We proberen bij CoD4 al een beetje aan elkaar te wennen, dus als je interesse hebt kan je het beste nu al een contactformulier invullen. Oh, maar die reacties worden constant gegeven hier, dus zie het verschil niet meer tussen een grap en of ze het menen. Maar het is al goed.
Vond jou inderdaad meestal heel subtiel, waardoor ik het al niet snapte. Beetje te snel geoordeeld. Het spijt me.
Ik wil graag morgen de try-out doen, eindelijk klaar met die kut school... Dus laat maar weten hoe laat... Ik kan de hele dag. Nieuwe GT: I GoDz ViSion I
Whaha Call me Mr Hillhorst hahaha /Mod Er worden hier geen privé-foto's van iemand geplaatst zonder toestemming van diegene. ~FFWD Leuke foto heb je
Doe iets nuttig want dat je een foto gaat zoeken om dat te posten is vrij no-life maar jij kan het ook niet hebben dat je geen vrienden hebt Maar toch bedankt voor de foto Ik ben nog steeds vereerd
Haha je bent echt een clown! Heb je dat van je broer geleerd? maar je bent 15 dus ik snap het wel,, begin van pubertijd.. ik heb echt geen vrienden echt 0 gewoon. Daarom game ik 2 uur per week en de rest van de week ga ik slapen en foto's zoeken van kinderen van 15 die op dit forum komen. Oja ik ben echt no-life alleen ik moet er nog achter komen waarom.. Verder vind ik je foto echt cool! Je staat er echt stoer op met een adidas shirt! Vet man en die houding en die puistjes Geweldig! Verder train je zeker 10 x in de week want je bent echt breedt zeg!
Kan je ook nog iets nuttigs aan het forum bijdragen dan alleen maar ruzie zoeken? Lees de [faq]FAQ[/faq] nog maar eens goed door.
Het is iets te ver gegaan. Maarja je noemt iemand niet een no-life zonder vrienden als hij je nieteens kent. Jammer dat je alleen mij aanpreekt, want als hij die post niet had gemaakt dan had ik nieteens gereageerd. ps. waarom zoek ik alleen maar ruzie? Ik stel voor dat we ontopic gaan in deze topic van Team Reflex, omdat het een leuke clan is!
Ik spreek alleen jou aan omdat jij bent begonnen met het posten van die foto en dat gezever over "Mr Hilhorst". Wat dat ruzie zoeken betreft: wij hebben je vaker zien provoceren in dit forumgedeelte, dus zodoende.
wat een niveau weer hier. Waarom zijn mensen uit clans toch altijd zo irritant en arogant. En als je gaat zeiken op iemands uiterlijk zonder jezelf te laten zien ben je wel heel zielig.
Ik zit niet in een clan......... Ik zeik niet, ik liet zien dat hij geen "Mr Hilhorst is" meer niet en toen dacht hij leuk te zijn om mijn leven te voorspellen. Maar hij is gezakt' Als je een probleem hebt kan je netjes via pm reageren. Ik vind dat hier gewoon ontopic gereageerd moet worden!! Dus Ontopic op Team Reflex