Ik blijf erbij dat deze game echt tot zijn recht komt in de Time trials en Speedruns, mensen die de game een paar keer hebben uitgespeeld op normal zien alleen het topje van de ijsberg.
Dat viel me toevallig nog op in wat reviews die ik vandaag zat te bekijken (gamefaqs). Er zijn zoveel mensen die zeuren over de lengte. Ik vind het gewoon geweldig steeds weer nieuwe dingen uit te proberen om zo een beetje sneller te zijn. Dat maakt deze game zo geweldig!
Precies! Dit is echt een spel dat je gewoon meerdere keren kan spelen en steeds iets nieuws ontdekt. Natuurlijk een langere Campaign kan zeker geen kwaad in ME2
Vind het een geweldig spel hoor. Echt niet te kort, alles bij elkaar. Uitspelen op normal + hard zit je al op de 10-12 uur gok ik. Beetje je best doen op de time trials en je bent daar ook zo 5-10 uur mee bezig. En die speedruns zullen ook wel flink wat tijd kosten. Als je alles speelt, en ook alles probeert te halen ga je denk ik al gauw richting de 25 uur.
Yeah! Chapter 3 speedrun ruim gehaald. Ik was helaas 5 honderste seconde langzamer dan Dulle, maar ik maakte dan ook wel zoveel stomme fouten. Ik denk dat ik zeker nog wel 30-40 seconden sneller kan.
Dan zal ik dat ook wel kunnen. Hopelijk. Het is gewoon zo moeilijk om een foutloze run af te leggen. Ik weet alle stukken apart foutloos te doen, maar om het nou in 1 run te combineren...
Mirror’s Edge time trial DLC for free on PS3 TheSixthAxis has noticed that the time trial DLC levels for Mirror’s Edge has now actually gone down in price on the UK PlayStation Store, from £7 to £0. Translation: it’s now free. We just checked and it is indeed true. However, for any 360 owners hoping for the same, its not. The content’s still at 800 MS Points on Xbox Live Marketplace. The DLC was launched back in February for PS3, 360 and PC. Well, what are you waiting for? Go, go! wut? Eerst krijgt de PS3 een exclusieve gratis map, en nu dit? Ik wil mijn geld terug!
wat?! waarom ps3? ps3 is voor butjes :{ wel vraagje: hoelang blijven de time trials leuk? want ik wil deze game aanschaffen, maar de het verhaal is blijkbaar erg kort. rekken de time trials het spel wel genoeg uit?
Ik heb vorige week het spel uitgespeeld en ben begonnen met de Time Trails en Speedruns. Best leuk maar ook heel frustrerend. Ik zal een paar van jullie even een friend request sturen zodat ik jullie ghost kan gebruiken.
Ik heb de game echt al onmogelijk vaak uitgespeeld nu. Met en zonder guns, easy en hard. En nog steeds niet begonnen aan de speedruns en time trials. Moet ik ook maar is doen denk ik Ben alleen niet zo goed in het foutloos doen van de verschillende delen
Ach, ik heb mijn steentje bijgedragen. De enige achievement die ik nog moet om hem op 1000/1000 te hebben is die van 50 sterren bij de Time Trails. Zit ondertussen op 35, heb het de laatste maanden alleen helemaal niet meer gespeeld. Wellicht deze vakantie die laatste 15 sterren even verzamelen.
Hier heb ik ook last van... Hoe vaak ik gisteren wel niet Edge gedaan heb in de time-trails. Zit nu op 0.04 van de 3 sterren tijd, maar verkloot het de hele tijd. Vooral het 1e stuk gaat vaak fout. Het zal binnenkort lukken... Ook even een speedrun gedaan in level 2, maar kwam niet verder als 17:?? terwijl het binnen 11 minuten moet. Maar eens wat filmpjes bekijken. Hoe verslavend zijn de time-trails/speedruns...
Jij moet je mond eens houden. Je hebt niet eens 1000/1000. DLC achievements zijn alleen maar extra's, het enige wat telt zijn de originele achievements. (vind ik anders zo zonde van mijn completion % )
Wacht maar! Het is trouwens wel supermooi dat ik nog regelmatig wereldrecords zie waarin mensen echt weer de raarste shortcuts vinden die af en toe echt een 'WTF'-effect geven.