[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik had het over Transformers 2, niet over de Hangover. Die overigens idd WEL erg leuk was.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ja, ik snapte je punt hoor!
    Het was aan Arshavan gericht ;).

3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Net Watchmen gezien. Goeie film, heel tof allemaal, maar ik snap een dingetje niet:

Aan het eind vraagt Nite Owl aan Silk Spectre (of andersom) of het allemaal goed komt. Het antwoord is dan: als iedereen maar gelooft dat John (Dr. Manhattan) de mensheid nog ondersteunt. What the fuck man, de hele wereld denkt toch juist dat hij een paar miljoen mensen om zeep heeft geholpen??

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Haha, toevallig ook zojuist voor de 2de keer gezien. Maar over je vraag.
    De gehele wereld ziet Dr. Manhattan nu als gemeenschappelijke vijand. Het komt nu zo over alsof hij over de de gehele wereld, inclusief in de USA, miljoenen doden op zijn geweten heeft. Volgens mij was het antwoord iets anders. "As long as people think that John is still watching us, we will be allright". M.a.w. zolang de mensheid denkt dat Dr. Manhattan nog toekijkt en bij een spoor van oorlog weer miljoenen het leven ontneemt, zal het goed blijven gaan. Dat vermoeden van zijn aanwezigheid en zijn kracht moet de mensheid op het goede spoor houden.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En aan Pascal zijn verhaal wil ik toevoegen:

Adrian Veidt had dus gepland dat het lijkt alsof Dr. Manhatten al die doden op zijn geweten heeft. Deze gruweldaad zou hij gepleegd hebben om de oorlog te stoppen, omdat de mens bang is voor een nóg groter kwaad/kracht. Namelijk Dr. Manhatten. Zolang de mensheid bang voor hem is, zal het geen oorlog voeren. En de mensheid is ook bang, omdat ze niet weten dat Dr. Manhatten weinig interesse in aarde heeft. Briljant plan van Adrian Veidt.
    Aan de andere kant, de New Frontiersman (krant, scenes op het einde) heeft het dagboek van Rorscach. Wat ze daar uit halen weet niemand, dan stopt het verhaal! :eek:

6. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Oh ik vatte het verkeerd op. Nu snap ik het. Het hele plan van Veidt was wel helder, maar ik dacht dat Daniel met dat zinnetje het tegenovergestelde bedoelde. Hij doelde op angst ipv veilig voelen. Thanks.

7. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Is Watchmen op DVD??? Wat heb ik genoten van die film zeg. Geweldig.

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zo, net terug van Transformers II : Revenge of the Fallen.

Wat anderen ook zeggen, ik vond 'm vet. Humor was iets-wat over the top maargoed.
    Al met al, bijzonder vet, en ook zeker een direct aanschaf op Bluray.

9. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren Wedding crashers gekeken. Film viel me erg mee, ik had een flauwe komedie verwacht, maar de film was een stuk grappiger dan ik dacht. De eerste 20 minuten vielen wat tegen, daarna wordt de film leuk. 7/10

10. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Toppunt voor mij in Wedding Crashers was, en ik weet niet waarom, het moment dat ze in het bos gaan jagen. Oja, spoiler...|:-
    Als Owen Wilson/John die shotgun afvuurt en loeihard naar achter vliegt door de terugslag. Geweldig...:p

11. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Hangover

9.5/10

Wat een super film. Weinig momenten dat ik niet kon lachen!!
    G E N I A A L

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Transformers : Revenge of the Fallen is een film waarbij je gewoon moet zitten en MOET genieten van het spektakel. Meer niet. Voor het verhaal hoef je het niet te doen. Dat was in de tekenfilm serie al flinterdun.

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Net naar Transformers geweest, vond hem erg vet. Mooi gemaakt en veel actie, vond hem alleen veel te langdradig. 2,5 uur voor een actie film vind ik te lang, bij een film met een goed verhaal hou ik dat wel uit, maar bij een actie film vind ik 1,5 uur wel lang genoeg. Daarna heb ik het wel gezien met de actie.

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hoor hier iedereen zagen over de lengte van Transformers 2 terwijl er bij Transformers 1 bijna geen woord over gezegd werd terwijl dat deel 1 toch even lang duurt als deel 2 :+.

Daarvoor zijn dus 2 mogelijkheden:
    1. Deel 1 was gewoon boeiender.
    2. Jullie moeten gewoon wat te zeiken hebben :+.

15. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ga maar gewoon uit van optie 1 ;)

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Boeiender idd, plus het feit dat iedereen al heel lang op zat te wachten (deel 1).

Zodra deel 1 uitkomt dan heb je niet meer die ''urge'' van JA JA ik wil hem zien.
    Althans minder dan de eerste film,waarom ? Omdat je het trucje al kent.

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Vind Transformers 2 gewoon overtreffende trap van 1. Dus denk nummer 2 ;)

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Optie 1, want deel 2 kent geen opbouw en het origineel wel. De eerste film begint met niks en dan komen langzaam de transformers, dan begint het op gang te komen met Sam en Mikaela erbij en dan de spectaculaire laatste scènes. Revenge of the Fallen begint met actie, dan weer actie, flauwe grappen, weer actie en dan nog meer actie. Daardoor lijkt de film langdradiger, terwijl ze even lang zijn.

Meer is niet altijd beter. :+

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Er komt dus trouwens echt nog een nieuwe Indy, please stop. :{

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Bronnentje? :eek: Eh bah, niet nog zo'n misbaksel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina