echt mooi om te zien dat ik harstikke blij ben met de 50 punten voor de ene achievement die ik gehaalt heb om vervolgens te zien dat de nummer 1 al meer dan 700g gehaalt heeft
Guess who's back.....back again. Net terug uit de USA, ben aan het twijfelen of ik ga slapen of gamen. Voor mijn gevoel is het nu 03u 's nachts en heb 3 weken geen xbox controller in mijn handen gehad. En geen nood, mijn usa xbox komt later dan de challenge
is er iets bedreigend aan de true-achievements?? daar wordt gewoon meer de echte waarde die achievements hebben weergegeven
Is wel soms slecht voor mijn ego. Een van de HP achievements had in het begin een ratio van 5.5. Nu 3.0 De volledige 1000 had een waarde van 1800, nu nog maar 1600 Argh! Al zullen mijn HP achievements altijd meer waarde hebben dan bij andere. Ik doe alles zonder guide, de meeste op achievement sites pakken er direct een guide bij. mietjes.
Ik wil beginnen met Spiderman: Web of Shadows maar dan moet ik hem ophalen en daar ben ik te lui voor .
Ik ben geen hoer. Misschien een sletje. Ik zal nooit games spelen voor de achievements. Ik ga geen games kopen omdat ze easy achievements hebben. Als de game crappy is gooi ik het gewoon in de hoek, ongeacht achievements. MAAR als ik de game leuk vind ga ik wel door voor wat achievements. Die game verdient het dan om een hoge score te hebben.
[gb]Challenge update - 7/6/2009[/gb] The excitement continues. Don't believe me? Check it: DulleNL gave up the social life to get the lead by gaining 130 points. Overall, the 29 total challengers put up a total of 1246 points, so at least people are competing! Bergje added 251, Alizor TR added 200, JohnPetrucci NL added 150, distoration added 150, DulleNL added 130, GB Oni added 80, ModderEter added 80, kwakmannie NL added 60, VnDN added 60, mikeVermeule added 45, VincentG NL added 25, and Shortbull NL added 15. Bergje is definitely on the move with that score increase... you better be watching your backs... Don't freak out... plenty of time left! 4 whole days! The excitement continues tomorrow! [gb]Huidige Leader[/gb] [gb]Grafiek[/gb] [gb]Tussenstand[/gb]