1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943: Pacific

Discussie in 'Algemeen' gestart door Aernhem, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    En dat terwijl die niet eens bestaat, respect :+
     
  2. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ken je nagaan, ;-).
     
  3. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Smokey (L)
     
  4. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop niet dat 1943 tenonder gaat aan zijn eigen success.. Dat kunnen die EA servers niet aan. Dat was met de beta / demo van BC ook al zo
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Leef jij nog!?

    \o/
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige waar ik gewoon erg bang voor ben , is dat er gewoon te weinig mensen op de maps zijn waardoor de mappen erg kaal enzo aanvoelen
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    EA servers :emo: Met Burnout 3 was dat al altijd een ramp... Toch nog maar een dag wachten totdat ik hem haal, eerst even hier de ervaringen lezen m.b.t. lag.

    Doe maar even via pm/msn ;)
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Daar ben ik ook een beetje bang voor, deze game is voor mij een beetje de lakmoesproef voor BF:BC2. Ik was in deel 1 namelijk niet overtuigd door de netcode, teveel lag en te wisselvallige performance. BF:1943 moet wat mij betreft laten zien dat ze deze zaken verbeterd hebben voor BF:BC2

    dat lijkt me stug, er is behoorlijk wat buzz voor deze game en hij is vriendelijk geprijsd, kan me niet voorstellen dat dit geen succes wordt en we met lege servers komen te zitten.

    Of bedoel je dat de mappen te groot zijn voor het aantal spelers? Denk dat dat wel meevalt omdat iedereen altijd netjes naar de objectives gelied wordt zodat het gevecht steeds steeds op een bepaald stukje map concentreert.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2009
  9. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    wat betreft bf vietnam...

    ik moet toegeven dat het wel een vet spel was mede dankzij de muziek die je kon laten brullen uit je chopper terwijl je alle Vc's neermaaide enzo dat vond ik juist geweldig en wat het lag betreft je moest gewoon beetje geluk hebben dat je goede server had enzo alleen was het spel gewoon niet launch-klaar waardoor er teveel bugs in zaten wat weer leidde tot droevige verkoopcijfers enzo.....

    best wel jammer eigenlijk omdat het toch wel een leuk spel was..
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is precies wat ik bedoel , juist omdat er meerdere vlaggen zijn en de maps uit 1942 vrij groot zijn , dat die 24 man teveel verspreid zijn over de maps , maar ik heb er wel vetrouwen in dat de makers daar zeker rekening mee hebben gehouden .

    We zien het wel woensdag he :cool:
     
  11. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Als we elkaar toevoegen hebben we in ieder geval een volle server ;)

    Nog twee dagen! :lol: \o/
     
  12. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Met 16 man kan je een private server / match starten :9
    Maar dat zal wel unranked zijn...
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij hebben ze de maps kleiner gemaakt...
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    24 is wel genoeg hoor.

    Ik ga ervan uit dat er gemiddeld 3 vlaggen onder vuur liggen. Dat is 8 man per vlag.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb de filmpjes etc allemaal niet zo gevolgd, vroeg me af of er ook iets verbeterd is aan het lobby/squad systeem t.o.v BF:BC?

    vond het in BF:BC namelijk maar matigjes werken
     
  16. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup squad systeem is verbeterd.

    Je hebt de mogelijkheid om een open squad te joinen of zelf 1 maken ( 4 man max)

    Je kan nu kiezen bij welke squad maat je spawnt, dus nooit meer verplicht spawnen bij een sniper die de hele pot 3 k van de actie af kampeert \o/

    + mogelijkheid tot private match met vrienden (minimaal 16 man)

    Q.Will be able to spawn on the squad leader like in BF2?

    A. We have improved squad support in 1943. Four man squads, with the option to spawn on any squad member instead of flags. You can either join open squads or create your own squads by inviting friends.


    Q.When people get kicked from the squad......if the game is full, will they be kicked from the match for someone else to play?

    A.The way it's set up now you can't kick people from squads, and you'll have to remake the squad (which is fairly simple). For squads you create yourself you just put set them to Private so only people you invite can get in.


    Q.Could you Please clarify the team chat issue?

    A.If you choose not to join a squad then you are in team chat. But if you are in a squad, Squads can either be in private squad chat, or remain in team chat.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2009
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb mijn friendlist beetje opgeruimd, wie BF1943 gaat spelen voeg me maar toe!!!
     
  18. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je toevoegen zodra ik op mn xbox ga Aernhem:).
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik had je net ook al toegevoegd.

    Mensen mogen mij ook toevoegen als ze willen, stuur dan wel eerst een message want m'n friendlist is vol momenteel.
     
  20. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ff paar vragen:

    Als je bericht krijgtdat je te jong bent als je met EA spel online wilt gaat, kan je hier zeker ook niet spelen?

    En hoe MP gaat dit kosten?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina