main character is de meest badass tales character die er is. Moet nog naar Europa komen
    7.Tales of destiny (Psx)
    8.Tales of Eternia (Psx)
    9.Tales of legendia (Ps2)

Ik raad je aan om je ps2 om te bouwen of een fliptop/swapdisc te gebruiken omdat deze niet in Europa zijn uitgebracht. Je zal er geen spijt van krijgen want dit zijn allemaal geweldige games maar je moet er wel wat voor over hebben

Laatst bewerkt: 3 jul 2009
  16. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Hoe heb jij deze aangepakt dan? Vond het ook best lame dat ik hier op easy langs moest komen ^^'

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb de laaste 2 bosses op easy gedaan, dus het is duidelijk dat ik wat leveltjes omhoog moet (zit nu op 30). Ga daar eens even voor zitten, voelt aan als cheaten als ik het op easy zet.:+

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1

Say what?! Ik houd van dit liedje O-).

Ik heb nu
    Raven
    en ik moet zeggen dat hij zo dope is!|:-

Laatst bewerkt: 4 jul 2009
  19. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Yaaaay, ik kan eindelijk vliegen :). Zit nu op lvl 39. Heb het gevoel dat ik nu net iets over de helft ben.

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, ik ben helemaal voorbereid voor de
    schorpioen in Keiv Moc.
    Het moet nu wel lukken!

Zo! Het is nu echt makkelijk gegaan. Alleen kon ik niet die val leggen.
    Hij ging zo snel neer! En dit keer geen easy gebeuren.O-)

Judith is echt geen teleurstelling! Ik heb net Barbados verslagen met Judith, Yuri, Estelle en Raven. Het wordt leuker en leuker!

Laatst bewerkt: 4 jul 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina