Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Internet werkt juist prima. Lekker tethering gebruiken zonder problemen (voornamelijk dan voor het "3.0-tijdperk"..) :)

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Oke bedankt:). 1 augustus gaat mijn abbo in en 3 augustus ga ik naar Salou. Wil dus mijn oude telefoon meenemen;). Kan natuurlijk ook nog altijd een prepaid kaartje kopen maar dit is wel wat handiger:).

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de meeste providers kan je de 1e 3 maanden niet in het buitenland bellen.

4. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Wat!? Naja dan bel ik straks of morgen wel even T-Mobile hulplijn. Ben trouwens al wel 2 jaar lid van T-Mobile, misschien dat het dan wel kan?!

5. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb een witte 3Gs besteld. 16 gb.
    dan is mijn collectie iphones redelijk uitgebreid.
    16gb 2G, 8GB 3G Zwart en dan een witte 3GS:)

6. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    En wat doe je er allemaal mee:eek:? Met 3 iPhones?

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Nieuwe abonnement = Nieuwe algemene voorwaarden.

Zou maar even contant opnemen met T-Mobile , straks zit je op Salou en werkt jouw GSM niet.

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Lekker goedkoop toch! :+

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ga een dagje naar België en koop er een voor € 575 (16gb 3gs) of € 675 (32 3gs)

Is in 1 x een smak geld , dat wel. Maar vergelijk het met een karig abonnenment van T-mobile van voor 2 jr. op basis van 150 belminuten (alsof je er niet meer gaat bellen) ???????

€ 29,95 (€ 44,95) x 24 mnd : € 718,80 [€ 1078]
    kosten voor iphone : € 99,95 [€ 30,-]
    totale kosten : € 818,75 [€ 1108]

Koop er lekker 1 voor € 575,- haal ergens een sim-only met internet voor een jaar . En als je hem over een jaar zat ben dan kun je de iphone nog wel op marktplaats zetten voor € 250,-

Laatst bewerkt: 6 jul 2009
  10. mikeVermeule

mikeVermeule Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een probleem

Donderdag ga ik op vakantie, ik dacht leuk voor mijn I-Phone nog een aantal spelletjes te kopen en downloaden. GH Rock Tour & Soccer manager genaamd. Helaas als ik mijn I-Phone Synchroniseer pakt hij wel mijn muziek, maar bij de spellen geeft hij aan dat ik niet geen bevoegdheid heb voor dit onderdeel. Er staat aangegeven via Store>Comp. Machtigen dat het wel zou moeten kunnen lukken.

Vervolgens geeft hij aan, dat 1 van de 5 computers al is geautoriseerd, ik probeer het opnieuw maar het lukt gewoon niet erg jammer natuurlijk! Heeft iemand een idee? Het zou mij uitstekend van pas komen!

Mvg,
    mikeVermeule

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Probleem heeft een vriend van me ook. Installeer ze gewoon via de App Store op je iPhone, dan werkt het wel.

12. mikeVermeule

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb er nu al 7 euro voor betaald..

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat maakt niet uit. Dan kun je 'm gewoon gratis downloaden. De App Store op je iPhone is gewoon aan je iTunes account gekoppeld en herkend wanneer je een applicatie al hebt gekocht. Hij geeft dan de melding dat je het gratis kunt downloaden.

14. mikeVermeule

Leuk Bevonden:
    0
    Relaxt hij doet het! Bedankt man:D:thumbs:

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Graag gedaan. Ik installeer zo al m'n Apps. Ben te lui om telkens m'n iPhone in het dock te plaatsen en dat ding te synchroniseren! :+

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb btw (wellicht dat jullie het al kennen) een cool document gevonden. Het gaat om de garantie bepaling van een iPhone. Via iPhoneclub:

http://www.iphoneclub.nl/26537/garantieprocedure-voor-iphone-3g-uitgelekt/

Verder staat dr nu bij Solid-Vision/Gsmrepareren bij mijn gegevens hetvolgende:

Kdenk dat dit de laatste stap is voor een nieuw toestel in ontvangst kan worden genomen. Zoiets als dat nu nieuwe iPhone bestelt word oid..

17. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb zaterdag witte 3gs besteld en ben net al gebeld dat ik hem kan ophalen! binnen 1 week:) mucho rapido

vrouw, werk en prive iphone:) maar ik beheer alle 3:D

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2009
  18. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Is natuurlijk wel een optie, maar goedkoper gaat het niet zijn ;). Als we even van jouw goedkoopste rekenvoorbeeld uitgaan heb je nog € 243,75 euro over voor 24 maanden abbo. Dat is € 10,16 per maand. Knappe jongen die daarvoor sim-only+internet heeft :) en dan ook nog 150 belminuten EN smsjes hebben...

Dat je het doet omdat je niet 2 jaar wilt tekenen of niet wilt tekenen bij T-Mobile kan ik inkomen, maar voordeliger gaat het niet zijn...

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik geef ook 2 x aan dat het om een jaar gaat.

Voordeliger is het voor mij zeker. Vanwege;

1.) sim-lock vrij, toestel kan je na een jaar verkopen
    2.) 1 jr abonnement, je bent na een jaar vrij om te doen wat je wilt.
    3.) zelf keuze voor provider,t-mobile is in mijn ogen k*t. heb hier in huis geen dekking met t-mobile
    4.) 2 jaar abonnement en 2jr dezelfde toestel ? hell no .........

20. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Daarom geef ik aan dat het een reden kan zijn als je niet voor 2 jaar wilt tekenen. Een sim-only abbo voor ongeveer 24 euro moet wel lukken, dan is het alleen de vraag of je er daadwerkelijk nog €250,- voor krijgt.

Ik verwacht zelf dat ze volgend jaar met een echt ander toestel komen (de eerste iPhone 3G gebruikers zijn dan van hun contract 'af' en die moeten iets bijzonders hebben om te upgraden). Als je namelijk kijkt naar de originele iPhone-iPhone 3GS stap, dan is dat ook een redelijke vooruitgang, waarbij de stap originele iPhone-iPhone 3G veel minder interessant was.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina