1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Sorry maar het deze hitte vraag je er ook zelf om hoor :b:
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel niet zo lang op je xbox? Mijn xbox begon gisteren na 40 minuten al te spacen en opnieuw op te starten e.d en de achterkant was helemaal verhit (net terwijl ik zo goed bezig was in een match :'-(). En ik speelde rond een uur of 10-11 in de avond, zou je toch denken dat het dan iets minder warm is.
     
  3. bombach

    bombach Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde 10 minuten !!!
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tuurlijk niet, alleen buiten is het wat kouder maar op je kamer niet :9
     
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme, wtf is dit toch met dit tyfusding. Ik had dus een RROD, iets met een GPU error ofzo. Ik had volgens mij hier ook eens gepost dat ik geen beeld kreeg terwijl me xbox wel aanging en ik gewoon werd aangemeld etc. Ik dacht dat dat gedoe met geen beeld ook wel was opgelost maar nee. Net heb ik hem serieus 20 keer opnieuw opgestart (ik heb het geteld!!) en hij deed het niet. Toen ik eindelijk een keertje beeld kreeg, dacht ik eindelijk! Ik pak Cod5 en open het doosje en zie dat me beeld weer wegvalt, ik denk hij start vast opnieuw op omdat het warm is ofzo maar nee, m'n beeld is weer verdwenen. Heb hem daarna weer 5x opnieuw opgestart maar hij deed het weer niet, wat een schijtding. Als je €300 betaald verwacht je ook dat die het gewoon normaal doet.

    Heeft iemand dit gedoe wel eens gehad, word echt chagrijnig hiervan :mad:.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2009
  6. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, adem diep in, uit, repeat.

    Pak morgen de telefoon, en bel even naar de helpdesk.
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    doe net als ik, koop er 2. Heb je er altijd 1 reserve voor als je andere kapot gaat. :+
    Waardeloos natuurlijk, maar ik ga echt niet ruim een week zonder xbox zitten.
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Games/gadgets addict idd als je er 2 hebt, je kan toch wel een weekje zonder? Er is wel meer te doen dan de hele dag gamen :+
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat klopt Lenny. Als ik niet zit te gamen dan internet ik ;)
     
  10. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst ook een rode ring, wel niet dé rode ring, maar ik schrok me echt dood.

    Kreeg bijna een hart aanval, toen kwam ik erachter dat ik de kabels er niet goed in had zitten:9
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    En als je niet zit te gamen én ook niet te internetten slaap je zeker 8)
     
  12. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben meer mensen last van dat de xbox uitvalt de laatste paar dagen sinds het mooi weer is ?? Wat een ***ding is die xdoos toch ook. Als dit nog een paar keer gebeurt gooi ik hem de deur uit en hou mijn ps3.... maar dan mis ik gears toch wel een beetje!
     
  13. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn xbox heeft het dus ook begeven en ik had gisteren een reparatie aanvraag ingevuld. Maar zou het moeten kloppen dat ik nu een e-mail moet krijgen met hoe ik de xbox moet verzenden? Zo ja, hoelang duurt het ongeveer wanneer die mail aankomt?
     
  14. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, het klopt dat je een mail krijgt. :) K weet alleen niet hoe lang, maar het zou niet al te lang moeten zijn.
     
  15. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen,

    mijn xbox is nu al een tijdje dood, en was buiten de garantie (january 2006) maar toch helpen ze me! GRATIS! YEAH!

    heel fijn, maar nu heb ik die label (met die rare streepjes en blokjes codes) uitgepint, maar moet ik oook nog die Elektronisch bewijs van retourlabel uitprinten, klinkt retarted maar hoe moet je die ooit printen? hele pagina opslaan?

    en welke van de 2 moeten op de doos?

    groeten Michiel
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ook weer een RROD. Probleem is echter dat mijn garantie inmiddels is verlopen. Hoe duur is dan de reparatie?
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bellen en vragen ;)
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik las hier net 87 euro, dus dat ga ik niet betalen.

    Maar ik lees net allemaal verhalen van mensen die een gratis reparatie kregen terwijl hun garantie al verlopen was. Dus ik bel net om daarover te informeren, maar ik zou gewoon moeten betalen. Ligt er zeker net aan wie je aan de lijn krijgt.

    Na jah, dan gooi ik die Xbox de kast in. Al met al is het een knap waardeloos product als je het vergelijkt met de originele Xbox. Ik had al maanden om de 10 minuten een dirty disc error. Dvd lade die steeds bleef hangen. Ik heb geen zin om een nieuwe te kopen, heb een Playstation 3 die prima functioneert.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon bellen en niet zeggen dat je garantie verlopen is.
     
  20. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    GVD, na al een paar dagen te lopen sukkelen, wil m'n xbox nu helemaal niet meer opstarten... Een aantal dagen geleden begon het, het beeld liep vast met lijnen er doorheen. Keer op keer had ik hetzelfde probleem. Gister leek hij het weer te doen, valt het beeld op zwart en vandaag start hij niet eens meer op met beeld--> het blijft gewoon zwart. Nou branden de lampies, namelijk de eerste, tweede en derde alleen rechts onder brand niet.
    Kent iemand dit probleem? Het zou aardig lullig zijn aangezien het mn 5e wordt als ik me niet vergis!
    Hoe zit het trouwens met de garantie, ik heb hem al sinds release, maar hij is al meerdere malen ter reparatie terug gestuurd.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina