[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij dit spel is het niet erg 1 missie overnieuw te spelen, zeker niet als je het voor t eerst speelt. Na een paar keer begint t wel te vervelen. Maar alsnog, met voldoende pauze kan je het makkelijk een keer of 4 a 5 uitspelen denk ik. Ik heb m uitgespeeld op Normal, Heroic en Legendary, heb een keer alle skulls gehaald en een keer alle meta games gedaan en heb ook nog geprobeerd die terminals te doen. Heb bij vrienden nog missies geholpen en heb er vast nog wel een paar gedaan. Maar aangezien dit allemaal al ff geleden is denk ik dat ik nu gewoon weer een keer het hele spel zou kunnen spelen aangezien de laatste x denk al een half jaar geleden is. Ik vind halo nooit vervelen, als je er wel pauzes tussen houd.
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Iemand die zieke skills, een headset en zin heeft om level 50 te worden met doubles ofzo..?
    Ik wil eens general worden, ben lvl 45 lonewolves, 44 Team Slayer, 43 Doubles, 42 Swat, 10 squad battle ;)
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    Ik vind het co-op erg leuk, dus heel vervelend is het niet, maar ik heb dus wel weer een uur van mn leven verpest aan die lange missie.

    Overigens hadden we wel wat vette acties, vooral tegen de scarabs :)
     
  4. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het van marruk mag maar post dit toch:+

    zeker omdat ik erin voorkomO-)
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2009
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Check de vorige pagina :)

    Ik vind die weapon recoil wel tof waardoor hij geen headshot krijgt en de AR raakt (thumbnail), lullig, maar tof. En die lift bij CTF vond ik ook altijd een pain...
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Die Standard van Funtage 1 is facking grappig, hoe hij met zijn hoofd zo naar beneden gaat als zijn kill wordt gejat_O_
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    klopt het dat het eind filmpje van legendary anders is dan die van bv. normal, heroic etc?
     
  8. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    filmpje duurt wat langer op legendary.
     
  9. beertjebob

    beertjebob Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kan je helpen als je een 50 wil worden, ik ben wel goed in halo, ben alleen nooit gegaan voor een 50, add me en ik help je wel :+
     
  10. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Sup Bob, kan je eindelijk posten? :+
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had gister met wat vrienden sowieso een bungie favorite moment _O_
    We deden 1 CTF op Valhalla.
    Het staat 1-0 en wij moeten hem cappen om het te beslissen.
    Een teammate (KIF Kotert) heeft de vlag gestolen, neemt de lift en loopt door het water richting de berg.
    Op dat moment neemt SS Kobun SS een warthog en gaat hij op hem af, ik spring dan door de gravlift op onze basis, in de lucht gooi ik een grenade precies voor die warthog met SS Kobun erin, hierdoor wordt hij gelanceerd, vliegt hij vlak over Kotert heen en land hij op een vijand die net Kotert van achter aan het killen was.
    Daarna rijden ze samen weg en cappen ze de flag :cool:
     
  12. beertjebob

    beertjebob Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kan eindelijk posten :+8)
     
  13. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Post um op bungie.net en stuur dan de link:cool:
     
  14. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh wanneer was dat, was ik er niet bij ?:'-(
    Kif kotert moet Xsh v2 zijn he;)

    Kent iemand hier eigenlijk een :
    Master sergeant
    First lieutenant
    -(staff captain)
    Field mayor
    Strike commander
    --(Force colonel)
    Brigadier general
    5 star general

    waar - staat hebben we in overvloed:+
    ik wil die ranks weleens onder elkaar zien staan:9
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2009
  15. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo gasten ik heb net met een maat van mij een map gemaakt in forge en willen dit testen je heb wel legendary DLC nodig dus wie wil nu komen testen.. add me (splatman77)
     
  16. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben een strike commander (zit precies op 1800 exp, ben alleen in skill level nooit hoger gekomen dan 35 :+).
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb een weddenschap met mijn neefje, hij zegt dat de armors die er zijn in halo 3 verschillende stats heeft, dus een heeft een betere defence dan de andere.

    Kan iemand zeggen dat hij fout zit :p en ik de weddenschap kan winnen.
    Ook graag een link als die er is.
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Kan geen link geven, maar kan met 100% zekerheid zeggen dat jouw neefje onzin uitkraamt. Test maar door met een battlerifle op verschillende armor's te schieten, elke armor verliest zijn schild naar 3 schoten met de BR ,en 1 headshot om het af te maken(mits je goed mikt) Ik zou alvast maar dat geld incasseren:+
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij sommige Elite Armors heb je wel verschillende plekken waar je doorheen kan schieten zonder geraakt te worden. Het zwarte gedeelte bij de nek bijvoorbeeld, daar kan je doorheen schieten. Dat is ooit getest bij die Myth Halo3 Busters. Of hoe die filmpjes ook heten. Verder zijn alle armors exact hetzelfde, en volgensmij maakt het ook geen bal uit welke helm je pakt aangezien de raakvlakken even groot blijven. Dit weet ik niet 100% zeker maar volgensmij is het onzin om een andere helm te pakken.
     
  20. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0

    Dit is waar en het maakt wel iets uit aangezien je als spartan bij odst,security, eva (en flaming) head gebruikt heb je door het teveel aan goud(en vlammen) wel meer kans gezien te worden.
    Bij de elite kan je bijvoorbeeld met snipes moeilijker een headshot maken van achter aangezien zijn hoofd naar voren is gebogen.Van voren lijkt hij ook iets kleiner maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

    vet nu nog Master sergeant,First lieutenant,Field mayor,Brigadier general en 5 star general nodig


    EDIT
    Toch nog even een link gevonden maar onofficieel de eerste zin
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2009

Deel Deze Pagina