Waar werd dat dan gezegd? Kan btw die laatste crest maar niet vinden. Hoe irritant. edit: Hebbes! Alles zonder guide gevonden!
Harry Potter HBP 1000 van 1000 43 van 43 prestaties (100%) Master Potioneer Earned the Master Potioneer Badge 50 (5-7-2009) Potions Club Veteran Earned the Potions Club Veteran Badge 20 (5-7-2009) Crest Collector 14 Completed Crest Collector Level 14 60 (5-7-2009) \o/ Ben er nog steeds over aan het denken of ik wel filmpjes zou doen. Het is wat minder gemakkelijk om het per ruimte te doen, omdat je niet net als in OotP per ruimte 100% moet halen, maar gewoon door het gehele kasteel crests moet zoeken. edit: En het feit dat deze niet zo moeilijk is. Al was OotP dat ook niet. . .
Netjes, ik moet Ootp nog steeds een keer op 1000 halen.. het enige wat ik moet doen is dat knikkerspelletje maar kom er niet uit
Die heb ik nog niet eens bekeken. Maar dat verdient ie niet. Het is geen slechte game, het is gewoon niet heel goed. En ze zijn tov. van OotP achteruit gegaan. (die kreeg volgens mij een 7.7 @ GT) Tuurlijk is er genoeg te klagen, maar om het finaal de grond in te boren vind ik wat ver gaan. Morgen even die review kijken...
*Even een dubbelpost Dit filmpje heb ik gemaakt om iedereen een indruk te geven van de finesse waarmee het verhaal is gemaakt. De geweldige voice-acting. En de hoge kwaliteit cut-scenes. Ik presenteer u: Harry Potter and the Half-Blood Prince - The First 10 Minutes. Including: Quidditch. [yt]POSqbZG1uWQ[/yt]
wtf, ben ik de twilight zone ingewandeld? Ga jij nu ons ervan overtuigen dat Harry Potter filmgames slecht zijn?
Slecht niet, maar deze is matig. Ze hadden een goede basis met OotP, en ipv dat goed verder uit te bouwen maken ze... dit. Mijn volledige mening staat hier
Zweinstein zou toch ook zoveel keer zo groot zijn als Ootp ? Ik heb er weinig van gemerkt. Het irriteerde me dat ik deze plekken niet kon bereiken: - Veldje achter hagrids huis - verboden gedeelte van de bieb - verweer tegen de zwarte kunsten lokaal etc. etc.
Ze hebben een paar dingen toegevoegd, maar net zo goed weer zooi verwijderd. En dan durven ze te adverteren dat Zweinstein groter is dan ooit. Lutsers. En hoe langer ik kijk naar de graphics hoe slechter ik het vind. Kijk eens vanaf de Stone Circle naar het bos. 1 rij met bomen zie je staan, de rest ziet er uit als smurrie. Training Grounds bv ziet er te saai uit. Onzichtbare muren...Je kan niet eens om een hekje heenlopen, je moet helemaal naar de uitgang ook al zou er genoeg ruimte zijn om tussen 2 hekjes door te lopen. Je kan niet door planten lopen (kon in OotP wel)...
Lukt het je niet om 5 sterren te halen in duels? Check dit dan: [yt]ajogLokcrK4[/yt] Zo, nu kan niemand achteraf zeggen dat ik geen HBP walkthrough heb gemaakt. Bij 10 duels met 5 sterren krijg je een glimmende achievement.
Prachtige game, een 10 van mij! Veegt zweet van zijn hoofd en kijkt of Dulle z'n stok al heeft teruggetrokken.
Oeh, dat laatste zinnetje kan heel verkeerd over komen. Je zou bijna denken dat ik echt kan toveren. Ik ben toch begonnen aan de echte walkthrough voor de game. Ik heb er al 2 af, en morgen ga ik verder. [yt]GYkJ5KPDAck[/yt] [yt]_GEddb9teek[/yt] In de YT descriptions staat welke locaties in de filmpjes zitten Soms vraag ik me wel af welke apen deze game spelen. wut? In het menu staan de controls. Van iedere move krijg je een tutorial waar je het 3 keer moet uitvoeren om te bewijzen dat je het onder de knie hebt. En nu wilt deze knakker dat ik er een filmpje van maak? Alles over Potions wordt uitgelegd. Er is niks wat ik je nog kan vertellen,. Er zijn geen geheime tips die ik je kan laten zien in een filmpje!