[Wii] Pokemon Platinum

Discussie in 'Games' gestart door Redfield NL, 20 mrt 2009.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    6?

Anyway, ik vond ze ook allemaal lame. Heb gewoon snel wat andere beesten gevangen. Zsm een vogel. Vogels zijn cool namelijk :cool:

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    9 :+

En Infernape kan inderdaad niet tippen aan Charizard, Typlosion en Blaziken.

3. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Bedankt voor de tips btw! Ik ga zo snel mogelijk mijn lvl 14 Pachirusu (ofzo iets) trainen

Ik denk tot 25... zou de gym dan lukkken?

4. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Heb je zoveel goede electric pokemon en dan kies je die 8) Luxray heeft bijvoorbeeld een stuk betere specs en die leert ook toffe aanvallen. Voor de zekerheid kan je hem beter maar de 30 halen trouwens, 25 wordt krap denk ik.

5. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ok. Maar ik kon zo op het moment geen andere regelend... Ik zal hem wel tot 30 trainen, maar kan ik daar de HELE gym mee halen? Nou ja, alleen de leader?

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Shinx is één van de meestvoorkomende pokemon met platinum dus dat moet geen probleem zijn. Ik heb de gym wel gehaald met alleen Luxray (evolutie van Shinx) dus dat moet lukken.

7. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Laat maar. Bedankt voor de tips. Maar ik heb hem al gehaald. Ging voor de grap safari uitproberen, en ik ving lvl 31 yanma. lvl 29 crougunk. En nog een bibarel van lvl 27. Dus toen ging ik het weer proberen, en bleek dat waterfall geen nut heeft op crougunk!! Geen enkele wateraanval eigenlijk! Dus toen kon ik het rustig afmaken ;)! Op naar Celestic town!!

8. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    crougunk is toxic volgens mij, ik doe altijd fire attacks. Schijnt goed te werken :)

9. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ja, toxic. Iedere keer als er een wateraanval kwam stond er iets over de droge huid van croagunk en werkte het niet :)!

10. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Hoelang hebben jullie erover gedaan om giratina te vangen?

De eerste keer killde ik hem perongeluk :D
    De tweede keer, deed ik met infernape fire blast, en toen nog een keer. Ciritical hit :) Toen had hij nog een heel klein streepje leven, en toen gooide ik dusk ball. Maar mis. En toen 2e keer had ik 'm al!! Waar kan je ook alweer dusk ballen kopen?

Edit: Zojuist Azelf gevanengen ^^ Bij de 3e dusk ball al! Mesprit is weggevlogen... nu alleen nog achter die andere aan...

Laatst bewerkt: 16 jun 2009
  11. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mesprit blijft wegvliegen. Of je moet een Pokemon met Mean Look gebruiken (dat 'ie niet weg kan vliegen), of een Master Ball gooien. :cool:

12. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Master ball is zonde... Maar ik ga iedere keer achter 'm aan (radar), maar dan vlieg ik en gaat hij weer de hele andere kant op -.-

13. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Waar zou je anders je Master Ball op moeten gooien?

14. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Articuno, Zapdos, Moltres?

15. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm. Oke. Ja, mijn Master Ball op Uxie gooi ervaring/tip kwam eigenlijk puur uit D/P (ik heb Pearl ook), waar A/Z/M nog niet in zaten.

16. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik denk dat ik hem toch gebruik voor Mesprit. Nu bij de Elite 4, Champion was iets te sterk dus maar weer overnieuw beginnen :mad:

En ik heb een Shiny Hippowdon! ^^

Damn, ff op google opgezocht en hijs niet shiny. Omdat ze een meisje is is ze geel ipv zwart :mad:

Laatst bewerkt: 17 jun 2009
  17. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze shiny zijn verandert niet alleen hun kleur, maar komt er ook nog een soort sparkle vanaf als ze in battle komen.

18. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb me zaterdag pokemon platinum gehaald puur uit tijd verdrijving in de nachtdienste,

werk tot nu toe goed 8 uurtjes gespeelt bijna 9 en maar 2 badges hebben haha,
    maar ik zit vast en weet eigelijk niet meer zo goed waar ik heen moet?

dus leg het even uit,

ik zit in de stad hearthome city, ken de gym leader niet uitdagen i.v.m dat die bij een contest is maar die komt terug, oke dan en verder richting solaceon city gaat ook niet want staan wat ventjes bij een door gang te zeuren over poke egg's en jotho, en naar onder richting pastoria city gaat ook niet want staat een camara crew voor de deur.

dus mijn vraag is waar moet ik heen of wat moet ik doen?

19. redostrike

redostrike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals die kerel met de bril je vertelt zit de gym leader in de contest hall in heatrome city.

Die moet je even binnen gaan het is het grote ronde gebouw in het bovenste midden van de stad. Succes met de gym battle ;)

Ik sta nog steeds voor hem gesaved :p ik ben aan het reseten tot hij shiny is, dan kan ik hem proberen te vangen zonder master ball maar als da ni lukt dan gooi ik die wel. Moest ik die echt nodig hebben dan pal park ik gewoon men masterball van één van men andere games.

PS: als je veel masterballs wil hebben zonder cheaten kan dat, je moet gewoon een gba game hebben en die van begin starten tot je aan de master ball komt dan moet je gewoon 6 pokemons over zetten (via pal park) en dan eentje die master ball geven. Dan gewoon de game terug herstarten en zelfde doen over en over en over :p. Neemt wel beetje tijd in beslag maar je kan eventueel als je meerdere gba's en games hebt goeie pokémons ook over zetten en dan zo snel door de games gaan door die erna terug te zetten naar die andere game :p

Laatst bewerkt: 6 jul 2009
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik heb volgens mij een shiny Shellos gevonden... Z'n schild is lichtblauw, en bij information staat er een rood sterretje bij + rood indexnummer.
    Is het dan shiny? :D

Deel Deze Pagina